Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päihde-ex ei lopeta soittelua

Vierailija
20.01.2026 |

En blokkaa, koska hän on käskenyt minun tehdä niin ja minä en hänen käskyteltäväkseen enää suostu. Suhteessakin yritti koko ajan määrätä ja kontrolloida. Tämä ei muutenkaan ole helppoa, vaikka hän on toksinen ihminen. Joudun edelleen päivittäin muistuttamaan itseäni siitä, että jätin hänet. Tuntuu niin epätodelliselta. Jättämisen syynä krooninen valehtelu plus sata muuta asiaa, joita en jaksa edes kirjoittaa enkä haluakaan.

Hän väittää, etten halua oikeasti eroon, koska en blokkaa hänen numeroaan. En ymmärrä missä todellisuudessa eksä elää. En haluamalla haluakaan eroon, koska mieleni on edelleen kiinni siinä haavekuvassa hänestä. En kuitenkaan aio tuhlata elämääni valehtelijaan, jonka arvot ovat mitä ovat. En ymmärrä miksei hän tajua. En ole itse soittanut hänelle enää aikoihin. En yhtäkään kertaa. Joskus vastaan, kuuntelen taas sitä samaa kaavaa, kunnes en jaksa ja lyön luurin korvaan. Ensi kerralla en edes vastaa. Aiemmin hän oli erouhkailija. Nykyään hän on takiainen, johon ei tehoa mikään puhe. Kun kirjoitin hänelle hyvin selkeästi hänen valehtelustaan, vastaus oli vaikeneminen. Minua oksettaa kuinka laskelmoiva ihminen hän on. Kun hän ei voi kääntää totuutta muuksi, hän vain vetäytyy kylmästi. Täysin pikkulapsen tasolla koko ihminen.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En vaihda numeroa häirikön takia. Surettaa jo valmiiksi se päivä, kun emme ole enää ikinä yhteydessä. Inhottaa kun hän pitkittää tätä kaikkea käytöksellään. En ymmärrä miksei hän vain anna olla jo. Tämä roikkuminen satuttaa molempia ihan liikaa.

Ah, eli nautit tästä. Ei sitten mitään. Seuraava keskustelu. 

Älä tule takaisin.

Vierailija
22/27 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikkein vaikeinta tässä on se, että kaiken sen perusteella mitä tiedän, hän olisi aivan ihana ihminen ilman addiktiota. Olisimme varmasti täydellinen match. Ainakin luulen niin. Nyt kaikki on pilalla, koska hän on niin saatanan impulsiivinen ja epäluotettava.

Hyvä kun teillä.ei ole lapsia. Joutuisivat kärsimään tuollaista elämää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä joko siedät sitä tai et tiedä.

Vierailija
24/27 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllästyttää lukea kuinka ihmiset syyllistävät tyyliin "Mitäs menit päihderiippuvaisen kanssa". Asia ei ole aina niin  mustavalkoista. 

Olen itse löytänyt ex-kumppanini parikymppisenä. Silloin elämä oli normaalia ja kävimme töissä. Tuli lapsetkin. Pikkuhiljaa huomasin toisen lisääntyvän päihdekäytön. En mene sen kummemmin yksityiskohtiin, mutta kun asia eteni riittävän pahaksi erosin. Nykyisin ex on huumeita käyttävä, työtön ja pahasti mielenterveysongelmainen. Ymmärrän, että hän on sairas  Päihderiippuvuus on sairaus.

Vierailija
25/27 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin tuo päihderiippuvaisten elämänkatsomus on ihan järkyttävää. Valehtelu on arkipäivää ja jos siitä jää kiinni, voi valehdella vähän lisää, se on vain pieni mutka matkassa ja tärkeintä on, että on olevinaan pahoillaan ja hokee samoja asioita uudestaan ja uudestaan ja vakuuttelee toiselle rakkautta ja ikävää. Kun taas minulle valehtelu on erittäin vakava asia ja vie pohjan kaikelta. Olemme aivan totaalisen eri planeetoilta. Aiemmin en ikinä olisi uskonut hänen voivan valehdella minulle. Nyt huomaan, että hän on täysin häikäilemätön ja voi sanoa aivan mitä tahansa, milloin tahansa ja muunnella tarinaa kymmenen kertaa. Yök!!!

En sanoisi että se on varsinaisesti elämänkatsomus. Kyseessä on sairaus.

Vierailija
26/27 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin tuo päihderiippuvaisten elämänkatsomus on ihan järkyttävää. Valehtelu on arkipäivää ja jos siitä jää kiinni, voi valehdella vähän lisää, se on vain pieni mutka matkassa ja tärkeintä on, että on olevinaan pahoillaan ja hokee samoja asioita uudestaan ja uudestaan ja vakuuttelee toiselle rakkautta ja ikävää. Kun taas minulle valehtelu on erittäin vakava asia ja vie pohjan kaikelta. Olemme aivan totaalisen eri planeetoilta. Aiemmin en ikinä olisi uskonut hänen voivan valehdella minulle. Nyt huomaan, että hän on täysin häikäilemätön ja voi sanoa aivan mitä tahansa, milloin tahansa ja muunnella tarinaa kymmenen kertaa. Yök!!!

En sanoisi että se on varsinaisesti elämänkatsomus. Kyseessä on sairaus.

Sairaudesta johtuva elämänkatsomus. Ei eksä ole tyhmä, mutta hänen laskelmoiva, epärehellinen ja impulsiivinen käytöksensä on ihan kamalaa.

Vierailija
27/27 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllästyttää lukea kuinka ihmiset syyllistävät tyyliin "Mitäs menit päihderiippuvaisen kanssa". Asia ei ole aina niin  mustavalkoista. 

Olen itse löytänyt ex-kumppanini parikymppisenä. Silloin elämä oli normaalia ja kävimme töissä. Tuli lapsetkin. Pikkuhiljaa huomasin toisen lisääntyvän päihdekäytön. En mene sen kummemmin yksityiskohtiin, mutta kun asia eteni riittävän pahaksi erosin. Nykyisin ex on huumeita käyttävä, työtön ja pahasti mielenterveysongelmainen. Ymmärrän, että hän on sairas  Päihderiippuvuus on sairaus.

Niin. Tässä tilanteessa kaikki alkoi muutenkin VALHEELLA. En minä todellakaan tiennyt mihin todellisuudessa ryhdyin, koska eksä valehteli tilastaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yhdeksän