Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö sinua pelota se, että olet matkalla helvettiin ikuisesti?

Vierailija
20.01.2026 |

eikä Jeesus ole vieläkään sydämessä? luuletko että pystyt tai ehdit tekemään parannuksen joskus eläkkeellä kun surkea elämäsi on jo ohi ja olet ehkä parkinsonissa?

Kommentit (1312)

Vierailija
1301/1312 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei. Jos jokin jumaluus on olemassa eikä ymmärrä, miksi en siihen uskonut ja osoita armoa, ei se koskaan ollut uskomisen arvoinenkaan.

Miksei Jeesus käy? Armoa armon päälle! Armo ja totuus yhdessä henkilössä. 

Eri

Armosta voi päästä osalliseksi vain uskomalla Jeesuksen olevan Jumalan Poika eli uskomalla, mitä hän sanoo ja noudattamalla hänen opetuksiaan. 

Raamatusta:

16Jumala on rakastanut maailmaa niin paljon, että antoi ainoan Poikansa, jottei yksikään, joka häneen uskoo, joutuisi kadotukseen, vaan saisi iankaikkisen elämän.

17Ei Jumala lähettänyt Poikaansa maailmaan sitä tuomitsemaan, vaan pelastamaan sen. 18Sitä, joka uskoo häneen, ei tuomita, mutta se, joka ei usko, on jo tuomittu, koska hän ei uskonut Jumalan ainoaan Poikaan.

Vierailija
1302/1312 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jotkut ihmiset väittää ja pelottelee helvettiin joutumisella.  Se on ihmisten keksimä kontrolloimis tapa. 

Sama kuin se, että saa synnit anteeksi.  Se on vain tapa saada itselle parempi mieli. Ikäänkuin automaatti, jolla saat anteeksi kun olet tehnyt jotain pahaa.  Ai, teit jotain syntiä, no ei se haittaa ota tikkari ja mukavaa päivää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1303/1312 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelko ja odottaminen? Jonnekkin pääsy/joutuminen? Tiedättekö mikä poistuu jos odottaa kokoajan jotain? Tämä hetki

Helvetti on mielen tila ja btw suurin osa on jo siellä tietämättään. Ne ketkä on päässy jo pois sieltä tietää mitä mä tarkoitan. Helvetti on tämä matrix, psykologinen vankila, tiedostamaton tila, epätieto itsestä, ei paikka.

Vierailija
1304/1312 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis jotkut ihmiset väittää ja pelottelee helvettiin joutumisella.  Se on ihmisten keksimä kontrolloimis tapa. 

Sama kuin se, että saa synnit anteeksi.  Se on vain tapa saada itselle parempi mieli. Ikäänkuin automaatti, jolla saat anteeksi kun olet tehnyt jotain pahaa.  Ai, teit jotain syntiä, no ei se haittaa ota tikkari ja mukavaa päivää.

Synnit voi saada anteeksi vain, jos katuu eikä enää tee syntiä. Olennaista on se, ettei enää tee syntiä.

Vierailija
1305/1312 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelko ja odottaminen? Jonnekkin pääsy/joutuminen? Tiedättekö mikä poistuu jos odottaa kokoajan jotain? Tämä hetki

Helvetti on mielen tila ja btw suurin osa on jo siellä tietämättään. Ne ketkä on päässy jo pois sieltä tietää mitä mä tarkoitan. Helvetti on tämä matrix, psykologinen vankila, tiedostamaton tila, epätieto itsestä, ei paikka.

Sinä et tiedä, mistä puhut. Minä taas tiedän. Tämä todellisuus ei ole helvetti. 

Vierailija
1306/1312 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se, mutta se on ajallinen ei ajaton eli iankaikkinen.

Totuus on tiedon edellytys, ei toisinpäin. Jos väittää tuntevansa totuuden valehtelee. Lähtökohtaisesti tietoa ei ole olemassa vain dataa. Ihmisen datasta tekemät johtopäätökset eivät ole totuus. Johtopäätökset ovat synnin eli vääristyneen totuuden luomista. Raamatun mukaan vain Jumala tuntee totuuden. Jumala on totuus. Ihminen on Jumalan kuva. Kuva on on vääristynyt, jolloin myös totuus on vääristynyt. Vain oppimalla tuntemaan Jumalan ihminen voi oppia tuntemaan totuuden. Kuten ensimmäinen käsky kuuluu:  Minä olen Herra, sinun Jumalasi. Sinulla ei saa olla muita jumalia. Eli toisin sanoen muita totuuksia. 

Vierailija
1307/1312 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoista että tätä aloitusta ei ole poistettu, vaikka muuten on ylläpidolla sormi herkkänä delete-napin päällä 😂

Vierailija
1308/1312 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totuus on tiedon edellytys, ei toisinpäin. Jos väittää tuntevansa totuuden valehtelee. Lähtökohtaisesti tietoa ei ole olemassa vain dataa. Ihmisen datasta tekemät johtopäätökset eivät ole totuus. Johtopäätökset ovat synnin eli vääristyneen totuuden luomista. Raamatun mukaan vain Jum

Jos haluat tuntea totuuden ,sinun on tunnettava  Jumalan sanaa ,koko Raamattu ja sieltä ammennettava tieto. Totuus on henkilö, persoona

Vierailija
1309/1312 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä jos ollaan jo? osa ainakin on. miten se taivas toimis? jos jokainen saa mitä tahtoo niin eihän kukaan saa mitään kun kaikki on toistensa haluissa kiinni.

Vierailija
1310/1312 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totuus on tiedon edellytys, ei toisinpäin. Jos väittää tuntevansa totuuden valehtelee. Lähtökohtaisesti tietoa ei ole olemassa vain dataa. Ihmisen datasta tekemät johtopäätökset eivät ole totuus. Johtopäätökset ovat synnin eli vääristyneen totuuden luomista. Raamatun mukaan vain Jum

On harhaista kuvitella elävänsä jo helvetissä. Minulla on oikeaa tietoa. Sinun mielesi ei voi käsittää sitä, mikä minun tilanteeni on. Se ylittää sinun ymmärryksesi. Voit kertoa käsityksiäsi, mutta ne ovat vääriä. Minun ymmärrykseni on kehittyneempi, koska olen ylittänyt ymmärrykseni. Siitä syystä voin korjata väärinkäsityksiä. Minä en valehtele, vaan minulla on oikeaa tietoa. Se, ettei saa olla muita jumalia, ei tarkoita mitään muita totuuksia. Siinä on kyse Jumalan asettamisesta  etusijalle. Ei siitä, että ihminen hylkäisi oman järkensä ja valitsisi sen sijaan jonkin harhan, jonka kuvittelee olevan Jumala. Sinun ajattelusi on sekavaa. Sinun harhasi ei ole Jumala. Mielikuvituksesi valitseminen ei ole Jumalan valitsemista. Mielikuvasi Jumalasta ei ole Jumala. Sinun kannattaisi olla rehellinen itsellesi.

Vierailija
1311/1312 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mitä jos ollaan jo? osa ainakin on. miten se taivas toimis? jos jokainen saa mitä tahtoo niin eihän kukaan saa mitään kun kaikki on toistensa haluissa kiinni.

On harhaista kuvitella elävänsä jo helvetissä.

Vierailija
1312/1312 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän siellä ole paljon seuraa, eikä ole kylmä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme neljä