Eikö sinua pelota se, että olet matkalla helvettiin ikuisesti?
eikä Jeesus ole vieläkään sydämessä? luuletko että pystyt tai ehdit tekemään parannuksen joskus eläkkeellä kun surkea elämäsi on jo ohi ja olet ehkä parkinsonissa?
Kommentit (1433)
luulin, että minulla on jeesus sydämessä, mutta lääkäri sanoi sen olevan verisuonen kalkkeutuma
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raamatun oppi on että Jumalan valtakuntaan uudestisynnytään ,eli Jumala luo uuden ihmisen jonka siirtää pimeydestä valkeuteen. Se on Jumalan teko, ihminen ei sitä omilla ansioillaan saa.
Ilman muuta asia on noin. Uudestisyntymistä en kuitenkaan käsittele tällä palstalla. Se tapahtuu Jumalan armosta, eikä ihminen voi sitä kontrolloida. Mutta se joka luulee, ettei ihmisen tarvitse itse tehdä mitään, on käsittänyt väärin.
Se on niin helppoa tuo hairahtuminen luuloihin. Tästä ketjustakin voi ihmisiä opastaa liittymään kirkkomme rukouspiiriin, jossa voi vaikkapa näyttää papille omia kirjoituksiaan, ja pyytää, että pääsisi pois fariseuslaisuudesta ja kovasydämisyydestä. Ajattele, se on niin helppoa! Siunattua matkaa rukouspiiriin!
Sinun ei tarvitse huolehtia minusta. Toivottavasti pystyt huolehtimaan itsestäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raamatun oppi on että Jumalan valtakuntaan uudestisynnytään ,eli Jumala luo uuden ihmisen jonka siirtää pimeydestä valkeuteen. Se on Jumalan teko, ihminen ei sitä omilla ansioillaan saa.
Ilman muuta asia on noin. Uudestisyntymistä en kuitenkaan käsittele tällä palstalla. Se tapahtuu Jumalan armosta, eikä ihminen voi sitä kontrolloida. Mutta se joka luulee, ettei ihmisen tarvitse itse tehdä mitään, on käsittänyt väärin.
Yritä opetella kommunikoimaan selkeästi . Uskosi on kyllä harhaoppia, niin ettei sillä taivasten valtakuntaan päästä.
Raamattu ,Pyhähenki kirkastaa aina Kristusta ,eikä omaa erinomaisuuttaan.
Sinulla on oikeus mielipiteeseesi.
Miksi sinulta pitää aina tivata asioita.
Miksi sinulta pitää aina tivata asioita.
Niin. Enpä tiedä. Miksi sinun pitää tivata?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yritä opetella kommunikoimaan selkeästi . Uskosi on kyllä harhaoppia, niin ettei sillä taivasten valtakuntaan päästä.
Raamattu ,Pyhähenki kirkastaa aina Kristusta ,eikä omaa erinomaisuuttaan.
Sinulla on oikeus mielipiteeseesi.
Mikäs on oma mielipitesi asiasta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö voisi olla jokin helpompi tapa kun kertoa helvetistä kuin vain kerran (n. 2000 vuotta sitten)? Miksi ei voi tulla sanomaan jokaiselle ihmiselle? Sitten kukin voi tehdä kuin parhaaksi näkee.
Ihmisen on tarkoitus ylittää ymmärryksensä. Se ei tosiaankaan ole helppoa, mutta se on ainoa tie eteenpäin.
Yritäppäs nyt kovasti selittää mitä tämä tarkoittaa.
Voin vastata asiallisiin kysymyksiin.
Väärin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulo ei ole tiedon väärti. Sinä et 100% varmaksi voi tietää, voit vain uskoa tietäväsi ja uskoa.
Tyypillinen hihhuli, mielenterveysongelmainen ja täysi k*rpä ihmisenä, koska aivopesun värittämä aggressiivinen kasvatus.
Onneksi uskovien joukossa on vielä selväjärkisiäkin.
Sinä et ole yksi heistä.
Minulla on oikeaa tietoa, jonka olen ansainnut ja saanut Jumalan armosta. Minä opetan ehdottoman oikeaa ja puhdasta pelastusoppia. Joka ei sitä usko, on epäuskoinen, ja siten kaukana pelastuksesta.
Olet sekaisin kuin seinäkello.
Minulla on vihjailtu olevan psykoosi, skitsofrenia tai jokin muu mielisairaus. Minun on vihjailtu olevan narsisti, autisti ja riivattu. Lisäksi minun on vihjailtu olevan sekä liian herkkänahkainen että liian tun
Uskon helposti kaiken tuon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulo ei ole tiedon väärti. Sinä et 100% varmaksi voi tietää, voit vain uskoa tietäväsi ja uskoa.
Tyypillinen hihhuli, mielenterveysongelmainen ja täysi k*rpä ihmisenä, koska aivopesun värittämä aggressiivinen kasvatus.
