Kysymys erityisesti naisille: Naisen ja miehen yhteinen nautinto
Minua kiinnostaa se fakta, että mies tulee usein ennen naista. Kuitenkin olisi mielestäni hyvä jos se olisi päinvastoin, ja haluaisin tietää, miten pitkään on syytä pidättää omaa tulemista (näin miehenä). Tarkoitan siis siinä mielessä, että onko naiselle mieluista, että mies tulee? Onko siinä mitään kiinnostavaa? Vai onko se pikemminkin vähän pettymys? Kiitos vastauksista jo etukäteen!
Haluaisin kuulla (ja ainoastaan rehellisiä ja kunniallisia kommentteja, kiitos), että mistä naiset pitävät. Onko penetraation kautta saatava orgasmi todella harvinaista naiselle, onko nautinnollisempaa naiselle saada suuseksiä :) ?
Kommentit (16)
Kyllä minä saan penetraatiolla naiselleni orgasmin, mutta se on vaatinut aikaa. Aikaa siis saada "hommat" yhteen. Kohta 10 vuotta yhdessä, useampi lapsi.
Tää on taas näitä. Osaajat osaa, tekijät tekee ja tumpelot kyselee tyhmiä netissä.
Jos Matthias joskus pääset teoriaa pidemmälle, niin alla pari vinkkiä:
1. Jokainen nainen ja suhde on erilainen.
2. Kumppani on ainoa joka osaa vastata kysymyksiisi.
Eipä kestä!
Mutta haluaisit varmasti nauttia? Anteeksi, mutta tuo kuulostaa aika kurjalta. Haluaisitko siis kumppanisi kanssa, että esileikkisi jatkuisi pitempään?
Tietenkin on kiinnostavaa olla osa/nähdä miehen nautinto. Aivan yhtä tärkeä kuin omakin. Enkä oikein ikinä ole käsittänyt miksi haukutaan jos mies/jompikumpi tulee liian aikaisin. Sehän on vaan imartelevaa kun ottaa oikean asenteen. Toki jos aina käy niin, ettei alkua pidemmälle pääse niin sitten pitäisi vähän miettiä.
Haha :) Kiitos, että käytit aikaasi tähän :D
Haha :) Kiitos, että käytit aikaasi tähän :D
Juu, jokainen pariskunta on erilainen. Minusta pitkäkestoinen penetraatioseksi on ihanaa, jonkun toisen naisen mielestä ei. Eli, kysy kumppaniltasi, mistä hän pitää.
Mies yleensä hoitelee minut ensin suulla, koska tulee penetraatiossa hyvin nopeasti. Jos itse olen seksiä harrastaessa alla, en yleensä saa orgasmia. Ratsastamalla kyllä, kunhan mies kestää tarpeeksi kauan. Miehen kannattaa siis lämmitellä nainen hyvin, jos haluaa että tulee yhdynnässä.
N33
Naisia on aika erilaisia.
Itse en välitä suuseksistä. Oma lemppari on että minulle sormin 1-2 tai joskus tosi tosi tosi monta (pienillä erätauoilla) orkkua. Ja sitten pano, jossa saatan saada vielä yhden orgasmin. En silti halua, että pano kestää ikuisesti mun orkkua metsästäen vaan että mies panee aika täysillä, mikä myös tuntuu itselleni fyysisesti parhaalta.
Extrainhokki on jos minun pitäisi tyydyttää mies kun mielestäni on raukean pötköttelyn aika. Toisaalta en myöskään oikein välitä, että jo lauennut mies tyydyttää minua, siinä tulee kiusallinen olo ellei mies ole valmis seuraavalle kierrokselle...
Eli nautin itsekin enemmän esimerkiksi suihinoton tai käsihoidon antamisesta jos se on erillinen sessio jossa saan olla vähän turhautunut ja kiihottunut ja keskittyä vain miehen nautintoon. Ja minulle tosiaan ei suuseksiä, kiitos.
Vihaan miehiä ja erityisesti sitä kun mies tulee! Paras seksi on satisfyerin kanssa. Kuka jotain "miestä" edes tarvitsee, näin feministinä en ainakaan minä!
No mä tuun yleensä 10 minuutissa yhdynnässä. Olen kai onnekas, kun saan naisena niin helposti orgasmin yhdynnässä. Mies tulee mun jälkeen. Ei mitään ongelmaa.
Jännä että palstalla alapeukutetaan kaikkia naisten kokemuksia, paitsi sitä että saa pelkällä peniksellä yhdyntäorgasmin tai palvoo kullia seksihepenet päällä 🤔
Siis panosta ja suihinotosta tykkääminenkin tai ratsastamalla orkun saaminen 👎 koska ilmeisesti väärin nautittu
Miehet ovat sikoja!!!!!
SI KO JA!!!!!!!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Jännä että palstalla alapeukutetaan kaikkia naisten kokemuksia, paitsi sitä että saa pelkällä peniksellä yhdyntäorgasmin tai palvoo kullia seksihepenet päällä 🤔
Siis panosta ja suihinotosta tykkääminenkin tai ratsastamalla orkun saaminen 👎 koska ilmeisesti väärin nautittu
Siat alapeukuttaa. Ei miehiä parisuhteeseen, ei miehiä minnekään!
Siinä vaiheessa kun siirrytään yhdyntään, mulla on enää ihan kivaa ja olen paikalla lähinnä kumppania varten. Silloin on kiva, ettei toisella enää kestä loputtomiin, joten yritän aina edistää perille pääsyä pikaisesti.