Oletteko syöneet terveellisen
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Söin kaksi höttöleipää ja join mukillisen kahvia. Ei täytä, eikä ole terveellistä, mutta näillä pääsee eteenpäin.
Pääasia että jotain syö:)
Vierailija kirjoitti:
Jaa, mikä vika terveellisessä aamupalassa? 3 alapeukkua jo?
Et kerro, mitä aamupalaa tarkoitat, mutta ne kolme alapeukuttajaa eivät kai ole siitä terveellisyydestä samaa mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Söin kaksi höttöleipää ja join mukillisen kahvia. Ei täytä, eikä ole terveellistä, mutta näillä pääsee eteenpäin.
Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En. En syö koskaan aamupalaa paitsi jos yövyn hotellissa.
Eikö töissä tuu nälkäkiukku ennen lounasta?
Olen aikuinen ihminen enkä harrasta "nälkäkiukkuja". Lisäksi teen vuorotyötä, fyysistä sellaista ja inhoan mennä töihin maha täynnä.
Juurikin aikuisilla ihmisillä näkee niitä "nälkäkiukkuja" kun verensokerit laskee kesken työpäivän. Ja luulisi että vuorotyön tekijä pitäisi parempaa huolta terveydestään juurikin syömällä säännöllisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen aikuinen ihminen enkä harrasta "nälkäkiukkuja". Lisäksi teen vuorotyötä, fyysistä sellaista ja inhoan mennä töihin maha täynnä.
Kuka sanoi että pitää mennä töihin maha täynnä? Etkö osaa syödä sopivasti? Kantsii opetella, kun vuorotyötäkin teet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihmeen nälkäkiukku?
Äreä olo. Työkaverit ja asiakkaat käy hermoille, työ ei suju.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi?
Verensokerit heiluu pahasti jos ei syö mitään. Keho on kone joka tarvitsee polttoainetta ja sitä saa ruuasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juurikin aikuisilla ihmisillä näkee niitä "nälkäkiukkuja" kun verensokerit laskee kesken työpäivän. Ja luulisi että vuorotyön tekijä pitäisi parempaa huolta terveydestään juurikin syömällä säännöllisesti.
Säännöllisesti voi syödä, vaikka ei heti aamusta syökään.
Aika monelle aamusyöminen tuntuu vastenmieliseltä eikä väkisin syömisessä mitään järkeä ole.
ei ole näläkä koskaan aamulla, syönv asta joskus 12 maisssa lounaan ja illalla lisää vaikka käy kuntosalilla ja nostan 100 kg penkistä
Mooses kekko
Kahvia, kaksi ruispalaa joiden päällä tomaatiia ja paprikaa.
Tunge terveellisyys perseeseesi Ap. Minä juon aamulla kupin kahvia ja pari palasta leipää. 🖕🖕🖕
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi?
Verensokerit heiluu pahasti jos ei syö mitään. Keho on kone joka tarvitsee polttoainetta ja sitä saa ruuasta.
Verensokerit heiluu väärästä ruuan koostumuksesta, ei aamun syömättömyydestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi?
Jotainhan sinäkin olet joskus syönyt kun hengissä olet. Ja vielä kyselet että miksi.
Joku palstavammainen voisi opetella lainaamaan tai olla kirjoittamatta lainkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi?
Verensokerit heiluu väärästä ruuan koostumuksesta, ei aamun syömättömyydestä.
Todellakin heiluu aamun syömättömyydestä. T. Ravitsemusterapeutti.
En vielä, koska en ole noussut sängystä vielä. Ja ennen kuin joku mäkättää, että "mee töihin"!niin mulla on vapaapäivä ja huomenna töihin.
Saarioisten kinkkupitsan ja kahvia.
Söin eilistä salaattia (kurkku, tomaatti, paprika, jääsalaatti), siivut kalkkunaleikkelettä, pepperonia ja juustoa ja puolikkaan paistettua munaa. Puolikas banaani ja mustikoita. Maitokahvi, omena-inkivääri-sitruunamehua, pari suklaakeksiä.
Ainakin semiterveellistä, tykkään syödä kunnon aamupalan. Eilen paikallisessa kahvilassa oli vielä useampaa sorttia. Mun aamiaiseen kuuluu aina myös tuo jälkkäri, yleensä jotain suklaista.