Onneksi uskovien joukossa on vielä selväjärkisiäkin.
Sinä et ole yksi heistä.
Minulla on oikeaa tietoa, jonka olen ansainnut ja saanut Jumalan armosta. Minä opetan ehdottoman oikeaa ja puhdasta pelastusoppia. Joka ei sitä usko, on epäuskoinen, ja siten kaukana pelastuksesta.
Siirry nyt siitä "minä" tiedän mikä on oikein , kertomaan mitä se usko pitää sisällään ja miten sen voi saada.
Pelastava usko on sitä, että uskoo Jeesuksen olevan Jumalan Poika eli uskoo, mitä hän sanoo, eli noudattaa tai
Niin. Miten tämä suhteutuu aloittajaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nimetkää yksi joka on palannut kuolleista kertomaan että on joutunut helvettiin ja kertoo kuulumisia.
Kristityt toivat uskontonsa tänne murhaamalla muinaisia suomalaisia.
Se on uskonto, ei tieteellistä faktaa.
Ikuisesti palamaan johonkin liekkeihin, keneen voi oikeasti upota vieläkin tällainen paskapuhe? Uskonto on vanhentunut keino hallita ihmismassoja. Nykyään sen tekee politiikka.
Kunnioitan ihmisiä jotka uskovat ja saavat voimaa siitä ja se on heidän oma asiansa. Mutta tällainen julistaminen... Viidellä leivällä ja parilla kalalla ei ainakaan meidän perhettä ruoki.
Minä tiedän, että Jumala on olemassa ja että ihmisen kannattaisi pyrkiä Jumalan tahdon noudattamiseen.
Luin hiljattain varsin kiinnostavan kirjan. Elämässään paljon kärsinyt kirjoittaja tuli siihen tulokseen, että kaikki elämään tullut paha oli lähtöisin RAKASTAVALTA Jumalalta, jotta hän,jumalan kuva, tulisi uskoon.
Mikäs on oma mielipitesi asiasta?
Mistä asiasta?
Totta se on: helvetti on toiset ihmiset.
Uskon helposti kaiken tuon.
Epäilemättä.
"Helvetti on tyhjä, kaikki paholaiset ovat täällä."
ap annatko pillua jos matka kestää pitkään selibaatissa.
Niin. Miten tämä suhteutuu aloittajaan?
Kääntymys on tärkeä asia. Kyseessä ei ole kuitenkaan mikään yksittäinen päätös tai mielenmuutos tai Jeesuksen sydämeen ottaminen. Kääntymys edellyttää jatkuvaa huomiota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nimetkää yksi joka on palannut kuolleista kertomaan että on joutunut helvettiin ja kertoo kuulumisia.
Kristityt toivat uskontonsa tänne murhaamalla muinaisia suomalaisia.
Se on uskonto, ei tieteellistä faktaa.
Ikuisesti palamaan johonkin liekkeihin, keneen voi oikeasti upota vieläkin tällainen paskapuhe? Uskonto on vanhentunut keino hallita ihmismassoja. Nykyään sen tekee politiikka.
Kunnioitan ihmisiä jotka uskovat ja saavat voimaa siitä ja se on heidän oma asiansa. Mutta tällainen julistaminen... Viidellä leivällä ja parilla kalalla ei ainakaan meidän perhettä ruoki.
Minä tiedän, että Jumala on olemassa ja että ihmisen kannattaisi pyrkiä Jumalan tahdon noudattamiseen.
Luin hiljattain varsin kiinnostavan kirjan. Elämässään paljon kär
Kiinnostava näkökulma. Tämä asia ei ole kuitenkaan noin yksinkertainen.
"Road to Hell feels like Heaven, the road to Heaven feels like Hell."
Vierailija kirjoitti:
Totta se on: helvetti on toiset ihmiset.
Tämä todellisuus ei ole helvetti.
Vierailija kirjoitti:
Jännä millaista raivoa pelkkä Jeesus-sana herättää ei-uskovissa. Ehkäpä kuitenkin alitajuisesti pelkäätte että kristinusko onkin totta ja kadotus odottaa jokaista joka ei ota Jeesusta vastaan tässä elämässä...
Höpöhöpö. Ollaan kyllästytty kuuntelemaan teidän harhaista jankutusta. Ei tässämile kun vasta pari tuhatta vuotta mennyt. Sama jankutus jatkuu.
Minulla on vihjailtu olevan psykoosi, skitsofrenia tai jokin muu mielisairaus. Minun on vihjailtu olevan narsisti, autisti ja riivattu. Lisäksi minun on vihjailtu olevan sekä liian herkkänahkainen että liian tunteeton osallistumaan keskusteluun. Osasta näistä on tehty myös suoria väitteitä. Mikään noista ei kuitenkaan ole tarkkanäköinen havainto minusta.