Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö sinua pelota se, että olet matkalla helvettiin ikuisesti?

Vierailija
20.01.2026 |

eikä Jeesus ole vieläkään sydämessä? luuletko että pystyt tai ehdit tekemään parannuksen joskus eläkkeellä kun surkea elämäsi on jo ohi ja olet ehkä parkinsonissa?

Kommentit (1286)

Vierailija
1261/1286 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap vastaa. Mikä on helvetti, sillä kristinuskolla ei ole mitään tekemistä moisen höpöhöpö sanan kanssa? Danten näytelmässä puhutaan Helvetistä. Näytelmässä, jonka kirjoitti humalassa ja valvottuaan päiviä.

Valhetta. Raamatussa mainitaan helvetti usein.

Vierailija
1262/1286 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap ole edes avannut Raamattua. Sielä lukee hyvin selitetysti ettei kukaan joudu helvettiin. Lue Raamattua Ap. Puhut jumalan- ja uskonpilkkaa. Jos olisit lukenut Raamattua tietäisit, että juuri siitä syystä ainoastaan voi joutua kadotukseen -->> Tuli järveen. Ei helvettiin.

Valhetta ja harhaan johtamista. Lue itse Raamattu, kirkkoraamattu mieluiten, ei jehovien väärennöksiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1263/1286 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole tullut käytyä kummassakaan paikassa siis paratiisissa eikä helvetissä ja muidenkin tieto näistä paikoista on tiettävästi vain olettamusta. Varmuutta ei siis ole siitä kumpi paikka on loppujen lopuksi parempi ja näihin paikkoihin menneet tyypit kaiketi sen paikan viihtyvyyden tekevät. Luulisin helvitissä olevan enemmän aitoja tyyppejä ja siellä toisessa on ihan toisen laista sakkia.

Jumalasta ja Jumalan vaikutuksesta tulee kaikki kuviteltavissa oleva hyvä/hyvyys mitä maailmassa on .  Helvetissä ei ole sellaista kuin seura, ilo, onni, kauneus, hauskuus, rakkaus, perhe, yhteys, unelmat, uni, ravinto, happi, lepo, rauha, eläimiä,  värejä,  miellyttävää lämpöä, jne. Eikä ulospääsyä.

Vierailija
1264/1286 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kadotukseen joutuvat ainoastaan Jumalan kieltäjät ja kuten Raamatussa sanotaan, kaikki saavat uuden mahdollisuuden kuoltuaan tulla täydellisiksi, enne lopullista sijoitusta. Taivaaseen ei pääse kukkaan meistä, eikä ole sellaista paikkaa kuin Helvetti. Raamatussa mainitaan 6 paikkaa ja me päädymme Paratiisin, emme Taivaaseen. Taivaassa ovat vain muutama tuhatta, kaikista parasta meistä.

Jehova soopaa. Lue oikea Raamattu äläkä väärennöksiä.

Vierailija
1265/1286 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kadotukseen joutuvat ainoastaan Jumalan kieltäjät ja kuten Raamatussa sanotaan, kaikki saavat uuden mahdollisuuden kuoltuaan tulla täydellisiksi, enne lopullista sijoitusta. Taivaaseen ei pääse kukkaan meistä, eikä ole sellaista paikkaa kuin Helvetti. Raamatussa mainitaan 6 paikkaa ja me päädymme Paratiisin, emme Taivaaseen. Taivaassa ovat vain muutama tuhatta, kaikista parasta meistä.

Me kaikki menemme Taivaaseen. Kukaan meistä ei ole niin erinomainen, että saisi mitään erityisasemaa, paraskaan ihminen ei selviä elämästä tahrattomana.

Kadotukseen ei joudu jumalankieltämisestä, koska Jumala ei ole yhtä pikkumainen kuin pienellä planeetalla tallustelevat karvattomat kädelliset. Hänelle ei ole merkitystä mitä uskontoa kukin edustaa, koska hän ei ole palvonnasta riippuvainen. Väliä on sillä, miten kohtelemme toisiamme ja planeettaamme.

Valetta ja eksytystä. Jeesus Kristus on ainoa tie totuus ja elämä. Kukaan ei mene taivasten valtakuntaan kulkematta Hänen kauttaan. Ei kukaan.

Vierailija
1266/1286 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: Pelkään, mutta kun eri uskontoja ja niiden helvettejä on maailmassa tuhansia, enkä tiedä mikä niistä on oikeassa. Kaikki tietysti väittävät kivenkovaan olevan se "ainoa oikea". En siis tiedä minkä jumalan nimeen tässä pitää vannoa, että välttyy tältä kohtalota.

Jumala puhuu kaikkien uskontojen kautta. On siis saman tekevää minkä valitset, koska Jumala ei tuomitse ketään vain siksi että valitsi "tyhjän arvan".

Jumala puhuu vain uskon kautta. Uskon jossa uskot Hänen Poikaansa.

