Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö sinua pelota se, että olet matkalla helvettiin ikuisesti?

Vierailija
20.01.2026 |

eikä Jeesus ole vieläkään sydämessä? luuletko että pystyt tai ehdit tekemään parannuksen joskus eläkkeellä kun surkea elämäsi on jo ohi ja olet ehkä parkinsonissa?

Kommentit (281)

Vierailija
201/281 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jesaja 43

Ja nyt näin sanoo Herra, joka sinut loi, Jaakob, joka sinut muovasi, Israel: Älä pelkää. Minä olen lunastanut sinut. Minä olen sinut nimeltä kutsunut, sinä olet minun.

Kun kuljet vesien halki, minä olen sinun kanssasi, kun virtojen poikki, ne eivät tempaa sinua mukaansa, kun astut tulen lävitse, sinä et pala eikä liekki sinua polta. Minä, Herra, olen sinun Jumalasi. Minä, Israelin Pyhä, olen sinun pelastajasi.

Vierailija
202/281 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikuisesti matkalla....

Hep, mulle ravintolavaunusta paikka!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/281 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskokaa kolmiyhteiseen Jumalaan ja tehkää parannus synneistänne niin pelastutte kadotukselta!

Olen mielummin uskomatta niin ei ole mitään kadotustakaan jolta tarvitsisi pelastua. 

Vierailija
204/281 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikuisesti matkalla....

Hep, mulle ravintolavaunusta paikka!

Kaikille tilaa riittää🎶Kaikille paikkoja on🎶Ja niitä saa vaihdella miten vaan ja milloin vaan🎶Kun ikuisuuden siellä VIP-Loungessa hengaillaan🎶🙌🏻😎

Vierailija
205/281 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paratiisin ja helvetin ongelma on sama: kumpikin on ikuisia. Hullukaan halua elää ikuisesti.

Jos olisi uskova niin tulevaisuudennäkymät olisivat varsin kehnot. Helvetti nyt tietysti on heidän mukaansa helvetillinen paikka ja taivas puolestaan helvetin tylsä. Että kumman noista nyt sitten valitsisi? Onneksi ei tarvitse sellaisia miettiä.

Vierailija
206/281 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos meillä on olemassa helvetti niin ainakin siellä on parempaa seuraa ja hyväksyvämpi ilmapiiri kuin taivaassa. 

Tämä siksi, etteivät "kunnolliset" ihmiset pääse taivaaseen vaan, koska eivät usko johonkin tiettyyn tai "uskovat väärin". Mitenköhän esimerkiksi poikia hyväksikäyytäneet papit, pääsevätkö he taivaaseen sillä he kai uskovat ja yrittävät saada anteeksiantoa hirveille teoilleen? Aika karseeta seuraa, jos he pääsevät taivaaseen ja toisaalta, voiko kukaan päästä taivaaseen, jos syntiä ei anneta anteeksi, koska 99 prosenttia meistä kulkee tällakin hetkellä vaatteissa, jotka ovat muuta kuin kristinuskon hyväksymät. 

Vierailija
207/281 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi meidän pitäisi noudattaa takapajuisten turbaanipäiden, jotka eivät osaa kuin sotia, kirjoittamia taikauskon näytteitä?

Vierailija
208/281 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun lankeemukseksi käy tuo tuomitsevaisuus. Itse varmistan paikan jumalan oikealla puolella olemalla mahdollisimman kiltti kaikkia kohtaan, antelias, ymmärtäväinen, humoristinen. Mietipä kuka täälläkään haluaa tuomitsevaa,negatiivista ihmistä vierelleen?

Vierailija
209/281 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ymmärtänyt,  että lähetyskäsky ei olisi Jeesuksen sanomaa, vaan myöhempi lisäys. Alkuseurakunnassa keskusteltiin siitä,  kerrotaanko Jeesuksesta muille kuin juutalaisille.

