Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Terapeutti muuttui hymyileväisi heti sen jälkeen, kun olin kertonut olevani biseksuaali

Vierailija
20.01.2026 |

Miksi hän näin menetteli?

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutonauran jos se edellinen ketju on poistettu. Voi V***U mikä tätä palstaa oikein VAIVAA 😂

Vierailija
22/37 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

^

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehottaisin kertomaan huomiosi hänelle, jos asia puhuttelee sinua. Terapiasuhteissa kannattaa olla avoin. Itselläni oli niin päin, että ihastuin hoitajaani. Helpotti kun kerroin, vaikka tietty yksipuolista olikin

Vierailija
24/37 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku vaivaa sitä?

No jonkin prosessin se hänessä käynnisti. Itselle ei mikään iso juttu tuo suuntautuminen, tulinpahan nyt sivulauseessa maininneeksi.

Ap

Monesko aloitus samasta aiheesta?

Vierailija
25/37 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huutonauran jos se edellinen ketju on poistettu. Voi V***U mikä tätä palstaa oikein VAIVAA 😂

Niin, en tietenkään aloita uutta ketjua, mikäli aiheesta on jo ketju. Mutta jos ketju on piistettu 🤷

Ap

Vierailija
26/37 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kehottaisin kertomaan huomiosi hänelle, jos asia puhuttelee sinua. Terapiasuhteissa kannattaa olla avoin. Itselläni oli niin päin, että ihastuin hoitajaani. Helpotti kun kerroin, vaikka tietty yksipuolista olikin

Minä en ole hastunut häneen - tykkään miehekkäistä miehistä ja olen sellaisen kanssa naimisissakin.

Ap

Vierailija
27/37 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku vaivaa sitä?

No jonkin prosessin se hänessä käynnisti. Itselle ei mikään iso juttu tuo suuntautuminen, tulinpahan nyt sivulauseessa maininneeksi.

Ap

Monesko aloitus samasta aiheesta?

Kuten jo totesin, tällä hetkellä ainoa. Se, että ketju poistetaan, ei poista keskustelun aihetta.

Ap

Vierailija
28/37 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän vahvistaa sinulle ilmeillään ja kehonkielellään, että suuntautumisesi on ok. Todennäköisesti osoitit tietämättäsi epävarmuutta sen suhteen, kun täälläkin vellot asiasta. 

Vierailija
29/37 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en ole hastunut häneen - tykkään miehekkäistä miehistä ja olen sellaisen kanssa naimisissakin.

Ap

Niin et ihastunutkaan ...tiedetään ... No ei kuulu minulle, kun käyt terapiassa. Toivottavasti on hyödyksi

Vierailija
30/37 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme tiedä. Kysy häneltä. Onko hymyileminen kiellettyä? Ajatteletko, ettei terapeutti saisi hymyillä?

Vierailija
31/37 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän vahvistaa sinulle ilmeillään ja kehonkielellään, että suuntautumisesi on ok. Todennäköisesti osoitit tietämättäsi epävarmuutta sen suhteen, kun täälläkin vellot asiasta. 

Ok. Olen ollut samanlainen teini-ässä lähtien ja nyt olen keski-ikäinen. Mies olisi halunnut keskustella aiheesta enemmänkin.

Ap

Vierailija
32/37 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Emme tiedä. Kysy häneltä. Onko hymyileminen kiellettyä? Ajatteletko, ettei terapeutti saisi hymyillä?

Ajattelin, että suomalaisetkin voisivat kuitenkin keskustella aiheesta, vaikkeivät tunnetusti yhtään mistään mitään tiedäkään.

Ap

Vierailija
33/37 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Niin et ihastunutkaan ...tiedetään ... No ei kuulu minulle, kun käyt terapiassa. Toivottavasti on hyödyksi

No ei hänessä ole mitään haluttavaa. Työpaikallakin on monia paljon haluttavampia, samoin kotona aviomies.

Ap

Vierailija
34/37 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
35/37 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Progapanda etenee, johon terapeuttisi on osallistunut.

Siinähän haukutte foliohatuksi, ei kiinnosta.

Vierailija
36/37 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli heterous ei sitten ollut ok? :D jo on siinä ammattitaitoinen terapeutti.

Vierailija
37/37 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kauan olit käynyt terapiassa, kun kerroit suuntautumisestasi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kaksi