Eikö sinua pelota se, että olet matkalla helvettiin ikuisesti?
eikä Jeesus ole vieläkään sydämessä? luuletko että pystyt tai ehdit tekemään parannuksen joskus eläkkeellä kun surkea elämäsi on jo ohi ja olet ehkä parkinsonissa?
Kommentit (1403)
Vierailija kirjoitti:
Miksi kukaan haluaisi minut helvettiin? Ei Jumala ole julma. Jumala on rakkaus!
Onnea matkaan.
Jaahas, aloittajako sen päättää?
Vierailija kirjoitti:
Hän on myös tuomari.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän on myös tuomari.
Itse pidän Jumalaa kaukana, ankarana ja vihaisena vaikka kuinka uskovat toitottaa että Jumala rakastaa sua ja haluaa sun pelastusta yms, eipä ole omalle kohdalle sattunut Jumalaa eikä Jumalan rakkautta ilmeisesti pitäis etsimällä etsiå ja rukoilla kokoaikaa mitä itse olen käsittänyt, ongelma on vaan etten itse ole saanut rukouksiin vastauksia ja sitten kuuleekin että on rukoillut väärin. Että siinäkin joku taktiikka?
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan ilmeisesti Jumala/Raamatun sana?
Sinä joka etsit.
Lue Raamattua. Avaa sydämesi Jeesuksen puoleen. Raamattu lupaa, että etsivä löytää ja kolkuttavalle avataan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan ilmeisesti Jumala/Raamatun sana?
Eri
Jumala päättää. Raamatusta löytyy ohjeita siihen, mitä ihmisen kannattaisi tehdä.
Helvetti kuulostaa paratiisilta tähän hourulaan verrattuna.
Siis tämä helvetti oppi on niille jotka ei ota vastaan evankeliumin hyvää sanomaa sovituksesta . Nämä helvetti jutut ei mitenkään koske evankeliumin kuulleita kastettuja . Jätä kristityt rauhaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän on myös tuomari.
Ja juomari. Ja turisti.
Emme tiedä päivää, jolloin Herra tulee takaisin. Mutta tiedämme, että se päivä on joka päivä lähempänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raamattu opettaa että jokainen Jumalan sana on totta. Raamatun sana on myös iankaikkisesti talletettuna taivaaseen. Taivaassa ei ole mitään vääryyttä.
Mille on talletettu? Luultavasti pilvipalvelu (haha) vai polttaako Jumala sanat CD:ille. Saako taivaasta ostettua soittimen jos oma menee rikki?
Varovasti! iUskovaisilla on jo hankaluuksia erottaa Jobsia ja "Jumalaa" toisistaan.
Vierailija kirjoitti:
Siis tämä helvetti oppi on niille jotka ei ota vastaan evankeliumin hyvää sanomaa sovituksesta . Nämä helvetti jutut ei mitenkään koske evankeliumin kuulleita kastettuja . Jätä kristityt rauhaan.
Kasteen lisäksi täytyy myös uskoa, jotta voi pelastua. Pelastava usko on sitä, että uskoo Jeesuksen olevan Jumalan Poika eli uskoo, mitä hän sanoo, eli noudattaa tai pyrkii noudattamaan hänen opetuksiaan.
Raamatusta:
20Minä sanon teille: ellette te noudata Jumalan tahtoa paljon paremmin kuin lainopettajat ja fariseukset, te ette pääse taivasten valtakuntaan.
Vierailija kirjoitti:
Sinä joka etsit.
Lue Raamattua. Avaa sydämesi Jeesuksen puoleen. Raamattu lupaa, että etsivä löytää ja kolkuttavalle avataan.
Suosittelen lisäksi jumalanpalveluksiin osallistumista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä joka etsit.
Suosittelen tervettä järkeä. Ei tarvitse etsiä tarkoitusta satukirjoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä joka etsit.
Suosittelen tervettä järkeä. Ei tarvitse etsiä tarkoitusta satukirjoista.
En ole etsinyt tarkoitusta mistään kirjoista. Olen lukenut Raamatustakin vain evankeliumit ja Ilmestyskirjan kerran kokonaisuudessaan. Minulla on oikeaa tietoa, jonka olen ansainnut ja saanut Jumalan armosta. Olin ennen agnostikko, mutta nykyään tiedän, että Jumala on olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raamattu opettaa että jokainen Jumalan sana on totta. Raamatun sana on myös iankaikkisesti talletettuna taivaaseen. Taivaassa ei ole mitään vääryyttä.
Mille on talletettu? Luultavasti pilvipalvelu (haha) vai polttaako Jumala sanat CD:ille. Saako taivaasta ostettua soittimen jos oma menee rikki?
Jumalan kirjastossa on kaikkien ihmisten elämänteokset ja paljon muita kirjoja.Jumala on myös lähettänyt maanpäälle ihmisille Raamatun, opettanut kielen ja kirjoittamisen.
Viimeisellä tuomiolla kirjat avataan tuomitakseen tekojensa mukaan.
Kasteen lisäksi täytyy myös uskoa, jotta voi pelastua. Pelastava usko on sitä, että uskoo Jeesuksen olevan Jumalan Poika eli uskoo, mitä hän sanoo, eli noudattaa.
Jeesus sanoo :Joka ei synny uudesti ylhäältä, ei voi nähdä Jumalan valtakuntaa. Joh.3
Vierailija kirjoitti:
Kasteen lisäksi täytyy myös uskoa, jotta voi pelastua. Pelastava usko on sitä, että uskoo Jeesuksen olevan Jumalan Poika eli uskoo, mitä hän sanoo, eli noudattaa.
Jeesus sanoo :Joka ei synny uudesti ylhäältä, ei voi nähdä Jumalan valtakuntaa. Joh.3
Niin se menee. Ei kuitenkaan kannata kuvitella olevansa uudestisyntynyt. Siitä ei ole mitään hyötyä.