Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt mua alkoi stressaamaan

Vierailija
20.01.2026 |

Se kun multa ei jää mitään perinnöksi. Ei pitäisi katsoa aamu tv.tä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäähän sulta tekohampaat.

Vierailija
2/5 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isompi huolesi pitäisi olla se, mikä on sinun iankaikkinen perintöosasi. Kun asiat saavat oikean järkestyksen ja ne suhteutetaan oikein, ei maallisilla ole suurta merkitystä. Hylkää syntisi, seuraa Jeesusta ja hän kyllä neuvoo myös maallisissa asioissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isompi huolesi pitäisi olla se, mikä on sinun iankaikkinen perintöosasi. Kun asiat saavat oikean järkestyksen ja ne suhteutetaan oikein, ei maallisilla ole suurta merkitystä. Hylkää syntisi, seuraa Jeesusta ja hän kyllä neuvoo myös maallisissa asioissa.

Ei kiitos näitä juttuja.ap

Vierailija
4/5 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ne sinunkin perijäsi ovat kuolemaasi mennessä luoneet oman uran ja omaisuuden. Odottavan aika voi tulla pitkäksi, ennen kuin perinnöstä pääsee nauttimaan. Minäkin olen jo 60-vuotias ja äitini elää edelleen. Ties vaikka vielä 20 vuotta.

Vierailija
5/5 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti ne sinunkin perijäsi ovat kuolemaasi mennessä luoneet oman uran ja omaisuuden. Odottavan aika voi tulla pitkäksi, ennen kuin perinnöstä pääsee nauttimaan. Minäkin olen jo 60-vuotias ja äitini elää edelleen. Ties vaikka vielä 20 vuotta.

Näin on. Munkin äiti elää vielä, ja mä olen 63v.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kaksi