Eikö sinua pelota se, että olet matkalla helvettiin ikuisesti?
eikä Jeesus ole vieläkään sydämessä? luuletko että pystyt tai ehdit tekemään parannuksen joskus eläkkeellä kun surkea elämäsi on jo ohi ja olet ehkä parkinsonissa?
Kommentit (1322)
"En käsittele tuota aihetta tällä palstalla."
Sinun on vahingollista neuvoa täällä ihmisiä itse keksimälläsi uskonnolla.
Et osaa perustella uskoasi.
Ei riitä se, ettei halua tehdä syntiä. Täytyy myös onnistua olemaan tekemättä syntiä. Täytyy tehdä parhaansa ja onnistua. Täytyy pyrkiä täydellisyyteen. Ihminen ei voi siinä täysin onnistua, joten armo kattaa sitten loput, jos kattaa.
Olet fariseus ja lainopettaja joka omilla teoilla luulee pääsevänsä taivaaseen.
Sellaiset oli koko ajan Jeesuksen kanssa eripuolella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun mietin niitä uskovaisia jotka täälläkin paasaavat "totuuksiaan" ja ovat teurastaneet miljoonia ihmisiä uskontojensa nimissä jne ja kun katselen vaikka tuota Päivi Räsästä, niin vaikka en ole suurimpia syntisiä menen kyllä mielelläni eri paikkaan kuin he
Taitaa kuitenkin olla ihan toisista uskonnoista ne miljoonien teurastajat... Pahimpana tietenkin poliittinen uskonto kommunismi.
Oikeassa olet siinä että eri paikkaan menet kuin uskovat.
Ja kuka sinä, syntinen ihminen, olet päättämään kuka menee minnekin? Yritätkö ottaa Jumalan roolin tuomioita jaellessasi?
Raamatussa lukee että ateistit ei taivaaseen pääse, se ei ole minun keksintöäni. Jos minä saisin päättää, niin kaikki pääsis
Raamatussa ei ole mitään ateisteista.
On ihan turha koko aloitus ja keskustelu. Jokun mielenterveysongelmainen aloittajana, ja taas sellainen paska-aloitus, että ei poistu, ei millään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ja sinäkö tiedät kuka on ateisti elämänsä viimeiseen minuuttiin asti?"
En tietenkään. Sen kuitenkin tiedän, että joka jättää parannuksen huomiseen sijaa vuoteensa helvettiin. Sillä eihän kukaan voi tietää näkeekö edes seuraavaa päivää.
Ei tuo ole kristitylle mikään oikeutus osoitella kuka on menossa helvettiin ja kuka ei.
Mutta on oikeus kertoa, että millä perusteilla Tuomari tekee päätöksen.
Miksi sitten sinä, tai joku muu, kertoi varmana tietona kommentoijan menevän helvettiin?
Vierailija kirjoitti:
"En käsittele tuota aihetta tällä palstalla."
Sinun on vahingollista neuvoa täällä ihmisiä itse keksimälläsi uskonnolla.
Et osaa perustella uskoasi.
Minulla ei ole tarvetta perustella mitään. Sinulla on sama mahdollisuus kirjoittaa tälle palstalle kuin minullakin. Voit hyvin antaa omat neuvosi.
Raamatusta:
16Jeesus vastasi heille ja sanoi: "Minun oppini ei ole minun, vaan hänen, joka on minut lähettänyt. 17Jos joku tahtoo tehdä hänen tahtonsa, tulee hän tuntemaan, onko tämä oppi Jumalasta, vai puhunko minä omiani. 18Joka omiaan puhuu, se pyytää omaa kunniaansa, mutta joka pyytää lähettäjänsä kunniaa, se on totinen, eikä hänessä ole vääryyttä.
48Olkaa siis täydellisiä, niin kuin teidän taivaallinen Isänne on täydellinen.
