Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päihde-ex ei lopeta soittelua

Vierailija
20.01.2026 |

En blokkaa, koska hän on käskenyt minun tehdä niin ja minä en hänen käskyteltäväkseen enää suostu. Suhteessakin yritti koko ajan määrätä ja kontrolloida. Tämä ei muutenkaan ole helppoa, vaikka hän on toksinen ihminen. Joudun edelleen päivittäin muistuttamaan itseäni siitä, että jätin hänet. Tuntuu niin epätodelliselta. Jättämisen syynä krooninen valehtelu plus sata muuta asiaa, joita en jaksa edes kirjoittaa enkä haluakaan.

Hän väittää, etten halua oikeasti eroon, koska en blokkaa hänen numeroaan. En ymmärrä missä todellisuudessa eksä elää. En haluamalla haluakaan eroon, koska mieleni on edelleen kiinni siinä haavekuvassa hänestä. En kuitenkaan aio tuhlata elämääni valehtelijaan, jonka arvot ovat mitä ovat. En ymmärrä miksei hän tajua. En ole itse soittanut hänelle enää aikoihin. En yhtäkään kertaa. Joskus vastaan, kuuntelen taas sitä samaa kaavaa, kunnes en jaksa ja lyön luurin korvaan. Ensi kerralla en edes vastaa. Aiemmin hän oli erouhkailija. Nykyään hän on takiainen, johon ei tehoa mikään puhe. Kun kirjoitin hänelle hyvin selkeästi hänen valehtelustaan, vastaus oli vaikeneminen. Minua oksettaa kuinka laskelmoiva ihminen hän on. Kun hän ei voi kääntää totuutta muuksi, hän vain vetäytyy kylmästi. Täysin pikkulapsen tasolla koko ihminen.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En blokkaa, käskee blokata, en blokkaa koska käskee.... Kasvappa sinäkin kuule aikuseksi. 

Vierailija
2/27 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda numeroa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein jopa toivon, että tuo "ymmärtämättömyys" on pelkkää manipulointia, koska muuten se tarkoittaa sitä, että hänen tilansa on mennyt jo erittäin pahaksi. Manipulointi on jotenkin helpompi sietää, koska se ei tule enää yllätyksenä. Siihen ihmiseen ei voi luottaa yhtään missään asiassa.

Vierailija
4/27 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa vai niin. Sellainen voimaantuminen

Vierailija
5/27 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et blokkaa niin älä vingu.

Vierailija
6/27 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaihda numeroa häirikön takia. Surettaa jo valmiiksi se päivä, kun emme ole enää ikinä yhteydessä. Inhottaa kun hän pitkittää tätä kaikkea käytöksellään. En ymmärrä miksei hän vain anna olla jo. Tämä roikkuminen satuttaa molempia ihan liikaa.

Vierailija
7/27 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat kuluttaa tähän aikaa, niin älä blokkaa.. Ja mietit tyhmiä asioita vielä vuosien päästäkin, että miksikö soittelee vaikkei paluuta ole ja mitä se luulee. 

Vierailija
8/27 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aistin, että hän haluaa oikeasti juuri minut, mutta kun hän ei ymmärrä tai ole ymmärtävinään, että hän on valehdellut ja toiminut tavalla, joka ei vain sovi minulle ja arvoihini. Joten mitään tulevaisuutta ei ole enää. Ei se ole helppoa minullekaan, päinvastoin tämä on todella ahdistavaa ja masentavaa.

Vierailija
9/27 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinä onneton alunperinkään menit paneskelemaan moisen taulapään kanssa? Onneksi teillä ei ole lapsia. 

Vierailija
10/27 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin tuo päihderiippuvaisten elämänkatsomus on ihan järkyttävää. Valehtelu on arkipäivää ja jos siitä jää kiinni, voi valehdella vähän lisää, se on vain pieni mutka matkassa ja tärkeintä on, että on olevinaan pahoillaan ja hokee samoja asioita uudestaan ja uudestaan ja vakuuttelee toiselle rakkautta ja ikävää. Kun taas minulle valehtelu on erittäin vakava asia ja vie pohjan kaikelta. Olemme aivan totaalisen eri planeetoilta. Aiemmin en ikinä olisi uskonut hänen voivan valehdella minulle. Nyt huomaan, että hän on täysin häikäilemätön ja voi sanoa aivan mitä tahansa, milloin tahansa ja muunnella tarinaa kymmenen kertaa. Yök!!!

Vierailija
11/27 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinä onneton alunperinkään menit paneskelemaan moisen taulapään kanssa? Onneksi teillä ei ole lapsia. 

Kyllä on. Tämä on vauva-palsta.

