Mihin voi valittaa häiritsevistä valokuitumyyjistä okt alueellamme?
Eivät jätä rauhaan, vaan tulevat pihaamme ja pimpottelevat koko ajan ovikelloa ja tarjoavat valokuitua. Olemme kauniisti sanoneet, ettemme tarvitse, mutta saman firman myyjät jatkuvasti ja toistuvasti tulevat pimpottelemaan ja myymään valokuituansa.
Niin mihin voi valittaa, että tämä häirintä ja vainoaminen saadaan loppumaan?
Kommentit (33)
Aika monelle vanhukselle onnistuvat tuollaisen kauppaamaan. Mun vanhemmille myivät hintaan 12 000 euroa. Pätkii usein ja on muutenkin huono. Eikä siitä eroon pääse. Ja kaiken lisäksi vahvistin on naapurissa, kun on paritalosta kyse. Jos naapurit on matkalla ja lopettaa toimimasta niin voi voi.
Vierailija kirjoitti:
Meillä oli sama juttu.Jatkuvasti oven takana,välillä 2 pvä.Laitoin oveen ison lapun "emme ota valokuitua"!Siihen loppui.Nähtiin kameroista kun kääntyivät kannoillaan🤣
Kiitos. Tämä on hyvä vinkki. Kiitos paljon.
Vierailija kirjoitti:
Saamme työttömyyskorvauksia 780 e kk, niin sillä ei teidän ylihunnoiteltuja kuituja makseta.
Ei ongelma. Tarveharkintainen kulu työllistymisen edistämiseksi. KELA hoitaa, voidaan laittaa lasku suoraan heille.
Vierailija kirjoitti:
Pistä kyltti pihalle ettette halua valokuitua.
Hyvä idea!! Samalla voi laittaa, että älkää tulko kauppaamaan mitään muutakaan. Emme osta mitään. Kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Aika monelle vanhukselle onnistuvat tuollaisen kauppaamaan. Mun vanhemmille myivät hintaan 12 000 euroa. Pätkii usein ja on muutenkin huono. Eikä siitä eroon pääse. Ja kaiken lisäksi vahvistin on naapurissa, kun on paritalosta kyse. Jos naapurit on matkalla ja lopettaa toimimasta niin voi voi.
No nyt sulla meni ihan satuiluksi.
Vauva heräsi tänään kun myyjät yrittivät tulla tyrkyttämään valokuitua. Päiväunet meni pilalle.
Vierailija kirjoitti:
Emme siis tarvitse, emmekä aio ottaa valokuitua, vaikka se on rakennettu asuinalueellemme nyt. Myyjät eivät jätä meitä rauhaan.
No, kun saavat bonusta. Teidän ahdistelu on heille taloudellisesti kannattavaa.
Onkohan jotain numeroa, johon noista voi valittaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tämä ihan tositarina on. Miksi ihmeessä tällaista keksisin? Satutko olemaan valokuitumyyjä vai?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Emme siis tarvitse, emmekä aio ottaa valokuitua, vaikka se on rakennettu asuinalueellemme nyt. Myyjät eivät jätä meitä rauhaan.
No, kun saavat bonusta. Teidän ahdistelu on heille taloudellisesti kannattavaa.
Onko laitonta toimintaa toistuva ja jatkuva ahdistelu?
Laita pihatien alkuun kyltti "ei kaupustelua".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä itse todistin, kun tuo oli joulua ennen pari viikkoa poissa päältä, kun naapurit oli matkalla. Että tämmöinen diili. Ensin lupasivat sen valokuidun molempiin asuntoihin, mutta eivät sitten vetäneetkään.
Saamme työttömyyskorvauksia 780 e kk, niin sillä ei teidän ylihunnoiteltuja kuituja makseta.