Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö sinua pelota se, että olet matkalla helvettiin ikuisesti?

Vierailija
20.01.2026 |

eikä Jeesus ole vieläkään sydämessä? luuletko että pystyt tai ehdit tekemään parannuksen joskus eläkkeellä kun surkea elämäsi on jo ohi ja olet ehkä parkinsonissa?

Kommentit (1403)

Vierailija
741/1403 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelastava usko on sitä, että uskoo Jeesuksen olevan Jumalan Poika eli uskoo, mitä hän sanoo .... Hän sanoo: Joka uskoo ja kastetaan, se pelastuu; mutta joka ei usko, se tuomitaan kadotukseen.

Uskotko hänen sanojaan vai et?

Pelastava usko ei ole uskottelua, vaan Jeesuksen uskomista. Usko Jeesukseen on Jeesuksen uskomista. Siis sen uskomista, mitä Jeesus sanoo. Sitä on pelastava usko Jeesukseen. Minä tiedän, mistä puhun. 

" Siis sen uskomista, mitä Jeesus sanoo."       Miksi et sitten usko mitä Jeesus sanoo?

Hän sanoo: Joka uskoo ja kastetaan, se pelastuu; mutta joka ei usko, se tuomitaan kadotukseen.

Vierailija
742/1403 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelastava usko on sitä, että uskoo Jeesuksen olevan Jumalan Poika eli uskoo, mitä hän sanoo .... Hän sanoo: Joka uskoo ja kastetaan, se pelastuu; mutta joka ei usko, se tuomitaan kadotukseen.

Uskotko hänen sanojaan vai et?

Pelastava usko ei ole uskottelua, vaan Jeesuksen uskomista. Usko Jeesukseen on Jeesuksen uskomista. Siis sen uskomista, mitä Jeesus sanoo. Sitä on pelastava usko Jeesukseen. Minä tiedän, mistä puhun. 

" Siis sen uskomista, mitä Jeesus sanoo."       Miksi et sitten usko mitä Jeesus sanoo?

Hän sanoo: Joka uskoo ja kastetaan, se pelastuu; mutta joka ei usko, se tuomitaan kadotukseen.

Onnea matkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
743/1403 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka sinulle on antanut vallan valikoida  mihin Jeesuksen sanaan uskot ja minkä hylkäät?

Vierailija
744/1403 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka sinulle on antanut vallan valikoida  mihin Jeesuksen sanaan uskot ja minkä hylkäät?

Tässä asiassa jokainen meistä valitsee itse ja vastaa itse valintansa seurauksista. 

Vierailija
745/1403 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raamattu opettaa että jokainen Jumalan sana on totta. Raamatun sana on myös iankaikkisesti talletettuna taivaaseen. Taivaassa ei ole mitään vääryyttä.

Vierailija
746/1403 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on ap oikeasti vanhalle rumpalille ja hiisaajalle hyvää seuraa. En minä jaksaisi ikuisuutta nöyristellä jossain vehnäpellolla Elovena- tytöltä näyttävän blondin kanssa herran pelkoa tuntien. Viekää minut alakertaan, kiitos. M51

Vierailija
747/1403 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raamattu opettaa että jokainen Jumalan sana on totta. Raamatun sana on myös iankaikkisesti talletettuna taivaaseen. Taivaassa ei ole mitään vääryyttä.

Tiedän. Ihmisen mieli kuitenkin vääristää asioita. Ihmisen on vaikea ymmärtää asioita oikein. En kuitenkaan suosittele lopettamaan ymmärtämisen yrittämistä siksi, ettei voi ymmärtää. Suosittelen sitä, että jokainen yrittää ymmärtää ja myöskin toimia parhaan ymmärryksensä perusteella. 

Vierailija
748/1403 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole koskaan ymmätärtänyt uskovaisia. Eikö ole ahistavaa elää tämä elämä silleen, että on koko ajan tilivelvollinen satuolennolle?

Vierailija
749/1403 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän. Ihmisen mieli kuitenkin vääristää asioita. Ihmisen on vaikea ymmärtää asioita oikein. En kuitenkaan suosittele lopettamaan ymmärtämisen yrittämistä siksi, ettei voi ymmärtää. Suosittelen sitä, että jokainen yrittää ymmärtää ja myöskin toimia parhaan ymmärryksensä perusteella. 

Yksinkertaisesti uskot niinkuin on kirjoitettu ,ei sen vaikeampaa. Älä ala valikoimaan mikä sinulle sopii ja mikä ei sovi.

