Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö sinua pelota se, että olet matkalla helvettiin ikuisesti?

Vierailija
20.01.2026 |

eikä Jeesus ole vieläkään sydämessä? luuletko että pystyt tai ehdit tekemään parannuksen joskus eläkkeellä kun surkea elämäsi on jo ohi ja olet ehkä parkinsonissa?

Kommentit (1319)

Vierailija
921/1319 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi luulet että kuvittelen?

Jätä nuo turhat toistosi ja perustele niin ettei tarvitse aina pyytää niitä.

Käytit termiä lahjavanhurskaus. Se antaa sellaisen vaikutelman, että ajattelet vanhurskauden olevan kuin lahja. Se ei kuitenkaan ole kuin lahja, vaan asia, jota ihmisen tulisi tavoitella. Vanhurskaus tarkoittaa oikeamielisyyttä. Miksi muuten yrität komennella minua? Etkö osaa keskustella kuin aikuinen ihminen?

Vanhurskaus  tarkoittaa myös syyttömyyttä. Miten tavoittelet syyttömyyttä?

Jätä vaan ne turhat toistuvat lauseet pois ja kerro heti perustelusi pyytämättä.

Olen pahoillani, mutta olet käsittänyt väärin. Vanhurskaus ei tarkoita syyttömyyttä, vaan oikeamielisyyttä. Sinun kannattaisi yrittää kehittää keskustelutaitojasi. Tällä hetkellä ne ovat päiväkotitasolla. 

Vierailija
922/1319 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi luulet että kuvittelen?

Jätä nuo turhat toistosi ja perustele niin ettei tarvitse aina pyytää niitä.

Käytit termiä lahjavanhurskaus. Se antaa sellaisen vaikutelman, että ajattelet vanhurskauden olevan kuin lahja. Se ei kuitenkaan ole kuin lahja, vaan asia, jota ihmisen tulisi tavoitella. Vanhurskaus tarkoittaa oikeamielisyyttä. Miksi muuten yrität komennella minua? Etkö osaa keskustella kuin aikuinen ihminen?

Vanhurskaus  tarkoittaa myös syyttömyyttä. Miten tavoittelet syyttömyyttä?

Jätä vaan ne turhat toistuvat lauseet pois ja kerro heti perustelusi pyytämättä.

Olen pahoillani, mutta olet käsittänyt väärin. Vanhurskaus ei tarkoita syyttömyyttä, vaan oikeamielisyyttä. Sinun kannattaisi yrittää kehittää keskustelutaitojasi. Tällä hetkell

Kyllä vanhurkas tarkoittaa syyttömyyttä. Vanhurkas ja oikeamielinen on Jumala.

Mikä sinulle on epäselvää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
923/1319 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pahoillani, mutta olet käsittänyt väärin.

Millä mandaatilla opetat täällä ihmisiä?

Vierailija
924/1319 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niin pitkä matka kuulostaa tympeältä :(

Vierailija
925/1319 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos edes " uskovaiset" itse noudattaisivat kymmentä käskyä niin maailma olisi paljon parempi paikka...

Vierailija
926/1319 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos edes " uskovaiset" itse noudattaisivat kymmentä käskyä niin maailma olisi paljon parempi paikka...

Noudattaisivat edes rakkauden kaksoiskäskyä!

Vierailija
927/1319 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Raamatussa ei ole mitään ateisteista.

On ihan turha koko aloitus ja keskustelu. Jokun mielenterveysongelmainen aloittajana, ja taas sellainen paska-aloitus, että ei poistu, ei millään."

Raamatussa on paljonkin ilman Jumalauskoa olevista .

Kirjoitapa kohta! 

Hullu sanoo sydämessään ei ole Jumalaa.

Kaikki ovat eksyneet ja pois poikenneet. 

Tehkää parannus ja uskokaa Jumalaan.

Pakanat ,joilla ei ole uskoa Jumalaan. 

Baalin palvelijat/epäjumaliin uskojat .

Kadotus ja taivaskelpoiset. jne.

Ei kelpaa, kirjoitapa oikealla tavalla myös ne Raamatun kohdat, josta olet nämä kerännyt!

Mitä Raamatun kohtaa Sinä noudatatkaan elämässäsi?