Vierailija
1267/1286 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen pahoillani, mutta olet käsittänyt väärin. Omasta totuudesta kiinnipitäminen ei ole syntiä. Päinvastoin. Omasta totuudesta kiinnipitäminen tarkoittaa sitä, että on rehellinen itselleen. Rehellisyys itselle on hyvin tärkeää. Se on juuri valheen isä, joka yrittää eksyttää, ja pahinta valehtelua on valehtelu itselleen. 

Onko  sinulle 8 miljardia totuutta?

Kyse on yhdistymisestä ja yhdistämisestä. Oma totuus ei voi yhdistyä Jumalan totuuden kanssa, jos omasta totuudesta luovutaan jo ennen kuin sitä on edes yritetty yhdistää Jumalan totuuden kanssa. Omasta totuudesta luopuminen ei vie kohti Jumalaa.

Vierailija
1268/1286 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin psykoosissa jossa koin että olin joutunut helvettiin. Se oli kokemuksena karmaiseva. Tunnen että uskoni Jumalaan auttoi minut pois pahimmasta mutta viimevuosina uskonto on alkanut aiheuttaa minulle ahdistusta. Tunnen että kaikki on väärin, toimin väärin, teen syntiä. Minulle on alkanut tulla siitä itsessään paha ahdistus ja uupumus ja koen itseni jatkuvasti vääräksi. Minulla on ollut nuoresta asti voimakas itsesyyllisyys ja häpeä sekä uskonnollisia pakkoajatuksia. Miksi meihin on rakennettu viettejä jotka kaikki on väärin? Kaikki elämässä on yhtä sääntöä. 

Koen syvällä sisimmässäni olevani kuitenkin hyvä ihminen, haluan tehdä hyvää ja se joko kantaa tai ei minua elämässä ja kuoleman jälkeen. 

Saatana on tämän maailman ruhtinas. Saatanan vaikutusvallasta pääsee pois seuraamalla Jeesusta. Pelastava usko on sitä, että uskoo Jeesuksen olevan Jumalan Poika eli uskoo, mitä hän sanoo eli noudattaa tai pyrkii noudattamaan hänen opetuksiaan.

Vierailija
1269/1286 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen pahoillani, mutta olet käsittänyt väärin. Omasta totuudesta kiinnipitäminen ei ole syntiä. Päinvastoin. Omasta totuudesta kiinnipitäminen tarkoittaa sitä, että on rehellinen itselleen. Rehellisyys itselle on hyvin tärkeää. Se on juuri valheen isä, joka yrittää eksyttää, ja pahinta valehtelua on valehtelu itselleen. 

Mitäs ylipapitar on mieltä siitä että minun totuuteni on nuijia vastustajani?

Olen otettu. Sinulla on vapaa tahto, ja voit tehdä mitä haluat. Vastaat itse seurauksista. 

Vierailija
1270/1286 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyse on yhdistymisestä ja yhdistämisestä. Oma totuus ei voi yhdistyä Jumalan totuuden kanssa, jos omasta totuudesta luovutaan jo ennen kuin sitä on edes yritetty yhdistää Jumalan totuuden kanssa. Omasta totuudesta luopuminen ei vie kohti Jumalaa.

Miten yhdistät vastustajien nuijimisen totuuden  ja Jumalan totuuden?

Vierailija
1271/1286 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen otettu. Sinulla on vapaa tahto, ja voit tehdä mitä haluat. Vastaat itse seurauksista. 

Etkö yritäkkään neuvoa oikealle tielle.

Vierailija
1272/1286 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten yhdistät vastustajien nuijimisen totuuden  ja Jumalan totuuden?

Pelastava usko on sitä, että uskoo Jeesuksen olevan Jumalan Poika eli uskoo, mitä hän sanoo eli noudattaa tai pyrkii noudattamaan hänen opetuksiaan. Jos ei usko, ei voi pelastua. Silloin jää oman totuutensa varaan, tai vielä pahempaa, mielikuvituksensa luomien harhojen varaan. Kumpikaan noista ei pelasta. Omasta totuudesta on kuitenkin helpompi lähteä oikeaan suuntaan. Harhoista, toiveajattelusta ja uskottelusta on ehdottomasti pyrittävä eroon, jotta voi todella seurata Jeesusta.

Vierailija
1273/1286 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö yritäkkään neuvoa oikealle tielle.

Korjaan vain väärinkäsityksiä. Sama se minulle on, mitä sinä teet. 

Vierailija
1274/1286 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, koska ei tarvitse. Jos Jeesus kerran armahti tuosta vain pakanat, jotka kiduttivat hänet hengiltä, niin hän armahtaa myös niitä, jotka eivät elämässään osanneet valita oikeaa uskontoa.

