Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eikö sinua pelota se, että olet matkalla helvettiin ikuisesti?

Vierailija
20.01.2026 |

eikä Jeesus ole vieläkään sydämessä? luuletko että pystyt tai ehdit tekemään parannuksen joskus eläkkeellä kun surkea elämäsi on jo ohi ja olet ehkä parkinsonissa?

Kommentit (1433)

Vierailija
501/1433 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Pelastava usko ei ole uskottelua, vaan sitä, että uskoo Jeesuksen olevan Jumalan Poika eli uskoo, mitä hän sanoo eli noudattaa tai pyrkii noudattamaan hänen opetuksiaan."

Milloin ajattelit aloittaa?

Sinun ei tarvitse huolehtia minusta. Toivottavasti pystyt huolehtimaan itsestäsi.

Vierailija
502/1433 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä oikeastaan.

Eikö sinua pelota että juutalaiset tai muslimit ovat oikeassa ja sinä olet se vääräuskoinen joka palaa helvetissä?

Tai jos mennään rohkeampiin ajatuksiin.... mitäs jos ne olikin Azteekit? Oletko uhrannut viimeaikoina riittävästi ihmisiä? Maailmanjärjestys nimittäin on mennyt heikolle tolalle.

Kaikissa suurissa uskonnoissa on Jumalan vaikutusta, mutta myös väärinkäsityksiä. Olennaista on se, pystyykö löytämään Jumalan vaikutuksen omasta uskonnostaan ja keskittymään siihen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
503/1433 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joillekkin tämä elämä maan päällä on jo hel vet ti, yhtä kärsimystä ja toisten vallan käytön kohteena olemista. Sairauksia, onnettomuudessa toimintakykynsä menettäneitä, tai psykopaatin puolisona, sisarena, lapsena tai koulukaverina olemista. Jeesus on kuollut syntiemme tähden. Kuolemanrajakokemuksia kokeneet kertovat samaa. Rajan tuolla puolen on silkkaa rakkautta, rauhaa ja lempeyttä. Kaikki negatiivinen on masn päällä ja tänne jää. Toki, en voi olla toivomatta, että esim Putinille on olemassa oma tulinen pätsi jossa saa kokea kaikkien tapattamiensa nuorien miehien, naisten ja lasten kärsimykset loputtomiin. Tuolla puolella ei kuulema ole aikaa kuten täällä joten hetki täällä on siellä iäisyyys.

Teidän uskovaisten mukaan Putinkin saa kaIken anteeksi kun vain ennen kuolemaansa katuu. Tai pyytää anteeksi vaikka joka iltailtarukouksessaan. Niihän lasten hyväksikäyttökin käsiteltiin lestadiolaisten piirissä.

Vierailija
504/1433 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten minusta vaikuttaa, että ketjun uskovat ovat kovakorvaisia ja rakkaudettomia?

Kuten heidät kasvatettu (ja aivopesty). 

Eri

Minua ei ole aivopesty. Olen elänyt tavallista elämää. Olen aina ajatellut vapaasti ja teen niin edelleen. Satun vain tietämään, että Jeesus on Jumalan Poika. 

Vierailija
505/1433 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä millaista raivoa pelkkä Jeesus-sana herättää ei-uskovissa. Ehkäpä kuitenkin alitajuisesti pelkäätte että kristinusko onkin totta ja kadotus odottaa jokaista joka ei ota Jeesusta vastaan tässä elämässä... 

Ei se Jeesus ärsytä. On ilmeisesti ollut olemassa ja ajanut hyviä asioita. Se ärsyttää, että te tuputatte totuutena uskoanne. Ja nyt on turha vedota raamattuun "minä olen tie, totuus ja elämä". Kun sillä te ette voi meitä vakuuttaa, joiden mielestä raamattu on kertomuksien  kokoelma, ei olemattoman Jumalan sanaa.