Vierailija
928/1319 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap:n ja kaltaistensa sydämessä on vakehtelijoiden Isä, Perkele.

Kuten meidän kaikkien sydämessä. Saatanan vallasta voi kuitenkin vapautua seuraamalla Jeesusta.

Raamatusta:

0Ja hän sanoi: "Mikä ihmisestä lähtee ulos, se saastuttaa ihmisen. 21Sillä sisästä, ihmisten sydämestä, lähtevät pahat ajatukset, haureudet, varkaudet, murhat, 22aviorikokset, ahneus, häijyys, petollisuus, irstaus, pahansuonti, jumalanpilkka, ylpeys, mielettömyys. 23Kaikki tämä paha lähtee sisästä ulos ja saastuttaa ihmisen.

Siis Jumalan kuvassa, ihmisessä, on Perkele. Miten tämän selität?

Vierailija
929/1319 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen mieluummin syntinen publikaani Jeesuksen vertauksessa ja Jeesuksen lahjavanhurskaudella täydellisesti Jumalalle kelpaava Raamatun sanan mukaan.

Et tietenkään osaa perustella mikä oli väärin.

Jeesus kehotti etsimään Jumalan vanhurskautta. Hän ei kehottanut kuvittelemaan olevansa jo vanhurskas ja täydellisesti Jumalalle kelpaava. 

Raamatusta:

33Vaan etsikää ensin Jumalan valtakuntaa ja hänen vanhurskauttansa, niin myös kaikki tämä teille annetaan.

Tuota noin...

Minkä takia tulisi pitää noita juttuja jotenkin totena eikä vain muinaisen paimentolaiskansan tarinoina?

Vierailija
930/1319 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käskyistä sen verran, että "älä tapa" lienee ainut jota suurin osa pystyy noudattamaan. Rakkauden kaksoiskäskyäkään kukaan ei pysty noudattamaan läpi elämänsä. Näitä pitää silti tavoitella ja lopulta luottaa sovitukseen ja armoon.

Vierailija
931/1319 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palstahühhuli tuomitsee Jumalan puolesta muut helvettiin ja luulee silti itse pääsevänsä taivaaseen. 

Lues nyt se iso kirja uudelleen ilman evankelistan kuumaa huohotusta korvan juuressa ja ilman alleviivauksia.

- kuka tuomitsee?

- miten pääsee taivaaseen?

Jumala tuomitsee oman sanansa mukaan.

Se koskee uskovia ja uskottomia. Voimme Jumalan sanasta lukea mitä mieltä hän on asioista.

Taivaaseen pääseen uskomalla Jeesuksen sovitustyön itselleen.

Eri

Jumala tuomitsee. Jeesus on kehottanut opettamaan ihmisiä noudattamaan sitä, mitä hän on käskenyt noudattaa. 

Pelastava usko on sitä, että uskoo Jeesuksen olevan Jumalan Poika eli uskoo, mitä hän sanoo eli noudattaa tai pyrkii noudattamaan hänen ope

"Raamatusta:

16Joka uskoo ja kastetaan, se pelastuu; mutta joka ei usko, se tuomitaan kadotukseen."

Entä jos uskoo mutta ei kasteta?

Vierailija
932/1319 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä mandaatilla opetat täällä ihmisiä?

Minulla on oikeaa tietoa, jonka olen ansainnut ja saanut Jumalan armosta. En kylläkään ymmärrä, miksi kyselet jostain mandaatista. Kuka tahansahan voi kirjoittaa tälle palstalle mitä tahansa. 

Vierailija
933/1319 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap:n ja kaltaistensa sydämessä on vakehtelijoiden Isä, Perkele.

Kuten meidän kaikkien sydämessä. Saatanan vallasta voi kuitenkin vapautua seuraamalla Jeesusta.

Raamatusta:

0Ja hän sanoi: "Mikä ihmisestä lähtee ulos, se saastuttaa ihmisen. 21Sillä sisästä, ihmisten sydämestä, lähtevät pahat ajatukset, haureudet, varkaudet, murhat, 22aviorikokset, ahneus, häijyys, petollisuus, irstaus, pahansuonti, jumalanpilkka, ylpeys, mielettömyys. 23Kaikki tämä paha lähtee sisästä ulos ja saastuttaa ihmisen.

