Olenko liian pinnallinen? Tapailuni naisen kanssa saattaa päättyä esim. Jos hänella on rumat rinnat
Moni tapailuni on päättynyt siihen kun sänkyyn mennessä olen huomannu naisen rumat rinnat...Nehän vasta todella paljastuvat sitten kun liivit otetaan pois.
Ja jos nainen ei ole ns. Kiinteä, vaan sellaista laihaläskiö taikinaa niin heti menee fiilis.
Kaikista tärkein on kuitenkin peppu, josta toivoisin hulmaavan edes vähän liikunnallisuutta...
Toki itse treenaan ja olen hyvässä kunnossa, mutta miten voisin olla vähemmän pinnallinen?
M36
Kommentit (39)
Treffaat pelkkiä salitreenaajia, tulee vähemmän ikäviä yllätyksiä
Nuo selviää usein etukäteen. Kysymällä. Ei tarvii mennä petin saakka.
Ihan normaalia. Minäkin skippaan rumamunaiset miehet. Lue: pienimunaiset.
Keskity nyrkki-kyllikkiin vaan ihan suosiolla.
Minun seurustelu päättyi kun näin se laihan pienen munan ja tosi sukat herne pallit. Se oli että heippa 😂
Tulet olemaan yksin loppuikäsi tuolla menolla. Ikääkin sinulla jo alkaa olla.
Toivottavasti kukaan nainen ei haksahdu sinuun.
Et ole kenenkään ihastumisen arvoinen, eli olet todella pinnallinen.
Toki voit olla kriittinen, mutta jäät ilman naista mitä todennäköisimmin. 75% suomalaisista on ylipainoisia ja jos hoikistakin vain osa kelpaa, niin ei jää paljoa jäljelle. Se täydellinen ei välttämättä kelpuuta sinua.
Vierailija kirjoitti:
Kysyt naiselta, että onko sillä rumat tisssit?
Vierailija kirjoitti:
Minäkin kysyin minkäpituinen heppi sillä on niin ei tarvitse edes tavata.
Vierailija kirjoitti:
Minun seurustelu päättyi kun näin se laihan pienen munan ja tosi sukat herne pallit. Se oli että heippa 😂
Sellainen laiha muna on kyllä karsea. Ei ei ei. Ei vaan pysty, ei kykene. Siinä mielessä ymmärrän ap:tä.
Mun komee serkkuni vanhempi mies jättää tindernaisen jo sen vuoksi, että on löllö maha, raskausarpia paljon. kamalat varpaat, pahanhajuinen hengitys ym, ym. Mutta , naisia on. Komea, kun on. 🤷
Some nostaa riman liian korkealle ja eritoten ruudun toljottaminen kasvattaa rimaa silmille. Aivomätää. Miehet ja naiset ovat yhtälailla uhreja aivomädälle.
Voi sua pikkunen, sä et ole vielä varttunut mieheksi...tietysti kroppa on mut henkinen puoli...sehän on vielä kypsymättä.
Missä treenaat? Pokaa sieltä joku nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellainen laiha muna on kyllä karsea. Ei ei ei. Ei vaan pysty, ei kykene. Siinä mielessä ymmärrän ap:tä.
Niinpä. Kyllä kumppanin tulee olla eroottisesti miellyttävä.
Minä tiedän monta miestä jotka melkein urheilee päivittäin. Heidän puolisoja ei juuri urheilut kiinnosta. Hyvin näyttää menevän. Olet kranttu ehkä?
Vierailija kirjoitti:
Keskity nyrkki-kyllikkiin vaan ihan suosiolla.
AI tuottaa ehkä riittävän innostavia kuvia ja videoita. Ei oikeat naiset ehkä ole sinulle, minulle taas aina mieluummin oikea nainen kuin AI:n kehittelemä fiktio.
Ihan normaalia varmaankin...Nainenkin jättää jos on manboobsit tms.