Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Trump sanoi, miten hän välittää Euroopasta, mutta Euroopan on pyrittävä eroon maa han muu ttajista ja vihreästä energiasta

Vierailija
21.01.2026 |

"Trump sanoi, miten hän välittää Euroopasta, mutta Euroopan on pyrittävä eroon ma aha nmuuttajista ja vihreästä energiasta, sillä ne tekevät Euroopasta heikon"

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011764854.html?utm_source=ampparit

Siinä ne syyt miksi Suomen mediassa vihataan Trumppia. Trump sanoo totuuden ja paljastaa vasemmiston valheet, siksi häntä vihataan.

Vuonna 2016 kukaan ei puhunut maa.han.muuttajista tai siirtolaisista, se oli pahinta mahdollista rasismia, aina piti käyttää termiä "pa.ko.lainen". 

Itse sain Heserin kommentteihin porttikiellon kun käytin sanaa siirtolaiset. Nykyään kukaan ei puhu enää pa.ko.laisista vaan myönnetään että nämä ovat siirtolaisia jotka tulevat elämään sosiaaliturvallamme- tätä Trump yrittää meille kertoa. Hänen viestinsä ei tule läpi koska media vihaa häntä Trumpin paljastaessa vasemmiston ja median valheellisen turmeluksen

Mustat ja ruskeat tuhoavat Euroopan, meillä EI OLE varaa elättää afrikkalaisia ja lähi- itäläisiä, miljoonia työttömiä ja lukutaidottomia ihmisiä.

Heidän pitää palata rakentamaan omia kotimaitaan, kolonialismin Yhdysvaltoihin ja Eurooppaan on loputtava, tämä on Trumpin viesti

Eikä Trumpin viestissä ole mitään rasistista!

On palattava lailliseen maailmanjärjestyksen ja laittomasti tulleiden on palattava kotimaihinsa, tämä on vasemmistossakin pakko viimein ymmärtää!

Kommentit (75)

Vierailija
41/75 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihreätä energiaa en pidä pahana asiana, mutta tuosta toisesta olen täysin samaa mieltä Trumpin kanssa.

Vierailija
42/75 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Donaldin välittäminen on haukkua kaikki pystyyn ja verottaa viattomia maita. Tämä jos mikä on rakkautta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/75 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eurooppa ei tarvitse Trumpia mihinkään 

Mutta minäpä tarvitsen ja näinkin enneunen, jossa minulla oli DI-mieheni lisäksi itse Trump. Trump hemmotteli minua rahoillaan ja lahjoillaan. Joka kuukausi Trump lähetti minulle suuren summan rahaa vain sen takia, että olen niin kaunis ja koulutettu, kuten DI-mieheni. Trump ei saanut minua mielestään ja juuri hänen vaikutuksestaan ajauduin presidentti Stubbin tuttavapiiriin. Stubb toimi viestinvälittäjänä minun ja Trumpin välillä. Järjestettiin pian uusi salatapaaminen golfklubilla Sveitsissä.  Vietimme ikimuistoisen viikonlopun ja taas Trump hemmotteli minua Louis Vuittoneilla, Louboutineilla, Guccilla ja vaikka millä! Seuraavaksi Trump osti minulle oman talon, joka oli hienompi kuin DI-mieheni suuri asunto.  Jäin odottamaan milloin Trump lähettää minulle jotakin mukavaa Cartierilta.  

Vierailija
44/75 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihreiden ydinvoimavastaisuus oli järjetöntä. Nyt sähköntuotannostamme on yli 90 % päästötöntä, ja silti meillä on eräs Euroopan halvimmista sähköistä (Ruotsin ja Norjan vesivoiman kanssa emme voi kilpailla). 

Puhutaan sitten pakolaisuudesta tai siirtolaisuudesta, niin ydintermi myös Trumpille on laittomuus. Jos joku on päässyt ja pääsee Suomeen laillista tietä, on hänellä oikeus olla täällä, ja myös täydet ihmisoikeudet.

Se, onko maahanmuuttajalla sitten oikeus täyteen Suomen kansalaisen sosiaaliturvaan on poliittinen kysymys. Nykyisin ilmeisesti perustuslaki estää eriarvoisen kohtelun syntyperän perusteella.

Oletetaan, että joku on laittomasti maassa. Pitäisikö häneltä tai hänen lapsiltaan evätä oikeus esimerkiksi koulutukseen tai vaikkapa hengen turvaavaan akuuttihoitoon? 

En haluaisi elää maassa , joka antaa ihmisten kuolla kaduille tai evää lapsilta oikeuden kouluun.

Vierailija
45/75 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän vai alleviivaa sitä tosiasiaa että Persut ihailevat ja puolustelevat Trumpia edelleen siksi että se toteuttaa samaa ideologiaa. Suomen etu jää kakkossijalle kun viha demokraattisia länsimaisia arvoja kohtaan ja ilmastonmuutoksen kieltäminen on tärkeämpää.

Vierailija
46/75 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämähän vai alleviivaa sitä tosiasiaa että Persut ihailevat ja puolustelevat Trumpia edelleen siksi että se toteuttaa samaa ideologiaa. Suomen etu jää kakkossijalle kun viha demokraattisia länsimaisia arvoja kohtaan ja ilmastonmuutoksen kieltäminen on tärkeämpää.