Siis Jumalan kuvassa, ihmisessä, on Perkele. Miten tämän selität?

Mitä tarkoitat?

Vierailija
934/1319 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen mieluummin syntinen publikaani Jeesuksen vertauksessa ja Jeesuksen lahjavanhurskaudella täydellisesti Jumalalle kelpaava Raamatun sanan mukaan.

Et tietenkään osaa perustella mikä oli väärin.

Jeesus kehotti etsimään Jumalan vanhurskautta. Hän ei kehottanut kuvittelemaan olevansa jo vanhurskas ja täydellisesti Jumalalle kelpaava. 

Raamatusta:

33Vaan etsikää ensin Jumalan valtakuntaa ja hänen vanhurskauttansa, niin myös kaikki tämä teille annetaan.

Tuota noin...

Minkä takia tulisi pitää noita juttuja jotenkin totena eikä vain muinaisen paimentolaiskansan tarinoina?

Kannattaisi uskoa, mutta voit tietysti tehdä, kuten itse haluat.

Vierailija
935/1319 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Raamatussa ei ole mitään ateisteista.

On ihan turha koko aloitus ja keskustelu. Jokun mielenterveysongelmainen aloittajana, ja taas sellainen paska-aloitus, että ei poistu, ei millään."

Raamatussa on paljonkin ilman Jumalauskoa olevista .

Kirjoitapa kohta! 

Hullu sanoo sydämessään ei ole Jumalaa.

Kaikki ovat eksyneet ja pois poikenneet. 

Tehkää parannus ja uskokaa Jumalaan.

Pakanat ,joilla ei ole uskoa Jumalaan. 

Baalin palvelijat/epäjumaliin uskojat .

Kadotus ja taivaskelpoiset. jne.

Ei kelpaa, kirjoitapa oikealla tavalla myös ne Raamatun kohdat, josta olet nämä kerännyt!

Mitä Raamatun kohtaa Sinä noudatatkaan elämässäsi?

Luultavasti satunnaisia kohtia sieltä täältä. Ei siksi että ajattelisin noudattavani raamattua vaan siksi että sattumoisin tulee noudatetuksi. Suuri osa Raamatun opetuksista on kyllä sellaisia ettei tulisi mieleenkään noudattaa, vaikkapa joidenkin ihmisryhmien kivitykset.

Vierailija
936/1319 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan kaikkien olisi hyvä elää niiden mukaan. 
Minulla ei ole mitään uskovaisia vastaan, ja elinpiirini uskovaiset elävät paremmin kuin elinpiirini ei-uskovaiset. 
Itselläni ei ole tarvetta uskolle, mutta voin tunnustaa tuon. Eikä minulla ole tosiaan mitään uskovaisia vastaan, kunhan antavat muiden olla. Ei ärsytä yhtään, toisin kuin monet ahneet minäminä -ihmiset (nämä eivät ole omassa elinpiirissäni uskovaisia, vaan ateisteja). 
Suomessa suurimpia ongelmia lihavuus, yksinäisyys, mt- ja päihdeongelmat, yhteisöllisyyden puute, paljon eroperheitä. Näitä ei ole juuri ollenkaan tuntemillani uskovaisilla. Muilla kyllä. 

Vierailija
937/1319 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylensyönti, kerskakulutus, pelkän vaihtelevan seksuaalisen huuman perässä meneminen. Yleisiä syntejä, joita ei-uskovaiset eivät edes tunnusta miksikään ongelmiksi. 

Vierailija
938/1319 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylensyönti, kerskakulutus, pelkän vaihtelevan seksuaalisen huuman perässä meneminen. Yleisiä syntejä, joita ei-uskovaiset eivät edes tunnusta miksikään ongelmiksi. 

Oletko sinä sellainen, joka siivilöi hyttysen ja nielaisee kamelin? Nuo luettelemasi eivät ole vakavia asioita. Vakavia asioita ovat esimerkiksi vakavat rikokset. Lisäksi kannattaisi keskittyä enemmän omaan toimintaan kuin muiden. 

Vierailija
939/1319 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuoko eivät uskovia vaivaa?

Vierailija
940/1319 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän pelottaa että joudun taivaaseen hihhuleiden joukkoon....ikuisiksi ajoiksi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kaksi