Vierailija
1275/1286 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, koska ei tarvitse. Jos Jeesus kerran armahti tuosta vain pakanat, jotka kiduttivat hänet hengiltä, niin hän armahtaa myös niitä, jotka eivät elämässään osanneet valita oikeaa uskontoa.

Jumalan tahtoa pitää noudattaa paljon paremmin kuin lainopettajat ja fariseukset.

Raamatusta:

20Minä sanon teille: ellette te noudata Jumalan tahtoa paljon paremmin kuin lainopettajat ja fariseukset, te ette pääse taivasten valtakuntaan.

Vierailija
1276/1286 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olen pahoillani, mutta olet käsittänyt väärin. Omasta totuudesta kiinnipitäminen ei ole syntiä. Päinvastoin. Omasta totuudesta kiinnipitäminen tarkoittaa sitä, että on rehellinen itselleen. Rehellisyys itselle on hyvin tärkeää. Se on juuri valheen isä, joka yrittää eksyttää, ja pahinta valehtelua on valehtelu itselleen. "

Kyllä ihminen on aina "oman" totuutensa vanki ja toisen "totuus" on toisen valhe.

Lähtökohtaisestihan Raamatun perusteemahan on, mitä "totuus" ylipäätään on.  Johanneksen evankeliumin mukaan Jumalan Sana on "totuus"  ja "totuus" vapauttaa synnistä. Näin ollen synti on myös "totuus", koska vain toinen "totuus" voi korvata "totuuden". Matteuksen evankeliumin mukaan Jeesus opettaa "Jumalan tietä totuudessa" ja Johanneksen evankeliumin mukaan Jeesus sanoo olevansa "tie, totuus ja elämä". Ja Paavalin Roomalaiskirjeen mukaan ihmiset pitävät "totuutta vääryyden vallassa".  1. Johanneksen kirjeen mukaan taas "kaikki vääryys on syntiä" Toisin sanoen väärä "totuus" erottaa ihmisen Jumalan "totuudesta". Tuli on "totuuden" vertauskuva. Maan peto eli väärä profeetta saa Johanneksen ilmestyksen mukaan "tulenkin taivaasta lankeamaan maahan ihmisten nähden". Toisaalta myös Jeesus sanoo Luukkaan evankeliumin mukaan tulleensa heittämään tulta maan päälle. Näin ollen on olemassa kaksi eri "totuutta". Toinen "totuus" johtaa tuhlaajapojan takaisin isän luo ja toinen Jerusalemin ulkopuolella sijaitsevalle Ben-Hinnomin laaksoon, joka on Jeremian mukaan kirottu paikka (Jer. 19:1 - 15 ja Matt. 10:14 - 15).

Vierailija
1277/1286 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten hän on armahtanut pakanat ja mistä siitä saa tietoa?

Vierailija
1278/1286 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää valehdelko itsellenne.

Vierailija
1279/1286 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, koska en usko mihinkään helvettiin. Ei sellaista ole kuin hihhuleitten mielikuvituksessa.

Totta, lähes kaikissa uskonnoissa on ollut ja on tuo helvetti, myös luterilaisilla,  jotta uskonnot saivat kerättyä rahaa sinne helvettiin joutuvilta. Kirkolle testamentatut rahat auttoivat kuvittelemaan ettei itse joudu sinne.

Jeesus herätti mm Lasaruksen kuolleista eikä hän maininnut mitään miten kaamea paikka se oli. Jeesus oli itsekin siellä eikä maininnut mitään mikä todistaisi tulisen paikan olevan olemassa. 

Oikeasti siellä tuonelassa on vain ihmiskunnan yhteinen hauta, jossa kaikki kuolleet nukkuvat kuolon unta, pahat sekä hyvät sekä siltäväliltä. 

Ja pitäisi ymmärtää ettei rahalla ole mitään voimaa pelastaa ketään kuolemasta.

Vierailija
1280/1286 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, koska en usko mihinkään helvettiin. Ei sellaista ole kuin hihhuleitten mielikuvituksessa.

Totta, lähes kaikissa uskonnoissa on ollut ja on tuo helvetti, myös luterilaisilla,  jotta uskonnot saivat kerättyä rahaa sinne helvettiin joutuvilta. Kirkolle testamentatut rahat auttoivat kuvittelemaan ettei itse joudu sinne.

Jeesus herätti mm Lasaruksen kuolleista eikä hän maininnut mitään miten kaamea paikka se oli. Jeesus oli itsekin siellä eikä maininnut mitään mikä todistaisi tulisen paikan olevan olemassa. 

Oikeasti siellä tuonelassa on vain ihmiskunnan yhteinen hauta, jossa kaikki kuolleet nukkuvat kuolon unta, pahat sekä hyvät sekä siltäväliltä. 

Ja pitäisi ymmärtää ettei rahalla ole mitään voimaa pelastaa ketään kuolemasta.

Minkä kumman takia ihmisen pitäisi elää kuolematta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä viisi