Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saanko nyt ihan tosi udella?

Vierailija
19.01.2026 |

Minkä takia jotkut eivät oio sikinsokin olevia hampaitaan? Enkä jaksa nyt mitään "mItÄ sE sInUa LiIkUtTaa" tai vastaavaa paskaa. Olen utelias tietämään miten on mahdollista, ettei ihmisiä häiritse sekasikiöhampaat. Esimerkkinä vaikka mariinin alahampaat. Eikä se ole pelkästään esteettisesti rumaa, vaan hankaloittaa puhtaana pitämistä. Joo, varmasti pystyt pesemään hampaat, mutta se on aivan karu fakta, että et todellakaan yhtä huolellisesti kuin jos hampaat olisivat suorat. Enkä minä edes tarkoita suoruudella mitään millintarkkaa tekohammasviivasuoruutta. Minulla on normaalin suorat hampaat, eikä minulla ole ikinä ollut mitään muuta ongelmaa kuin yksi liian takana ollut hammas. Muuten oikeastaan täydelliset rivit. Eivät luotisuorat, vaan normaalit. Yksikään hammas ei ole millään tavalla väärässä asennossa.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upsan 

Vierailija
2/25 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä olisi helpompaa langata hampaita jos ne eivät olisi suorat rivit (aina ollu) Koska mikään ei mahdu hampaiden väliin oikein

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli ristipurenta ja vaikeita puhtaanapito-ongelmia. Oikominen maksoi neljä tonnia. Ei ole mahdollista kaikille. Itseäni ahdisti tilanne kymmenkunta vuotta niin että välttelin valokuvia ja kärsin päänsäryistäkin.

Vierailija
4/25 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaus: ehkä aika monella oikea elämä elettävänä, niin ei ehdi hampaita tuijottaa.

Vierailija
5/25 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkkisi on todella huono, hänellä on aivan hyvät hampaat.

Vierailija
6/25 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä olisi helpompaa langata hampaita jos ne eivät olisi suorat rivit (aina ollu) Koska mikään ei mahdu hampaiden väliin oikein

Mitä v.. selität?

Vierailija
7/25 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli ristipurenta ja vaikeita puhtaanapito-ongelmia. Oikominen maksoi neljä tonnia. Ei ole mahdollista kaikille. Itseäni ahdisti tilanne kymmenkunta vuotta niin että välttelin valokuvia ja kärsin päänsäryistäkin.

Olisit saanut alakoulussa ilmaiseksi.

Vierailija
8/25 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai ylipäätään peruskoulussa.

Vierailija
9/25 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moukka ei kuulu sulle veetäkään. Pidä oma turpasi sotkemalla muiden asioita.  

Vierailija
10/25 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännä, kun en saanut. Olitko paikalla kun asiaa selviteltiin? Minä nimittäin olin. Terveisiä 90-luvun lamasta.

Vierailija
11/25 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oioin hampaani pari vuotta sitten ja hoito maksoi 5 ja puoli tonnia. Miksiköhän ihan kaikki ei niin tee.. vähän hölmö kysymys. Minulla oli purentavirhe joka aiheutti niska-hartiaseudun jumeja mutta sitä ei oltu silti hoidettu julkisella kuntoon kun olin lapsi, niin piti pistää omasta pussista

Vierailija
12/25 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upsan

Vierailija
13/25 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei 60 - luvulla saanut.-eri

Vierailija
14/25 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

6 vuotta peruskouluaikaan oikomahoitoa, ei ne tätä suorempaan riviin mene. Lähtötilanne oli kyllä nykyistä paljon pahempi.

Vierailija
15/25 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Keksi seuraava paska aloitus roskiin,

Vierailija
16/25 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännä, kun en saanut. Olitko paikalla kun asiaa selviteltiin? Minä nimittäin olin. Terveisiä 90-luvun lamasta.

Juu, itsekin sain oikomishoidon ilmaiseksi peruskoulussa. En kerro minä vuonna.

Vierailija
17/25 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei 60 - luvulla saanut.-eri

Eikä 90-luvulla. Laskettiin esteettiseksi ongelmaksi niin ei oiottu.

Vierailija
18/25 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moukka ei kuulu sulle veetäkään. Pidä oma turpasi sotkemalla muiden asioita.  

Taas sinä moukka-jankkaaja. Etkö oikeasti keksi mitään muuta sanaa ikinä? 😂😂😂

Vierailija
19/25 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oioin hampaani pari vuotta sitten ja hoito maksoi 5 ja puoli tonnia. Miksiköhän ihan kaikki ei niin tee.. vähän hölmö kysymys. Minulla oli purentavirhe joka aiheutti niska-hartiaseudun jumeja mutta sitä ei oltu silti hoidettu julkisella kuntoon kun olin lapsi, niin piti pistää omasta pussista

Niin tosiaan edelleen peruskoulussa oikomishoidon saa ilmaiseksi.

Vierailija
20/25 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin tosiaan edelleen peruskoulussa oikomishoidon saa ilmaiseksi.

Niin tosiaan edelleen kaikki eivät ole saaneet. Mun nuoruudessa oiottiin ilmaiseksi vain akuutit terveyttä uhkaavat purentavirheet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kuusi