Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eikö sinua pelota se, että olet matkalla helvettiin ikuisesti?

Vierailija
20.01.2026 |

eikä Jeesus ole vieläkään sydämessä? luuletko että pystyt tai ehdit tekemään parannuksen joskus eläkkeellä kun surkea elämäsi on jo ohi ja olet ehkä parkinsonissa?

Kommentit (1433)

Vierailija
521/1433 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On olemassa myös aivan uusi tie joka on ihan nenänne edessä, niin lähellä ettette edes  tiedosta sen olemassaoloa.

Kuulostaa mielenkiintoiselta. Kertoisitko lisää?

Ensin täytyy oppia vastuuta jotta voi elää siinä koska vastuuttomuus voi aiheuttaa ei toivottua ajattelutapaa ja epämääräisiä tekoja.

Pitäisi myös kyetä luopumaan kaikenlaisesta manipuloinnista sekä ns. mielen pelistä koska ne aiheuttavat uudessa tiessä negatiivisia tuntemuksia.

Mutta palkitsevana tekijänä on riippumattomuus ja reagoimattomuus muiden manipuloinnista sekä negatiivisuudesta, eli stressittömyys näiden ilmentyessäkin.

Onnea matkaan.

Ovatko kaikki uskovaiset oikeasti kaltaisiasi nyrkillätapettavia kyrpähyrriä jotka eivät muuhun kykene kuin toistamaan samaa idioottimaista fraasia vuodesta toiseen? Eikö teidän joukosta oikeasti löydy ketään jonka ÄO olisi suurempi kuin kengännumeronsa?

Vierailija
522/1433 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimetkää yksi joka on palannut kuolleista kertomaan että on joutunut helvettiin ja kertoo kuulumisia. 

Kristityt toivat uskontonsa tänne murhaamalla muinaisia suomalaisia.

Se on uskonto, ei tieteellistä faktaa.

Ikuisesti palamaan johonkin liekkeihin, keneen voi oikeasti upota vieläkin tällainen paskapuhe? Uskonto on vanhentunut keino hallita ihmismassoja. Nykyään sen tekee politiikka.

Kunnioitan ihmisiä jotka uskovat ja saavat voimaa siitä ja se on heidän oma asiansa. Mutta tällainen julistaminen... Viidellä leivällä ja parilla kalalla ei ainakaan meidän perhettä ruoki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
523/1433 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten minusta vaikuttaa, että ketjun uskovat ovat kovakorvaisia ja rakkaudettomia?

Kuten heidät kasvatettu (ja aivopesty). 

Eri

Minua ei ole aivopesty. Olen elänyt tavallista elämää. Olen aina ajatellut vapaasti ja teen niin edelleen. Satun vain tietämään, että Jeesus on Jumalan Poika. 

Sinun uskosi ei ole sama asia, kuin tieto. Siksi sitä kutsutaan uskoksi. Tietona ja varmana totuutena väittäessäsi, tulet nostaneeksi itsesi muiden yläpuolelle, pitäen itseäsi parempana, ja mitäs se sun iso kirjas sanoikaan siitä?.. "Joka itsensä ylentää, alennetaan".. 

Minä en usko, vaan minä tiedän. Tämä ylentämis-asia on käsitelty jo useampaankin kertaan. En ylennä itseäni, vaan kerron totuuden. Minua ei kiinnosta, mitä sinä ajattelet asiasta. Voit tietysti ajatella, mitä haluat. 

Vierailija
524/1433 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten minusta vaikuttaa, että ketjun uskovat ovat kovakorvaisia ja rakkaudettomia?

Eri

Minua ei ole aivopesty. Olen elänyt tavallista elämää. Olen aina ajatellut vapaasti ja teen niin edelleen. Satun vain tietämään, että Jeesus on Jumalan Poika. 

Saat vapaasti luulla niin. 

En luule, vaan tiedän.

Vierailija
525/1433 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko kaikki uskovaiset oikeasti kaltaisiasi nyrkillätapettavia kyrpähyrriä jotka eivät muuhun kykene kuin toistamaan samaa idioottimaista fraasia vuodesta toiseen? Eikö teidän joukosta oikeasti löydy ketään jonka ÄO olisi suurempi kuin kengännumeronsa?

Voin vastata asiallisiin kysymyksiin. 

Vierailija
526/1433 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nimetkää yksi joka on palannut kuolleista kertomaan että on joutunut helvettiin ja kertoo kuulumisia. 

Ikuisesti palamaan johonkin liekkeihin, keneen voi oikeasti upota vieläkin tällainen paskapuhe? Uskonto on vanhentunut keino hallita ihmismassoja. Nykyään sen tekee politiikka.

Kunnioitan ihmisiä jotka uskovat ja saavat voimaa siitä ja se on heidän oma asiansa. Mutta tällainen julistaminen... Viidellä leivällä ja parilla kalalla ei ainakaan meidän perhettä ruoki.

Minä tiedän, että Jumala on olemassa ja että ihmisen kannattaisi pyrkiä Jumalan tahdon noudattamiseen.

Vierailija
527/1433 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eri

Sinun uskosi ei ole sama asia, kuin tieto. Siksi sitä kutsutaan uskoksi. Tietona ja varmana totuutena väittäessäsi, tulet nostaneeksi itsesi muiden yläpuolelle, pitäen itseäsi parempana, ja mitäs se sun iso kirjas sanoikaan siitä?.. "Joka itsensä ylentää, alennetaan".. 

