Eikö sinua pelota se, että olet matkalla helvettiin ikuisesti?
eikä Jeesus ole vieläkään sydämessä? luuletko että pystyt tai ehdit tekemään parannuksen joskus eläkkeellä kun surkea elämäsi on jo ohi ja olet ehkä parkinsonissa?
Kommentit (1331)
Hän, joka loi silmän, näkee kyllä ja joka korvan teki, kuulee. Joka loi aivot ihmiselle on itse kykenevä niin paljoa suurempaan ajatteluun kuin rajallinen ihminen ikinä. Ihminenhän on kuin kyselyiässä oleva pikkulapsi. Miksi? Miksi näin, miksi ei noin?
Pyhällä Hengellä täyttynyt uskova voi joskus saada pienen hetken kokemuksen siitä, mitä on armo, tai mikä on äly johonkin tilanteeseen. Jos kerran kuivassa erämaassa ei ole vettä monituhatpäiselle joukolle juotavaksi, niin mikä ihminen on vänkkäämään vastaan kun Jumala antaa vettä suoraan kivestä? Jumala ei olisi Jumala jos hänet voidaan täysin ymmärtää ja käsittää. Mutta Häntä etsivät ja hänen omansa saavat näitä välähdyksiä siitä, kuinka kaikki toimii.
Vierailija kirjoitti:
Pelko ja odottaminen? Jonnekkin pääsy/joutuminen? Tiedättekö mikä poistuu jos odottaa kokoajan jotain? Tämä hetki
Helvetti on mielen tila ja btw suurin osa on jo siellä tietämättään. Ne ketkä on päässy jo pois sieltä tietää mitä mä tarkoitan. Helvetti on tämä matrix, psykologinen vankila, tiedostamaton tila, epätieto itsestä, ei paikka.
Tämä
Vierailija kirjoitti:
Totuus on, että ihminen ei näe totuutta.
Ihminen ei näe totuutta, jos hänellä ei ole oikeaa tietoa. Minulla on.
Valitettavasti olet ymmärtänyt väärin.
Vierailija kirjoitti:
Ei pelota. Mutta ihmettelen tämän uhkailevan tahon (Jumala) aivokapasiteettia. Kaikkivoipana hän voisi käyttää muita keinoja ohjatakseen ihmisen toimintaa.
Ihmisellä on jostain syystä vapaa tahto. Jostain syystä tässä on kyse siitä, että meidän olisi tarkoitus vapaasta tahdostamme valita Jumalan tahdon noudattaminen. Tarkoitus ei ole toimia pakotettuna tai ohjailtuna. Sellainen ei ole Jumalasta.
Vierailija kirjoitti:
Hän, joka loi silmän, näkee kyllä ja joka korvan teki, kuulee. Joka loi aivot ihmiselle on itse kykenevä niin paljoa suurempaan ajatteluun kuin rajallinen ihminen ikinä. Ihminenhän on kuin kyselyiässä oleva pikkulapsi. Miksi? Miksi näin, miksi ei noin?
Pyhällä Hengellä täyttynyt uskova voi joskus saada pienen hetken kokemuksen siitä, mitä on armo, tai mikä on äly johonkin tilanteeseen. Jos kerran kuivassa erämaassa ei ole vettä monituhatpäiselle joukolle juotavaksi, niin mikä ihminen on vänkkäämään vastaan kun Jumala antaa vettä suoraan kivestä? Jumala ei olisi Jumala jos hänet voidaan täysin ymmärtää ja käsittää. Mutta Häntä etsivät ja hänen omansa saavat näitä välähdyksiä siitä, kuinka kaikki toimii.
Olen pahoillani, mutta olet käsittänyt väärin. Kokemukset ovat merkityksettömiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelko ja odottaminen? Jonnekkin pääsy/joutuminen? Tiedättekö mikä poistuu jos odottaa kokoajan jotain? Tämä hetki
Helvetti on mielen tila ja btw suurin osa on jo siellä tietämättään. Ne ketkä on päässy jo pois sieltä tietää mitä mä tarkoitan. Helvetti on tämä matrix, psykologinen vankila, tiedostamaton tila, epätieto itsestä, ei paikka.
Tämä
Eri
Todellisuus ei ole helvetti. Todellisuus on todellisuus. Olennainen kysymys on se, mitä todellisuudessa kannattaa tehdä. Todellisuudessa kannattaa uskoa Jeesusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä tiedän, mistä puhun.
Ei pelota. Sydämeni on puhdas ja elän rehellisesti. Jos on olemassa jumala, jolle tämä ei riitä, niin sitten menen helvettiin. Jos on olemassa helvetti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä tiedän, mistä puhun.
Valitettavasti olet i*diootti. Ole hiljaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei pelota. Sydämeni on puhdas ja elän rehellisesti. Jos on olemassa jumala, jolle tämä ei riitä, niin sitten menen helvettiin. Jos on olemassa helvetti.
Vain Jeesus on/oli synnitön, tarpeeksi puhdas. Ihminen on itsessään syntinen. Mutta Jeesuksen risti riittää pelastamaan sinut. "Se on täytetty. " hän sanoi ristillä.
Ei pelota. Mutta ihmettelen tämän uhkailevan tahon (Jumala) aivokapasiteettia. Kaikkivoipana hän voisi käyttää muita keinoja ohjatakseen ihmisen toimintaa.