Vierailija
506/1433 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joillekkin tämä elämä maan päällä on jo hel vet ti, yhtä kärsimystä ja toisten vallan käytön kohteena olemista. Sairauksia, onnettomuudessa toimintakykynsä menettäneitä, tai psykopaatin puolisona, sisarena, lapsena tai koulukaverina olemista. Jeesus on kuollut syntiemme tähden. Kuolemanrajakokemuksia kokeneet kertovat samaa. Rajan tuolla puolen on silkkaa rakkautta, rauhaa ja lempeyttä. Kaikki negatiivinen on masn päällä ja tänne jää. Toki, en voi olla toivomatta, että esim Putinille on olemassa oma tulinen pätsi jossa saa kokea kaikkien tapattamiensa nuorien miehien, naisten ja lasten kärsimykset loputtomiin. Tuolla puolella ei kuulema ole aikaa kuten täällä joten hetki täällä on siellä iäisyyys.

Teidän uskovaisten mukaan Putinkin saa kaIken anteeksi kun vain ennen kuolemaansa katuu. Tai pyytää anteeksi vaikka joka iltailtarukouksessaan. Niihän lasten hyväksikäyttöki

Eri

Synnit voi saada anteeksi, jos katuu eikä enää tee syntiä. Se enää tarkoittaa siis ikinä. 

Vierailija
507/1433 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukekaa ihmiset urantia kirjaa. Loppuu helvetin pelko

Vierailija
508/1433 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä oikeastaan.

Eikö sinua pelota että juutalaiset tai muslimit ovat oikeassa ja sinä olet se vääräuskoinen joka palaa helvetissä?

Tai jos mennään rohkeampiin ajatuksiin.... mitäs jos ne olikin Azteekit? Oletko uhrannut viimeaikoina riittävästi ihmisiä? Maailmanjärjestys nimittäin on mennyt heikolle tolalle.

Kaikissa suurissa uskonnoissa on Jumalan vaikutusta, mutta myös väärinkäsityksiä. Olennaista on se, pystyykö löytämään Jumalan vaikutuksen omasta uskonnostaan ja keskittymään siihen. 

Mutta entäs jos se oikea jumala on sama joka oli vanhassa testamentissa, Azteekit noudattivat hänen tahtoaan uhrilahjoista edelleen, kun taas SAATANA oli saanut KRISTITYT uskomaan valheisiinsa ja lopettamaan uhrilahjojen antamisen.

Miettikää itse, miksi jumala muka "muuttaisi mieltään" ja päättäisi vain ettei uhreja enää tarvita.

Vierailija
509/1433 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maapallolla on yli 8 miljardia ihmistä, joista uskovia kristittyjä muutama sata miljoonaa. Menen enemmistön mukana helvettiin.

Vierailija
510/1433 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pelota. Siellä on sitten niin paljon tuttuja ettei aika tule pitkäveteiseksi👹👹

Vierailija
511/1433 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä oikeastaan.

Mutta entäs jos se oikea jumala on sama joka oli vanhassa testamentissa, Azteekit noudattivat hänen tahtoaan uhrilahjoista edelleen, kun taas SAATANA oli saanut KRISTITYT uskomaan valheisiinsa ja lopettamaan uhrilahjojen antamisen.

Miettikää itse, miksi jumala muka "muuttaisi mieltään" ja

Tuossa on juuri kyse siitä haasteesta, josta puhuin, eli Jumalan vaikutus täytyy löytää. Ihminen joutuu toimimaan epävarmuudessa. Jos hän onnistuu, Jumala palkitsee hänet. 

Vierailija
512/1433 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maapallolla on yli 8 miljardia ihmistä, joista uskovia kristittyjä muutama sata miljoonaa. Menen enemmistön mukana helvettiin.

Ehdotan, että harkitset asiaa vielä uudemman kerran. 

Vierailija
513/1433 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katso Lucifer netflixistä, niin valaistut.

No tuo on puhdasta ateistien scififantasiaa, Lucifer tykkää että ihmiset pitää vain tuollaisena humoristisena hahmona, onpahan totuus 1000000 kertaa karmeampi siinäpähän sinäkin ateisti näet että eipäs olekaan harmiton vihtahousu. 

