Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisia 'luontaisetuja' tuot suhteeseen, tai vastaavasti saat nykyisessä suhteessasi?

Vierailija
21.01.2026 |

Ja tarkoitan ihan rahanarvoisia hyötyjä.

Esim olet lääkäri, lakimies, hieroja, kampaaja , tms ja kumppanisi ja hänen sukulaisensa saavat ilmaiseksi tai hyvin edullisesti neuvojasi tai palveluksiasi. Tai miehesi/isäsi/anoppisi harrastaa metsästystä ja sitä kautta pöytään tulee lähes rajattomasti 'ilmaista' lihaa. Tai suvun mökki/lomaosake/vene vapaasti käytössä. Tai suvun metsästä polttopuut ilmaiseksi.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on peritty kesämökki + vene. Miesystävän vanhemmilta saamme polttopuut ja riistaa.

Vierailija
2/19 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimon puolelta on tullut kesämökki ja vene + kohtuulliset perinnöt joilla on parannettu muutakin elämäämme.

Vaimo on taas sitten saanut minun rakennnusosaamistani jolla on tehty monet remontit niin kotona kuin mäkilläkin paljon halvemmalla kuin jos olisi pitänyt ostaa ulkoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole ennen ajatellut asiaa. Minulla on klassisen- ja thaihieronnan koulutus, mies saa hierontaa. Tämä ei ole kuitenkaan ammattini. Tykkään kokata erilaisia terveellisiä ruokia ja pidän kodista hyvää huolta. Ei ole mitään perintöjä tai omaisuutta perheen puolelta, olen melko hankalista lähtökohdista.

Miehellä on auto ja se tuo iloa ja hyötyä minullekin, kun on painavaa kuljetettavaa tai pitkiä matkoja. Hän on voimakas ja jaksaa siirrellä kodinkoneet ym. Laittaa myös hyvää ruokaa.

Vierailija
4/19 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastan metsästystä, tuon lihaa pöytään.

Miehellä on peritty kesämökki, sähköt ja juokseva vesi sieltä puuttuu mutta se ei meitä haittaa.

5/19 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan halvempia/ilmaisia rannekkeita sinne sun tänne 😃

Vierailija
6/19 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun kysyit, niin enpä keksi mitä mies on tuonut 🤔

Minulta on mökki, auto, käsiraha taloomme, ja ne polttopuutkin. 

Vierailija
7/19 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

IT, puhelin  ja viihdelaitetuki.

Vierailija
8/19 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on aina pudia hyvä valikoima eri lajikkeita. Lisäksi yleensä aina löytyy myös erilaisia psykedeeleja ja essoja.

Vierailija
9/19 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvipuistohullu kirjoitti:

Miksi sä niitä saat? Ootko sugardaddy-suhteessa vuoristoradan tai maailmanpyörän kanssa? 

10/19 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvipuistohullu kirjoitti:

Miksi sä niitä saat? Ootko sugardaddy-suhteessa vuoristoradan tai maailmanpyörän kanssa? 

Ihan vaan työsuhde-etu 😄 

Vierailija
11/19 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen vanhemmilla on Lapissa mökki, jota eivät enää itse käytä. Joten me saamme käyttää ilmaiseksi. Saamme heiltä myös tomaattia, kurkkua, omenoita, mehut, hillot, hirvenlihaa, polttopuita, joulukuusen

Vierailija
12/19 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen veli on sähkömies ja siitä on kyllä ollut hyötyä

Vierailija
13/19 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hyvä kotitöissä, mukaan lukien parjatut metatyöt.  Lisäksi teen niitä mielelläni, joten hoidan niistä suurimman osan suhteessani. Olen elänyt elämäni alkupuoliskon täydessä kaaoksessa, joten tuollainen tavallinen arkinen puuha tuntuu hyvältä ja rauhoittavalta. 

Vierailija
14/19 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokin asia voi olla maksutonta, mutta mikään ei ole ilmaista.

Vierailija
15/19 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylän suurin krpä. Otsaani.

Vierailija
16/19 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohis, tyttäreni on nuori lääkäri ja hän suorastaan hukkuu puheluihin, viesteihin ja kyselyihin milloin mihinkin mikä liittyy sairauteen, terveyteen tai mihin tahansa kolotukseen tai näppylään. Ehdotin että laittaisi numeronsa salaiseksi kun vapaa-ajallaankin saa toimia ilmaisena neuvovana puhelimena 😡

Vierailija
17/19 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toin vain ok-kokoisen lerssini joka ei valitettavasti sekään jäykistynyt

Vierailija
18/19 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on mökki, mies taas osaa pitää siitä huolta kun itse joutuisin tilaamaan ammattilaisen joka risaukseen.

Vierailija
19/19 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun suvun metsistä puut, suvun pelloilta ruokaa ja minulla on isovanhemmat ja isoisovanhemmat elossa ja voimissaan niin on tullut paljon tukea lapsiperheaikana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kaksi