Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko unet mahdollisesti portaaleja johonkin toisiin ulottuvuuksiin?

Vierailija
19.09.2023 |

Näettekö te koskaan jotain unia missä teillä on suhde esimerkiksi ja koko elämä jonkun ihan tuntemattoman ihmisen kanssa? taikka että teidän nykyinen elämä ja valinnat esiintyy ihan toisella tapaa jossain muualla?
Kertokaa jotain mielenkiintosia unia mitä olette nähneet mitkä ovat jääneet mietityttämään.
Kuulin joskus teorian jostain missä esiteltiin mahdollisuutta että valinta mitä me teemme omassa elämässämme luo toisen ulottuvuuden missä nämä valinnat menevät toisin. Ehkä unissa on mahdollista nähdä jotain tähän viittaavaa?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm. Olisihan se jännää jos olisivat. Joissain unissa olen nähnyt todella fantastista arkkitehtuuria ja miettinyt, että miten mieleni voi unessa keksiä jotain sellaista, mutta ei valveilla.

Vierailija
2/28 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt aivan samaa. Jokaisen yöni olen aivan eri ulottuvuuksissa. Pidän siitä yleensä mutta joskus on todella kamalia tunnelmia.

Mielenkiintoista seikkailua kuitenkin.

Rakastan olla unimaailmoissa. Joskus olen kuullut, että tässä universaalissa ulottuvuudessa ylipäätään käydään aivan jokainen mahdollisuus läpi, aivan kaikki erilaiset mahdollisuudet toteutuvat, on vain eri tietoisuuden tiloja kokea ne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Vierailija
4/28 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin tällaista paljonkin ihan hereillä ollessanikin. On muutamia eri linjoja, joista saan välähdyksiä. Mielikuvitusta ne ovat, mutta älyttömän mielenkiintoista. Yksi henkilö on, johon törmäsin oikeassa elämässä ja hänestä olen nähnyt muutaman erikoisemman unen liittyen nimenomaan tähän ulottuvuusasiaan.

Vierailija
5/28 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palaan aina unissani kotiin.

Isäni on tullut takaisin

On asunut jossain 15 vuotta.

Tuo mukanaan kaksi missitason tytärtä.

Jostain syystä olen edelleen 14:sta

Isä am.pui itsensä haulikolla tuolloin.

Olen aluksi iloinen, mutta isä on kylmä ja etäinen

Uudet tyttäret täydellisiä..on kuin en olisi mitään

Uni jatkuu erillaisena

Mies sanoi että voihkin taas unissani

Vierailija
6/28 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ooo shit oon syyllistyny nippuun rikoksia siinä maailmassa. kukahan maksaa mun teoista :D

Vierailija
7/28 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin myöskin unen jossa isä katselee minua liekkimerestä

Tämä oli 5 vuotta tuon i.tsemurhan jälkeen.

Onko isäni h.elvetissä?

Vierailija
8/28 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin myöskin unen jossa isä katselee minua liekkimerestä

Tämä oli 5 vuotta tuon i.tsemurhan jälkeen.

Onko isäni h.elvetissä?

kyllä isäsi teki kuolemansynnin.

Nyt hän palaa ja varoittaa sinua.

Vierailija
9/28 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt joitain hyvin mieleenpainuvia unia, jotka muistan loppuelämäni. Olen saanut vastauksia unissa joskus asioihin, joita olen miettinyt. Olin esimerkiksi pitkään pohtinut erästä hajonnutta suomalaista bändiä.

Että mistä sen musiikki tulee? mikä sen synnytti. Kävin jopa laulajan haudalla pitkän matkan päässä.

Sitten näin yhtenä yönä unen, jossa olin bileissä yhtyeen jäsenten kanssa bändin perustamisen aikoihin.

Aistin sen tunnelman, ne tunteet ja ihmisten tilanteet. Ymmärsin täydellisesti, mistä musiikki tuli.

Se elämäntunne ja tuska oli hyvin kaukana omasta olostani, mutta pääsin kokemaan sen hetkeksi.

Kiitos.

Vierailija
10/28 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palaan aina unissani kotiin.

Isäni on tullut takaisin

On asunut jossain 15 vuotta.