Ei satuolentoja voi nähdä, joten en näe. 

Kyllä sä näet kuollessasi sitten:D 

En näe koska olen silloin kuollut. 

Vierailija
514/1433 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pelota. Siellä on sitten niin paljon tuttuja ettei aika tule pitkäveteiseksi👹👹

Et varmaankaan ole kokenut juurikaan kärsimystä, kun kerran suhtaudut asiaan noin kepeästi. 

Vierailija
515/1433 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset on niiin paatunutta ateistikansaa että suurin osa menee kadotukseen ei ole edes mitään perusarvoja joita kunnioittaisivat mm ystävällisyys, moraali, toisten kunnioittaminen, vilpittömyys, siveys yms yms, jopa ateistit pystyis noihin arvoihin jos ne vaan haluais vaikkeivat olisikaan matkalla taivaaseen. 

Juu, ateistit varmasti pystyvät, mutta pystytkö sinä?

Ei uskovaiset sellaiseen pysty. Pedofilia onnistuu mutta siihen se sitten jää. 

Vierailija
516/1433 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten minusta vaikuttaa, että ketjun uskovat ovat kovakorvaisia ja rakkaudettomia?

Eri

Minua ei ole aivopesty. Olen elänyt tavallista elämää. Olen aina ajatellut vapaasti ja teen niin edelleen. Satun vain tietämään, että Jeesus on Jumalan Poika. 

Sinun uskosi ei ole sama asia, kuin tieto. Siksi sitä kutsutaan uskoksi. Tietona ja varmana totuutena väittäessäsi, tulet nostaneeksi itsesi muiden yläpuolelle, pitäen itseäsi parempana, ja mitäs se sun iso kirjas sanoikaan siitä?.. "Joka itsensä ylentää, alennetaan".. 

Vierailija
517/1433 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikävä ajatus mutta enpä voi tehdä mitään asialle. Jos on olemassa jumala joka rankaisee minua siitä etten tiennyt hänen olevan olemassa niin kaipa se on väistämätöntä. Mitä minä voin asialle tehdä? Huijata kaikkitietävää Jumalaa teeskentelemällä uskovaa?

En voi suositella teeskentelyä. Sinun on kuitenkin valittava, mihin käytät elämäsi. Kerroit, ettet tiedä, onko Jumala olemassa. Sinun olisi tarkoitus etsiä Jumalaa. Valitset itse, etsitkö vai et. Vastaat myös valintasi seurauksista. 

En etsi koska mitään seurauksia ei ole. Paitsi tietysti se että minusta ei tule autistivajukkia uskistolleroa. 

Onnea matkaan.

Luulin että Tepon kuoltua oltaisiin autistivajukeista päästy tällä palstalla mutta ei näköjään. 

Vierailija
518/1433 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eri

Saat vapaasti luulla niin. 

Vierailija
519/1433 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei usko niin ei sitä asiaa katso sillä tavalla, ja jos uskoo niin sitten ei pelota. Turha ketju.

Vierailija
520/1433 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset on niiin paatunutta ateistikansaa että suurin osa menee kadotukseen ei ole edes mitään perusarvoja joita kunnioittaisivat mm ystävällisyys, moraali, toisten kunnioittaminen, vilpittömyys, siveys yms yms, jopa ateistit pystyis noihin arvoihin jos ne vaan haluais vaikkeivat olisikaan matkalla taivaaseen. 

Juu, ateistit varmasti pystyvät, mutta pystytkö sinä?

Sama kysymys sulle, en ole nähnyt vielä yhtään ateistia joka ei hyppis seinille jos sana Raamattu, Jeesus tms mainitaan. En ole uskossa mutta ihmettelen raivokommentteja, jopa paljon nuoremmat esim teini ikäiset pystyy keskustelemaan tästäkin asiasta avoimesti ja muita kunnioittaen. 

Aivan hevonvitun sama mitä joku kaltaisesi vajukkiääliö kuvittelee näkevänsä.