Trump: En ajattele enää rauhaa
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011758134.html
Seniili psykopaatti aloittaa vaikka maailmansodan kunhan saa haluamansa. Päätyis jo manan maille koko hullu ukko.
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Mulle nyt on ihan sama kunhan en itse joudu mihinkään taisteluihin. Vassareiden syytä tämä kaikki on ja wokejen
t. M 55
Trumpin käytös vassarien syytä? Oi että, me vasurit ollaankin sitten mahtavampia kuin maailman mahtavin mies. Kiitos arvostuksesta!
Vierailija kirjoitti:
Mulle nyt on ihan sama kunhan en itse joudu mihinkään taisteluihin. Vassareiden syytä tämä kaikki on ja wokejen
t. M 55
Otahan lääkkeesi.
Trump päätti lähettää miehitetyn avaruussukkulan kuuta kiertämään maaliskuussa, kun USA:lla on asiat niin hyvässä reilassa just nyt.
En tiedä, onko sukkulalla edes teknisiä edellytyksiä noin pitkään matkaan, kun se on suunniteltu lyhyen matkan kuljetusalukseksi maasta maata kiertävälle avaruusasemalle ja sen jälkeen matkaa kuuhun on vielä yli 400 000 km.
Ehkä Trump ajattelee, että miehistö pidättää hengitystään ja säästää happea?
Vierailija kirjoitti:
Kuinka siellä USAssa ollaan noin kyvyttömiä siirtämään hullu pois maan johdosta, ihmettelen vaan.
Ja miten hänellä on niin vähän vastustajia republikaanisen riveissä? Eikö Eisenhowerin ja Reaganin perinnöstä ole mitään jäljellä?
"Senaatin republikaanijohtaja John Thune: Täällä [senaatissa] ei todellakaan ole kiinnostusta joihinkin niistä asioista, joista on puhuttu tai harkittu, hän sanoo Politicon mukaan sotilaallisiin toimiin viitaten.
Myös Thunen edeltäjä Mitch McConnell on suhtautunut kriittisesti Trumpin Grönlanti-aikeisiin. Hän sanoi The Guardianin mukaan, että sotilaallinen toiminta Grönlantia vastaan olisi strategisesti ennennäkemättömän itsetuhoinen teko.
"Koska maasi päätti olla myöntämättä minulle Nobelin rauhanpalkintoa kahdeksan sodan ja vielä useamman pysäyttämisestä, en enää koe velvollisuudekseni ajatella yksinomaan rauhaa"
Tämä jää maailmanhistoriaan yhtenä paksuimmista jööteistä, mitä yksikään heimopäällikkö on lausunut.
Aloituksessa on tarkoitushakuinen virhe. Korjaan:
En ajattele enää vain rauhaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. M 55
Trumpin käytös vassarien syytä? Oi että, me vasurit ollaankin sitten mahtavampia kuin maailman mahtavin mies. Kiitos arvostuksesta!
Kyllä. Trump on vallassa vain vassarien älyttömän politiikan ja toiminnan seurauksena.
En enää ajattele on ihan totta trumpin suusta. Vahingossa lipsahtaa joskus totuuskin kun jatkuvasti valehtelee.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka siellä USAssa ollaan noin kyvyttömiä siirtämään hullu pois maan johdosta, ihmettelen vaan.
Amerikkalainen exceptionalismi, kansa huolella indoktrinoitu, ja loput pehmittää viihdeteollisuus - olemme suurin, kaunein, rikkain ja älykkäin - ei uskota että mikään mikä täältä tulee voi mennä väärin. Periaatteessa sama tilanne kuin venäjällä, vaikka eri menetelmä.
Mulle se on se ja sama mitä Trump ajattelee tai ei ajattele.
Tanska on vuosikausia harjoittanut Grönlantilaisiin törkeitä ihmisoikeusrikoksia. Se on nyt syy miksi Grönlanti otetaan Tanskalta pois. Ja voimalla!
Aiheesta lisää:
https://keskustelu.suomi24.fi/t/19242916/donald-trump---kunnian-mies
https://www.bbc.com/news/articles/c5y3599gx4qo