Stubb sai merkittävän kutsun tällaisen jättisumman Suomi joutuisi maksamaan Trumpille
Joko tätä on puitu, Gazan "rauhanneuvostoa", jonka kirstunvartija olisi Trump ja päättävän sanan sanoisi Trump.
Hitto, äijä yrittää kaikella varastaa itselleen rahaa, maa-alueita ym. rikkauksia.
Kommentit (11)
Kutsun-sananjälkeen pitäisi olla : ja väli.
Hulluhan on se joka maksaa vai miten se sanonta meni ?
😂
Miljardin jäsenmaksu. Trump itse puheenjohtajana saa viimeisen sanan päätöksistä ja päättää itse rahoista!
Kyllä minä sanon, että Suomen on ehdottomasti päästä tuohon mukaan, kun meidät on kutsuttukin. Mukana on Trumpin vävypoikakin!
Ja jos ihmiset eivät ole tuolla suunnalla tyytyväisiä Trumpin päätöksiin, niin eihän se olisi kuin pari miljoonaa gazalaista joidenka vihan kohteeksi jouduttaisiin.
Trump hallinnoi miljardien rahapottia ja päättää kaikesta. Kuulostaa tosi toimivalta kerholta.
Eikö tuollaiset neuvostot pitäisi olla YKn alla? Ei kaupallisia hankkeita.
Vierailija kirjoitti:
Kutsun-sananjälkeen pitäisi olla : ja väli.
Kopio is:n otsikosta, joten mene pelle muualle saivartelee
Aivan äly vapaa idea ja nostan hattua jos maksajia löytyy . Mieletön idea pyytää huimat maksut ja kuitenkin itse saa päättää mitä tekee , muut ovat maksaneita koristeita .
Miten joku kehtaa laittaa tuollaisen otsikon? Koulut käymättä.
Vierailija kirjoitti:
Aivan äly vapaa idea ja nostan hattua jos maksajia löytyy . Mieletön idea pyytää huimat maksut ja kuitenkin itse saa päättää mitä tekee , muut ovat maksaneita koristeita .
Putinin nyt ei ainakaan tarvitse maksaa, eikä Trumpin itsensä, vävyn tai Witkoffin.
Meidän on suostuttava tähän tai Venäjä valtaa meidät heti. Muistakaa se. Venäjä tulee heti jos ei totella ja anneta rahoja ja leikata kuluista. Näin on meille lehdet jo neljä vuotta sanoneet ja valtionjohto myös. Joten miljardit menemään vaan.
Sanna Marinin työnantaja Tony Blair maksoi ja on mukana. Sanna pääsee suuriin pöytiin keittelemään miehille kahvia.