Raamatun evankeliumit ovat luotettava lähde totuuden löytämiseen. 

Eivät ole. 

Kyllä ovat. Minä tiedän, mistä puhun.

Vierailija
210/281 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole mitään hätä, kun katsoo mitä pahuuksia tehdään maailmalla. Niiden tietääkin pelätä helvettiä, jotka on tehneet paljon pahaa muille ja aiheuttaneet kärsimystä. Siinä ei mitkään jeesustelut auta, jos muuten elää paholaismaista elämää.

Vierailija
211/281 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän takia kaikkivaltias ja kaikkitietävä ei ole saanut sitä tekstiä selvälukuisemmaksi, sellaiseksi ettei väärin ymmärtämisen mahdollisuutta voi olla?

Tekstin aihe on sellainen, että se on ihmisen mielelle käsittämätön. Ihmisen olisikin tarkoitus ylittää mielensä, ylittää käsityskykynsä. 

Vierailija
212/281 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pelottaisi. Helvetissä on paljon mukavempaa kuin maan päällä tai taivaassa.

Mene sinä hihhuli Ap nuolemaan Jeesuksen persettä kun hänestä niin paljon tykkäät.

Vierailija
213/281 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paratiisin ja helvetin ongelma on sama: kumpikin on ikuisia. Hullukaan halua elää ikuisesti.

Hullu ehkä ei, mutta jumalallista rakkautta kokeva haluaa. 

Vierailija
214/281 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinäkö se määritelet, että minne minä olen menossa? 

Vierailija
215/281 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinun lankeemukseksi käy tuo tuomitsevaisuus. Itse varmistan paikan jumalan oikealla puolella olemalla mahdollisimman kiltti kaikkia kohtaan, antelias, ymmärtäväinen, humoristinen. Mietipä kuka täälläkään haluaa tuomitsevaa,negatiivista ihmistä vierelleen?

No tuota, en minä tuollaista pyhimystäkään halua!

Vierailija
216/281 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole syntiä tehnyt joten ei.

Vierailija
217/281 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Markkinatalousko se vie helvettiin? Eiköhän ne kadulla asuvat ja rikolliset ole sinne menossa, kun pidetään yllä anarkiaa ja tehdään rikoksia käytellään aineita, ja nussitaan ulkomaalaisia, tapetaan ihmisiä. Eikö nuo kuullosta jo antikristuksen teoilta, kun myydään persettä rahasta! Porvarit sentään yhteiskuntaa pystyssä, rakentavat maanpäälle oman paratiisin, ja nauttivat elämästä, ja hoitavat vielä mielisairaita rikollisia. 

Vierailija
218/281 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikähän takia kaikkivaltias ja kaikkitietävä ei ole saanut sitä tekstiä selvälukuisemmaksi, sellaiseksi ettei väärin ymmärtämisen mahdollisuutta voi olla?

Tekstin aihe on sellainen, että se on ihmisen mielelle käsittämätön. Ihmisen olisikin tarkoitus ylittää mielensä, ylittää käsityskykynsä. 

Seliseli

Vierailija
219/281 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ymmärtänyt,  että lähetyskäsky ei olisi Jeesuksen sanomaa, vaan myöhempi lisäys. Alkuseurakunnassa keskusteltiin siitä,  kerrotaanko Jeesuksesta muille kuin juutalaisille.

Raamatun evankeliumit ovat luotettava lähde totuuden löytämiseen. 

Eivät ole. 

Kyllä ovat. Minä tiedän, mistä puhun.

No ethän tiedä. Ne ovat kuulopuheista koottuja sepitteitä.

Vierailija
220/281 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pelota mielikuvituspaikka. Mutta ap:ta pelottaa kuoleman jälkeinen olemattomuus. Niinpä hän kuvittelee pääsevänsä taivaaseen eli toiseen mielikuvituspaikkaan pelottelemalla helvetillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kaksi