16:13 Mutta kun hän tulee, totuuden Henki, johdattaa hän teidät kaikkeen totuuteen. Sillä se, mitä hän puhuu, ei ole hänestä itsestään; vaan minkä hän kuulee, sen hän puhuu, ja tulevaiset hän teille julistaa.
16:14 Hän on minut kirkastava, sillä hän ottaa minun omastani ja julistaa teille.

Vierailija
750/1403 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ole koskaan ymmätärtänyt uskovaisia. Eikö ole ahistavaa elää tämä elämä silleen, että on koko ajan tilivelvollinen satuolennolle?

Minä tiedän, että Jumala on olemassa. Minusta oli ahdistavampaa se, etten tiennyt. Nyt kun tiedän, minulla on vähemmän epätietoisuutta asian suhteen. 

Vierailija
751/1403 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinkertaisesti uskot niinkuin on kirjoitettu ,ei sen vaikeampaa. Älä ala valikoimaan mikä sinulle sopii ja mikä ei sovi.

16:13 Mutta kun hän tulee, totuuden Henki, johdattaa hän teidät kaikkeen totuuteen. Sillä se, mitä hän puhuu, ei ole hänestä itsestään; vaan minkä hän kuulee, sen hän puhuu, ja tulevaiset hän teille julistaa.
16:14 Hän on minut kirkastava, sillä hän ottaa minun omastani ja julistaa teille.

Olen pahoillani, mutta olet käsittänyt väärin.

Vierailija
752/1403 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole :Vapauteen Kristus vapautti synnin orjana olemisesta.

Rikas Taivaan isä suojelee ja johdattaa paremmin kuin kukaan muu isä maailmassa ja sen jälkeen.

Jumalan valtakunta on iloa ja rauhaa .

Vierailija
753/1403 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saastainen henki. Minä nuhtelen sinua Jeesuksen Kristuksen nimeen. Ja minä käsken sinua Jeesuksen Kristuksen nimeen poistumaan tästä keskusteluketjusta kylvämästä epäilystä ja eripuraa uskovien keskuuteen. Kiitos Isä Jeesuksen Kristuksen nimeen. Kiitos Jeesus Kristus. Hallelujah, kunnia Jumalalle ja Jeesukselle kristukselle. Amen.

Vierailija
754/1403 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan haluaisi minut helvettiin? Ei Jumala ole julma. Jumala on rakkaus!

Vierailija
755/1403 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitenkäs se teikäläisten lahkossa ymmärretään?

Vierailija
756/1403 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole :Vapauteen Kristus vapautti synnin orjana olemisesta.

Rikas Taivaan isä suojelee ja johdattaa paremmin kuin kukaan muu isä maailmassa ja sen jälkeen.

Jumalan valtakunta on iloa ja rauhaa .

Eri

Kukaan sellainen ihminen ei ole vapaa, joka ei noudata Jeesuksen opetuksia. Kuka tahansa voi kuvitella olevansa vapaa, mutta ajatus vapaudesta on vain harhaa. 

Raamatusta:

31Niinpä Jeesus sanoi niille juutalaisille, jotka olivat alkaneet luottaa häneen: Jos pidätte kiinni minun sanoistani, olette todella minun oppilaitani. 32Silloin opitte tuntemaan totuuden ja totuus vapauttaa teidät. 33Kuulijat sanoivat: Me olemme Abrahamin jälkeläisiä, emmekä ole koskaan olleet kenenkään orjia. Mitä tarkoitat sanoessasi, että meistä tulee vapaita? 34Jeesus vastasi: Minä vakuutan teille: Jokainen syntiä tekevä on synnin orja.

Vierailija
757/1403 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei pelota helevetti. Miksi pelkäisin jotain ihmisen keksimää?

Vierailija
758/1403 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä te kaikki palatte ikuisessa tulessa. Tämän keskustelupalstan lukeminen on syntiä

Vierailija
759/1403 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitenkäs se teikäläisten lahkossa ymmärretään?

En kuulu mihinkään lahkoon.

Raamatusta:

17Joka tahtoo noudattaa hänen tahtoaan, pääsee kyllä selville siitä, onko opetukseni lähtöisin Jumalasta vai puhunko omiani.

Vierailija
760/1403 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisihan se tietysti ankeaa olla matkalla ikuisesti, mutta ei mitään verrattuna siihen hirveyteen, mikä helvetissä odottaisi, jos sinne päätyisi.

Mutta eihän sinne tarvitse joutua, kun uskoo Raamatun sanoman todeksi ja toimii sen mukaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kahdeksan