Terapeutti muuttui hymyileväisi heti sen jälkeen, kun olin kertonut olevani biseksuaali
Kommentit (37)
Kehottaisin kertomaan huomiosi hänelle, jos asia puhuttelee sinua. Terapiasuhteissa kannattaa olla avoin. Itselläni oli niin päin, että ihastuin hoitajaani. Helpotti kun kerroin, vaikka tietty yksipuolista olikin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku vaivaa sitä?
No jonkin prosessin se hänessä käynnisti. Itselle ei mikään iso juttu tuo suuntautuminen, tulinpahan nyt sivulauseessa maininneeksi.
Ap
Monesko aloitus samasta aiheesta?
Vierailija kirjoitti:
Huutonauran jos se edellinen ketju on poistettu. Voi V***U mikä tätä palstaa oikein VAIVAA 😂
Niin, en tietenkään aloita uutta ketjua, mikäli aiheesta on jo ketju. Mutta jos ketju on piistettu 🤷
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kehottaisin kertomaan huomiosi hänelle, jos asia puhuttelee sinua. Terapiasuhteissa kannattaa olla avoin. Itselläni oli niin päin, että ihastuin hoitajaani. Helpotti kun kerroin, vaikka tietty yksipuolista olikin
Minä en ole hastunut häneen - tykkään miehekkäistä miehistä ja olen sellaisen kanssa naimisissakin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku vaivaa sitä?
No jonkin prosessin se hänessä käynnisti. Itselle ei mikään iso juttu tuo suuntautuminen, tulinpahan nyt sivulauseessa maininneeksi.
Ap
Monesko aloitus samasta aiheesta?
Kuten jo totesin, tällä hetkellä ainoa. Se, että ketju poistetaan, ei poista keskustelun aihetta.
Ap
Hän vahvistaa sinulle ilmeillään ja kehonkielellään, että suuntautumisesi on ok. Todennäköisesti osoitit tietämättäsi epävarmuutta sen suhteen, kun täälläkin vellot asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en ole hastunut häneen - tykkään miehekkäistä miehistä ja olen sellaisen kanssa naimisissakin.
Ap
Niin et ihastunutkaan ...tiedetään ... No ei kuulu minulle, kun käyt terapiassa. Toivottavasti on hyödyksi
Emme tiedä. Kysy häneltä. Onko hymyileminen kiellettyä? Ajatteletko, ettei terapeutti saisi hymyillä?
Vierailija kirjoitti:
Hän vahvistaa sinulle ilmeillään ja kehonkielellään, että suuntautumisesi on ok. Todennäköisesti osoitit tietämättäsi epävarmuutta sen suhteen, kun täälläkin vellot asiasta.
Ok. Olen ollut samanlainen teini-ässä lähtien ja nyt olen keski-ikäinen. Mies olisi halunnut keskustella aiheesta enemmänkin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Emme tiedä. Kysy häneltä. Onko hymyileminen kiellettyä? Ajatteletko, ettei terapeutti saisi hymyillä?
Ajattelin, että suomalaisetkin voisivat kuitenkin keskustella aiheesta, vaikkeivät tunnetusti yhtään mistään mitään tiedäkään.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApNiin et ihastunutkaan ...tiedetään ... No ei kuulu minulle, kun käyt terapiassa. Toivottavasti on hyödyksi
No ei hänessä ole mitään haluttavaa. Työpaikallakin on monia paljon haluttavampia, samoin kotona aviomies.
Ap
Progapanda etenee, johon terapeuttisi on osallistunut.
Siinähän haukutte foliohatuksi, ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Eli heterous ei sitten ollut ok? :D jo on siinä ammattitaitoinen terapeutti.
Miten kauan olit käynyt terapiassa, kun kerroit suuntautumisestasi?
Huutonauran jos se edellinen ketju on poistettu. Voi V***U mikä tätä palstaa oikein VAIVAA 😂