Minkä tatuoinnin ottaisit, jos olisi pakko? Minkä paikan tatuoisit?
Kommentit (33)
Voisin ottaa rintaan tatuoinnin D.N.R.
Yläselkään pisteen kohtaan jota painamalla niskakipu helpottaa
Aika häijyt ovat kulmat, jos tatuoiden ne teet, ei ole sama asia kuin kestopigmentointi.
Itse laittaisin pienen kuvan takapuoleen tai yläreiteen, siis paikkaan, jossa se näkyy vain vähissä vaatteissa tai ei silloinkaan. Kuva olisi vaikeampi päättää, ehkä tatuoisin muutaman nuotin.
Jos on pakko ottaa joku ns oikea tatuointi, niin joku pieni simppeli kuvio, niin että jää vaatteiden alle.
Mutta jos vain tatuoidaan jotain, voisin tatuoittaa muutaman leikkausarven ihon väriseksi, olisivat huomaamattomampia. Mulla on myös tosi vaaleat nännipihat, niitä voisi tatuoida vähän näkyvimmiksi.
Ihan mielellään otan tatuoinnin. Ozzyn kuva.
Hakaristi kurkun kohdalle. Esittelisin sitä aina, jos vielä joutuisin työhaastatteluun.
M54
Piste nilkkaan tai hämähäkki lapaan.
Ranteen sisäpuolelle jonkin nostalgisen lapsuudenhahmon. Vaikka sellaisen Seikkailumetsän pupun.
Pienen puhekuplan, jossa olisi Oodi ilolle -nuotit.
Persposkeen, puhekuplan nuoli kohti vakoa.
Vai pakko! Kuka sellaisen voisi määrätä? Tatuoinnit ovat rumia, kuinka niihin riittää rahaa?
Vierailija kirjoitti:
Naamaan teksti, Ei päivätöihin!
Yötöitä siis etsit.
Jostain syystä tällä hetkellä ei tehdä nännitatuointeja.
Joku kuva, jolla olisi minulle joku merkitys. Jokin syvällisempi merkitys kuin pelkkä kuva. Sellaiseen paikkaan, jonka voisi peittää vaatteilla mutta ei kuitenkaan tarvitse olla piilossa kun olen esim. kesävaatteissa.
Viivakoodi jalkapohjaan.