Eikö sinua pelota se, että olet matkalla helvettiin ikuisesti?
eikä Jeesus ole vieläkään sydämessä? luuletko että pystyt tai ehdit tekemään parannuksen joskus eläkkeellä kun surkea elämäsi on jo ohi ja olet ehkä parkinsonissa?
Kommentit (1580)
Enkelit ja muut auttajat näkevät koko ajan elämäämme. Miksi siis häpeäisimme todellisuuden myöntämistä itsellemme tai enkelillemme?
Jos toivot enkeliltäsi tai universumilta runsautta, muistathan että kaikki omat toiveet eivät aina vain voi toteutua vaikka ansaitsisitkin runsautta elämääsi.
Ei pelota. Minulla on puhdas omatunto ja olen ollut kohtuullisen hyvä ihminen. Ja aion olla vast'edeskin. Kaikkea hyvää tänne kirjoittaville.
Jos juttelet Jumalalle tai enkelillesi, muista hyväksyä vastaus. Älä odota mieleistäsi vastausta.
Vierailija kirjoitti:
Ei pelota. Minulla on puhdas omatunto ja olen ollut kohtuullisen hyvä ihminen. Ja aion olla vast'edeskin. Kaikkea hyvää tänne kirjoittaville.
Silti Jeesus heittää sutkin helvettiin koska et usko oikealla tavalla, näin se vaan menee, elämä ei ole reilua.
Voit ihan ajatella että kaikki auttajamme ovat kaverillisia. Sinun ei tarvitse palvoa ketään, ei meitäkään palvota. Se ei ole tarpeellista.
Vierailija kirjoitti:
Ei, koska en usko mihinkään helvettiin. Ei sellaista ole kuin hihhuleitten mielikuvituksessa.
Kuolema vastaa sitä tilaa missä ihminen oli ennen syntymää eli olemattomuutta. Ei minulla ole mitään muistikuvia ajasta ennen omaa syntymää ja eikä minulla tule olemaan mitään muistikuvia ajasta oman kuoleman jälkeen. Tuhkaamalla välttää sen että ruumis ei päädy matojen ruuaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, koska en usko mihinkään helvettiin. Ei sellaista ole kuin hihhuleitten mielikuvituksessa.
Kuolema vastaa sitä tilaa missä ihminen oli ennen syntymää eli olemattomuutta. Ei minulla ole mitään muistikuvia ajasta ennen omaa syntymää ja eikä minulla tule olemaan mitään muistikuvia ajasta oman kuoleman jälkeen. Tuhkaamalla välttää sen että ruumis ei päädy matojen ruuaksi.
Ihminen luodaan tietoisuutta myöten vasta kohdussa, ethän siis jaa valheellista tietoa. Kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihminen luodaan tietoisuutta myöten vasta kohdussa, ethän siis jaa valheellista tietoa. Kiitos.
Ihminen on jakautunut kahdeksi. Fyysinen aineellinen kuva ja aineeton kuva. Fyysinen on katoava, mutta aineeton on iankaikkinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihminen on jakautunut kahdeksi. Fyysinen aineellinen kuva ja aineeton kuva. Fyysinen on katoava, mutta aineeton on iankaikkinen.
Niin haluat sanoittaa asian näin. Fyysinen keho ja henki meissä.
Jos joku jumala haluaisi käännyttää minut, ja olisi huolissaan sielustani, niin kyllä se näyttäytyisi ja pitäisi käännytyspuheen. Ei ole näkynyt.
Yksikään pappi ei ole ikinä puhunut vakuuttavasti, joten pääjehun pitäisi tulla itse.
Vierailija kirjoitti:
Jos joku jumala haluaisi käännyttää minut, ja olisi huolissaan sielustani, niin kyllä se näyttäytyisi ja pitäisi käännytyspuheen. Ei ole näkynyt.
Yksikään pappi ei ole ikinä puhunut vakuuttavasti, joten pääjehun pitäisi tulla itse.
Olet vain ylimielinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet vain ylimielinen.
Totta helvetissä olen, miksi en olisi? Pidän itseäni aika lailla älykkäämpänä, kun näkymättömiä olentoja palvovia.
Totta helvetissä olen, miksi en olisi? Pidän itseäni aika lailla älykkäämpänä, kun näkymättömiä olentoja palvovia.
🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
🤣🤣🤣
Hullun naurua kuuluu kaukaisuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🤣🤣🤣
Olet lähinnä varmasti sairas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🤣🤣🤣
Olet lähinnä varmasti sairas.
En ole lähelläkään, ja nauru kuului silti.
Raamatun rakastava Jumala tietää kyllä, millaisen pitävän todisteen hänen olemassaolosta kukin ihminen tarvitsee. Jos hän olisi olemassa, niin ei meidän tarvitsisi toivoa, arvailla tai lukea jotain vanhoja kirjoja, vaan todistetta tippuisi tuosta vaan, koska jumalahan haluaa kaikki taivaaseen.
Se, ettei niin ole, on itselleni todiste siitä, ettei kristittyjen jumalaa ainakaan ole. Enkä kyllä usko muihinkaan uskontojen jumaliin, yhtä tyhjän kanssa kaikki nämä on.
Ja ei, ei pelota yhtään pitkääkään elämän loppuminen. Harmittaa vaan, koska olisi mukava olla olemassa pidempään kuin tämä noin 80 vuotta. Mitään ei kuoleman jälkeen ole luvassa.
Vierailija kirjoitti:
Raamatun rakastava Jumala tietää kyllä, millaisen pitävän todisteen hänen olemassaolosta kukin ihminen tarvitsee. Jos hän olisi olemassa, niin ei meidän tarvitsisi toivoa, arvailla tai lukea jotain vanhoja kirjoja, vaan todistetta tippuisi tuosta vaan, koska jumalahan haluaa kaikki taivaaseen.
Se, ettei niin ole, on itselleni todiste siitä, ettei kristittyjen jumalaa ainakaan ole. Enkä kyllä usko muihinkaan uskontojen jumaliin, yhtä tyhjän kanssa kaikki nämä on.
Ja ei, ei pelota yhtään pitkääkään elämän loppuminen. Harmittaa vaan, koska olisi mukava olla olemassa pidempään kuin tämä noin 80 vuotta. Mitään ei kuoleman jälkeen ole luvassa.
Jos johonkin uskon, niin siihen ettei energia katoa. Kun ihminen kuolee, se energia vain muuttaa muotoaan, ei katoa.
Ei tarvitse uskoa jumaliin uskoakseen siihen.
https://www.youtube.com/shorts/toyboF234Tg