Minä en usko, vaan minä tiedän. Tämä ylentämis-asia on käsi

Luulo ei ole tiedon väärti. Sinä et 100% varmaksi voi tietää, voit vain uskoa tietäväsi ja uskoa. 
Tyypillinen hihhuli, mielenterveysongelmainen ja täysi k*rpä ihmisenä, koska aivopesun värittämä aggressiivinen kasvatus. 
Onneksi uskovien joukossa on vielä selväjärkisiäkin. 
Sinä et ole yksi heistä. 

Vierailija
528/1433 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katso Lucifer netflixistä, niin valaistut.

No tuo on puhdasta ateistien scififantasiaa, Lucifer tykkää että ihmiset pitää vain tuollaisena humoristisena hahmona, onpahan totuus 1000000 kertaa karmeampi siinäpähän sinäkin ateisti näet että eipäs olekaan harmiton vihtahousu. 

Ei satuolentoja voi nähdä, joten en näe. 

Kyllä sä näet kuollessasi sitten:D 

Sinua on erehdytetty. Ei kuollut näe mitään.

Vierailija
529/1433 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulo ei ole tiedon väärti. Sinä et 100% varmaksi voi tietää, voit vain uskoa tietäväsi ja uskoa. 
Tyypillinen hihhuli, mielenterveysongelmainen ja täysi k*rpä ihmisenä, koska aivopesun värittämä aggressiivinen kasvatus. 
Sinä et ole yksi heistä. 

Minulla on oikeaa tietoa, jonka olen ansainnut ja saanut Jumalan armosta. Minä opetan ehdottoman oikeaa ja puhdasta pelastusoppia. Joka ei sitä usko, on epäuskoinen, ja siten kaukana pelastuksesta. 

Vierailija
530/1433 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä et ole yksi heistä. 

Minulla on oikeaa tietoa, jonka olen ansainnut ja saanut Jumalan armosta. Minä opetan ehdottoman oikeaa ja puhdasta pelastusoppia. Joka ei sitä usko, on epäuskoinen, ja siten kaukana pelastuksesta. 

Selitä tarkkaan se pelastusoppisi.

Vierailija
531/1433 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä et ole yksi heistä. 

Selitä tarkkaan se pelastusoppisi.

Voin vastata asiallisiin kysymyksiin.

Vierailija
532/1433 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eri

Saat vapaasti luulla niin. 

En luule, vaan tiedän.

Saat ihan vapaasti luulla niin. 

Vierailija
533/1433 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä et ole yksi heistä. 

Saat ihan vapaasti luulla niin. 

Vierailija
534/1433 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, koska Jessen ansiosta en ole menossa sinne. Se on sen verran hyvä jätkä, että pelastaa ihmiset kadotukselta näiden vajavaisuuden vuoksi, ei näiden omista ansioista. Omilla teoilla jos voi vaikuttaa helvettiin joutumiseen, niin kansanmurhan järjestely on varmempi keino saada kosminen rangaistus kuin se, kuuluuko mihin uskontoon.

Koska jos uskontoon kuuluminen ratkaisee, puheet "äärettömästä armosta" ovat olleet valetta ja Jeesus rankaiseekin mielivaltaisesti sitä, joka sattui vetämään väärän mittaisen tikun. Sellainen jätkä ei ole messias vaan Trump-henkinen tyranni.

Vierailija
535/1433 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei pelota. Siellä on sitten niin paljon tuttuja ettei aika tule pitkäveteiseksi👹👹

Et varmaankaan ole kokenut juurikaan kärsimystä, kun kerran suhtaudut asiaan noin kepeästi. 

Et tiedä yhtään mitään kärsumyksistäni . 👹👹

Vierailija
536/1433 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on Jeesuksella ratsasteleva nat si.

Vierailija
537/1433 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä et ole yksi heistä. 

Ja kilinpskanvtut! 
Harhainen hihhuli psykooseissaan julistaa omaa erinomaisuuttaan tajuamatta lainkaan, kuinka typerältä saakaan näyttämään niin itsensä, kuin muutkin hihhulit (myös ne täysillä valoilla käyvät)😂🤣

Vierailija
538/1433 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö voisi olla jokin helpompi tapa kun kertoa helvetistä kuin vain kerran (n. 2000 vuotta sitten)?  Miksi ei voi tulla sanomaan jokaiselle ihmiselle? Sitten kukin voi tehdä kuin parhaaksi näkee.

Vierailija
539/1433 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on Jeesuksella ratsasteleva nat si.

Tiellä ken vaeltaa, ken jessellä ratsastaa...

Vierailija
540/1433 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä tiedän, että Jumala on olemassa ja että ihmisen kannattaisi pyrkiä Jumalan tahdon noudattamiseen.

Mikset itse noudata sitä?

Jeesus opetti, että kaikki käskyt, kiellot ja määräykset sisältyvät  tähän yhteen ja ainoaan:

"Rakasta Herraa, sinun Jumalaasi yli kaiken 

ja

lähimmäistäsi niinkuin itseäsi."

Te hihhelit unohdatte aina tämän. Tuomitsette muna sojossa, rakastamaan ette pysty.