Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Etätyö pelasti terveyteni ja mahdollistaa työnteon ekäkeikään saakka

Vierailija
20.01.2026 |

Etätyön ansiosta liikun PALJON enemmän kuin säännöllisesti toimistolla käydessä.

Ennen etätöitä olin aina väsynyt ja olo oli tukkoinen sekä saamaton. Nyt päiväni alkaa vähintään puolen tunnin ulkoilulla ja rauhallisella aamiaisella. Töiden jälkeen pääsen heti ulos eikä tarvitse käyttää aikaa autossa istumiseen

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vau. Tuon vuoksi oon suositellut etää ja taukomaista itsenäistä työskentelyä. Kevennyksiä. Riippuu alastakin. Eikä flunssat tartu niin hyvin.

Vierailija
2/4 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi unen laatu on parantunut huomattavasti ja olen nykyisin yön jälkeen levännyt.

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma kokemukseni on aivan samanlainen!

Minulla on pitkä, yli tunnin työmatka. Istun ensin autossa, sitten päivän toimistolla, sitten taas autossa. Toimistopäivinä olen aivan poikki, olen illalla viiden jälkeen kotona, enkä jaksa tehdä yhtään mitään.

Etäpäivinä syön rauhassa hyvän aamupalan, käyn puolen tunnin kävelyllä, töiden jälkeen lähden heti ulos tai esim. tänäänkin uimaan.

Voin todella paljon paremmin päivinä, jolloin olen etätyössä.   

Vierailija
4/4 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu! Olen etäillyt koronasta saakka. Teen yhtä aktiivisesti (aktiivisemmin) töitä kuin toimistollakin. Töiden jälkeen teen kotitreenin, jota en ehtisi (lasten takia) jos olisi työmatkat vielä päälle. Syön myös terveellisemmin, kun ei tule käytyä lounailla ravintoloissa. Olen niin onnellinen tästä mahdollisuudesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kaksi