Samaa mietin että aika syvällä saa olla aatteessaan jos edelleen koittaa puolustaa omaa ideologiaansa tämän herran avulla.

Vierailija
47/75 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mikä sillä on ulkomaalaistaustaisia vastaan? Halvinta mahdollista työvoimaa.

Vierailija
48/75 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Donaldin välittäminen on haukkua kaikki pystyyn ja verottaa viattomia maita. Tämä jos mikä on rakkautta

Ei mikään maa ole viaton. 

Vierailija
49/75 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just. Maahan muutto kokonaan seis ilman sen kohtuullista hallintaa, ihan vain täysi eristäytyminen päälle? 

Ja vihreästä energiasta eroon, koska kauhistus siinähän saattaisi muuten jäädä Maapallosta jotain jäljelle tulevillekin polville?

Trump on pimeä paska ja samoin ap.

Kun se "vihreä" energia ei ole vihreää eikä säästä luontoa, päinvastoin se on luonnon tuho. Pikimustaa se on tai kenties myrkynvihreää.

Totta. Kannattaisi ottaa asioista oikeasti selvää.

Mä haluaisin ottaa Trumpista selvää, että mikä on miehiään. 

Vierailija
50/75 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihreätä energiaa en pidä pahana asiana, mutta tuosta toisesta olen täysin samaa mieltä Trumpin kanssa.

Käy katsomassa, mitä yhdenkin ns. tuulipuiston rakentaminen tekee luonnolle, niin ymmärrät, miksi vihreä energia on petosta.

Vierailija
51/75 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trump puhuu asiaa! Vihreä energia on kuitenkin hyväkin asia.

Vierailija
52/75 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käy katsomassa, mitä yhdenkin ns. tuulipuiston rakentaminen tekee luonnolle, niin ymmärrät, miksi vihreä energia on petosta.

Kaikkea emme vielä tiedä; luontokato (eläimet, linnut, kasvit), pohjavesien saastuminen.. plus kaikki välke ja humina. Silpoutuvat linnut ja lepakot. Maa täynnä betonia, mikromuovia, myllätty niin ja tehty isot tiet kuljetuksia varten ettei varmasti mikään kasva enää kuin ennen. Maisemat menetetty ikiajoiksi, toisten asumisympäristö pilalla ja osa menettää jopa toimeentulon, maatilamatkailu ym.

Vierailija
53/75 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten Trumppi ei ole ulkomaista tyävoimaa?

Suatanan maahanmuuttajan tenava.

Vierailija
54/75 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli oikeassa tuulivoimasta kertoessaan , haittaa mm linnuille, meteliä tulee  ja kalliiksi tulee. Oikeassahan on mitä sitä kieltämään.

Vierailija
55/75 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selitäpä ap, miksi vihreä energia on pahasta fossiilinen on hyväksi.

Vierailija
56/75 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten Trumppi ei ole ulkomaista tyävoimaa?

Suatanan maahanmuuttajan tenava.

Jos olisin USA:n kansalainen, antaisin presidenttiyden Arnold Schwarzeneggerille! 

Vierailija
57/75 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muuten kyllä saa ja pitää avohakata koko Suomen luonto paskaksi ja tappaa luonnonvaraiset eläimet mutta annas olla kun puita kaadetaan tuulipuiston tieltä niin jo Persu herää suojelemaan kyynel silmässä luontoa ja räjähteleviä lepakoita.

Trump ei halua merituulipuistoja koska hänen mukaansa ne häiritsee valaita. Hänelle rakkaan fossiilisen energian aiheuttaman ilmastonmuutoksen joka uhkaa koko ihmiskunnan tulevaisuutta hän on ratkaissut kieltämällä sanan ilmastonmuutos.

Yllättäen pahin uhka vihreä siirtymä on Putinille kun Venäjän kaikki tulot tulevat fossiilienergiasta ja vain tästä on kyse.

Vierailija
58/75 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selitäpä ap, miksi vihreä energia on pahasta fossiilinen on hyväksi.

aurinkokennot, tuulimyllyjen osat, kertakäyttöiset ja lyhytikäiset korjauskelvottomat sähköautot ym valmistetaan kiinassa venäläisellä öljyllä.

kun eurooppa on alkanut syytämään valtavat rahat kiinaan ja vähentänyt öljyn käyttöä, kiina rikastuu ja viime vuodet ovat olleet maailmassa öljynkulutuksen huippuvuosia. öljyä kuluttaa lähinnä kiina, kun se tuottaa euroopalle ekoroskaa ja eurooppa maksaa siitä kovan hinnan.

Vierailija
59/75 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten kyllä saa ja pitää avohakata koko Suomen luonto paskaksi ja tappaa luonnonvaraiset eläimet mutta annas olla kun puita kaadetaan tuulipuiston tieltä niin jo Persu herää suojelemaan kyynel silmässä luontoa ja räjähteleviä lepakoita.

Trump ei halua merituulipuistoja koska hänen mukaansa ne häiritsee valaita. Hänelle rakkaan fossiilisen energian aiheuttaman ilmastonmuutoksen joka uhkaa koko ihmiskunnan tulevaisuutta hän on ratkaissut kieltämällä sanan ilmastonmuutos.

Yllättäen pahin uhka vihreä siirtymä on Putinille kun Venäjän kaikki tulot tulevat fossiilienergiasta ja vain tästä on kyse.

Vierailija
60/75 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trump voisi kömpiä hautaan.