Täydellinen on Jeesuksen ansiosta syytön/vanhurskas. Sellainen kelpaa Jumalan lapseksi
Vierailija kirjoitti:
Ei riitä se, ettei halua tehdä syntiä. Täytyy myös onnistua olemaan tekemättä syntiä. Täytyy tehdä parhaansa ja onnistua. Täytyy pyrkiä täydellisyyteen. Ihminen ei voi siinä täysin onnistua, joten armo kattaa sitten loput, jos kattaa.
Projisoitkohan minuun omaa tilannettasi?
Vierailija kirjoitti:
Täydellinen on Jeesuksen ansiosta syytön/vanhurskas. Sellainen kelpaa Jumalan lapseksi
Eikä sellaisia ole. M.O.T. !
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata kuvitella mitään sellaista, mikä ei ole totta. Kannattaa olla rehellinen itselleen.
On ihan turha koko aloitus ja keskustelu. Jokun mielenterveysongelmainen aloittajana, ja taas sellainen paska-aloitus, että ei poistu, ei millään."
Raamatussa on paljonkin ilman Jumalauskoa olevista .
Ap:n ja kaltaistensa sydämessä on vakehtelijoiden Isä, Perkele.
Vierailija kirjoitti:
On ihan turha koko aloitus ja keskustelu. Jokun mielenterveysongelmainen aloittajana, ja taas sellainen paska-aloitus, että ei poistu, ei millään."
Raamatussa on paljonkin ilman Jumalauskoa olevista .
Kirjoitapa kohta!
Vierailija kirjoitti:
Ap:n ja kaltaistensa sydämessä on vakehtelijoiden Isä, Perkele.
Kuten meidän kaikkien sydämessä. Saatanan vallasta voi kuitenkin vapautua seuraamalla Jeesusta.
Raamatusta:
0Ja hän sanoi: "Mikä ihmisestä lähtee ulos, se saastuttaa ihmisen. 21Sillä sisästä, ihmisten sydämestä, lähtevät pahat ajatukset, haureudet, varkaudet, murhat, 22aviorikokset, ahneus, häijyys, petollisuus, irstaus, pahansuonti, jumalanpilkka, ylpeys, mielettömyys. 23Kaikki tämä paha lähtee sisästä ulos ja saastuttaa ihmisen.
"Minulla ei ole tarvetta perustella mitään. Sinulla on sama mahdollisuus kirjoittaa tälle palstalle kuin minullakin. Voit hyvin antaa omat neuvosi."
Se on hyvä ettet perustele.
Oikea usko vaatii perustelua ja arviointia.
Vierailija kirjoitti:
"Minulla ei ole tarvetta perustella mitään. Sinulla on sama mahdollisuus kirjoittaa tälle palstalle kuin minullakin. Voit hyvin antaa omat neuvosi."
Sinulla on oikeus mielipiteeseesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Projisoitkohan minuun omaa tilannettasi?
Olen mieluummin syntinen publikaani Jeesuksen vertauksessa ja Jeesuksen lahjavanhurskaudella täydellisesti Jumalalle kelpaava Raamatun sanan mukaan.
Olen mieluummin syntinen publikaani Jeesuksen vertauksessa ja Jeesuksen lahjavanhurskaudella täydellisesti Jumalalle kelpaava Raamatun sanan mukaan.
Olen pahoillani, mutta olet käsittänyt väärin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulla on oikeus mielipiteeseesi.
Mistä tiedämme onko Allah oikeassa jos kysymykset sivuutetaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä sellaisia ole. M.O.T. !
Luuletko että taivaaseen pääsee syntiset?
Palstahühhuli tuomitsee Jumalan puolesta muut helvettiin ja luulee silti itse pääsevänsä taivaaseen.
Lues nyt se iso kirja uudelleen ilman evankelistan kuumaa huohotusta korvan juuressa ja ilman alleviivauksia.
- kuka tuomitsee?
- miten pääsee taivaaseen?