Vierailija
12/27 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellisuudessa et blokkaa, koska välität hänestä oikeasti, vaikka et haluakaan hänen kanssaan enää suhteeseen. Varmasti se ex hautoo itsemurhaa ja odottaa, että annat siihen "luvan" eli siis blokkaat hänet. Exäsi on selvästi addikti, joka tarvitsisi apua, mutta on liian ylpeä hakeakseen sitä. Seuraavan kerran kun tuollainen soitto tulee, käske häntä tekemään niin, koska selvästikin olet ainoa ihminen ketä hän kuuntelee enää.

Pakko sanoa vielä, että edelliset vastaukset ovat todella tunnekylmiä. Addikti ei ole hirviö, vaikka näin ilmeisesti kuvitellaan yleisesti. Toivottavasti sinä AP et alennu heidän tasolleen.

Vierailija
13/27 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihda numeroa.

Ei kenenkään tarvitse nroa vaihtaa.Se joka häiritsee, sen tulee lopettaa semmonen.Näin se menee.

Ja jos ei lopeta pyynnöstä niin sitten asiaa eteenpäin.

Eikä kenenkään käskystä laittaa estoa.

Vierailija
14/27 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mistä hitosta sinä keksit että ei ole lapsia, kun en ole sanonut sanaakaan koko aiheesta?? Aivan ihmeellisiä kommentteja täällä. 🙄

Vierailija
15/27 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos et blokkaa niin älä vingu.

Häiriö soittelijan pitää lopettaa yhteydenotto jos toinen pyytää.

Ei kenenkään tarvitse ottaa vastuuta häiriköstä.Ei se, et nro ei ole blokattu, oikeuta soittamaan siihen jos on kielletty.

Vierailija
16/27 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todellisuudessa et blokkaa, koska välität hänestä oikeasti, vaikka et haluakaan hänen kanssaan enää suhteeseen. Varmasti se ex hautoo itsemurhaa ja odottaa, että annat siihen "luvan" eli siis blokkaat hänet. Exäsi on selvästi addikti, joka tarvitsisi apua, mutta on liian ylpeä hakeakseen sitä. Seuraavan kerran kun tuollainen soitto tulee, käske häntä tekemään niin, koska selvästikin olet ainoa ihminen ketä hän kuuntelee enää.

Pakko sanoa vielä, että edelliset vastaukset ovat todella tunnekylmiä. Addikti ei ole hirviö, vaikka näin ilmeisesti kuvitellaan yleisesti. Toivottavasti sinä AP et alennu heidän tasolleen.

Niin välitänkin. En pysty olemaan kylmä hänelle, vaikka hänen käytöksensä on ollut hirveää monin eri tavoin. Hän on ollut jo hoidossa, mutta epäonnistui, koska ei edes halunnut sitä oikeasti. Myönsi sen minulle. En tiedä mikä voisi olla seuraava paikka hänelle. Tai mistä voisin edes tietää, haluaako hän muutosta oikeasti. 

Vierailija
17/27 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En vaihda numeroa häirikön takia. Surettaa jo valmiiksi se päivä, kun emme ole enää ikinä yhteydessä. Inhottaa kun hän pitkittää tätä kaikkea käytöksellään. En ymmärrä miksei hän vain anna olla jo. Tämä roikkuminen satuttaa molempia ihan liikaa.

Ah, eli nautit tästä. Ei sitten mitään. Seuraava keskustelu. 

Vierailija
18/27 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkein vaikeinta tässä on se, että kaiken sen perusteella mitä tiedän, hän olisi aivan ihana ihminen ilman addiktiota. Olisimme varmasti täydellinen match. Ainakin luulen niin. Nyt kaikki on pilalla, koska hän on niin saatanan impulsiivinen ja epäluotettava.

Vierailija
19/27 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis vähän olet edelleen sen talutusnuorassa kun kuuntelet sen juttuja ja mietit ja pähkäilet.

Jos laittaisit estot niin sillä olis parin viikon kuluttua jo joku varamuidu minkä luo kipittää kun sulta ei enää saa huomiota.

Luulet että oot ohjaksissa vaan sen takia, että et estä sitä koska se on itse käskenyt mutta et sä ole.

Vierailija
20/27 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin tuo päihderiippuvaisten elämänkatsomus on ihan järkyttävää. Valehtelu on arkipäivää ja jos siitä jää kiinni, voi valehdella vähän lisää, se on vain pieni mutka matkassa ja tärkeintä on, että on olevinaan pahoillaan ja hokee samoja asioita uudestaan ja uudestaan ja vakuuttelee toiselle rakkautta ja ikävää. Kun taas minulle valehtelu on erittäin vakava asia ja vie pohjan kaikelta. Olemme aivan totaalisen eri planeetoilta. Aiemmin en ikinä olisi uskonut hänen voivan valehdella minulle. Nyt huomaan, että hän on täysin häikäilemätön ja voi sanoa aivan mitä tahansa, milloin tahansa ja muunnella tarinaa kymmenen kertaa. Yök!!!

Lue mitä kirjoitit ja blokkaa. Tilanteesi on nyt täysin itse valittu. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yksi