Tuo mukanaan kaksi missitason tytärtä.

Jostain syystä olen edelleen 14:sta

Isä am.pui itsensä haulikolla tuolloin.

Olen aluksi iloinen, mutta isä on kylmä ja etäinen

Uudet tyttäret täydellisiä..on kuin en olisi mitään

Uni jatkuu erillaisena

Mies sanoi että voihkin taas unissani

Koet että isäsi k.uolema on sinun syytäsi.

Siksi unessa on nuo täydelliset tyttäret.

Vierailija
11/28 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse huomaan, että stressin vallassa näen paljon unia, mutta lähinnä painajaisia. Normaalitilassa unet ovat harvinaisia, ja kaipaankin sellaisia kivoja ja ihania, mutta nekin loppuu aina kesken kaiken 😉

Vierailija
12/28 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unimaailma on yksi alue ,jolla voi tietää näkymättömästä.

Enneunet ja tiedot.

Vierailija
13/28 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua on alkanut vähän pelottaakin aamuiset unet, vai olenko ollut osittain hereillä. Kun asun yksin, olen muuttanut tähän asuntoon n.3 vuotta sitten, ja silti olen muka jossain entisessä asunnossa, ja aikuinen lapseni tai siskoni asuu kanssani. Joskus ihan hätäännyin, koska nukun aina alasti, että äkkiä pitää puhkea jotain päälle. Olen jopa kädellä tunnustellut, nukkuuko joku vieressäni. Ei tietenkään nuku.

Olen aina katsonut kauhufilmejä iltaisinkin, enkä ole ennen pelännyt. Nyt en katso niitä enää ollenkaan. 

Uneni ovat aika selkeitä, mutta liittyvät yleensä aina jotenkin omiin traumoihin, oudosti muuntuneina tosin. Puhun usein unissani ja mikä hulluinta, juttu jatkuu vaikka tiedän olevani jo hereillä.

Vierailija
14/28 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ole.

Vierailija
15/28 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ja ei. Siellä voi olla vaikutteita asioista, ajatuksista, ihmisistä, edel. elämästä, nykyisyys, mielikuvituksellinen tulevaisuuden elementti, kotipaikan alueista ja dimensioista. Riippuu ihan unesta. Myös mitä valveella seuraa ja katsoo. Tai joku aikalinjajuttu. Oma ajattelu ohjaa aika paljon unta sitä unta ennen ja mitä seuraa päivällä. Lucid Dreamin siihen on omat tekniikkansa tai musiikki, mutta konemusiikki ei ole paras vaihtoehto.

Vierailija
16/28 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät ole.

Et tiedäkkään että jo raamatussa sanotaan että Jumala puhuu tavalla ja toiselle ja yöllisessä näyssä.

Vierailija
17/28 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unet voivat olla hyvin erilaisia riippuen siitä onko alkoholia elämässään käyttävä vai ei käytä sitä. Joskus lääkkeillä voi olla vaikutus. Selkeyttäviä juttuja voi olla mustikkamehu, omenamehu, yrttitee, kävely, positiivisuus jne. Joku kristalli.

Vierailija
18/28 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin tänään makkaran. Makkarahyllyllä yhtäkkiä muistin että näin unta metwurstileivästä.

Juuri edellisenä päivänä jouduin heittämään valmiina ostetun metwurstileivän menemään ja se oli jäänyt kalvamaan minua ja tuo metwurstitötterö palasi kummittelemaan uneeni koska jäi syömättömäksi. Metwursti oli leivässä tuollaisena tötterönä.

Uni selvästi alitajuisesti oli ohjannut minut makkarahyllyllä että muista syödä ostamasi valmiit ruuat!

Unet enimmäkseen opetuksia jo menneistä asioista, tulevia tapahtumia aivomme eivät osaa ennakoida, emmehän osaa ennustaa valvemaailmassakaan.

Vierailija
19/28 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä unet on vain aivojen prosessisointia.

Annetut unet kyllä erottaa massasta ja niillä on sanoma.

Vierailija
20/28 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvin olla, mä näen kokoajan unta omasta elämästäni mutta se on erilaista