Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Trump: En ajattele enää rauhaa

Vierailija
19.01.2026 |

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011758134.html

Seniili psykopaatti aloittaa vaikka maailmansodan kunhan saa haluamansa. Päätyis jo manan maille koko hullu ukko.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
22/33 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle nyt on ihan sama kunhan en itse joudu mihinkään taisteluihin. Vassareiden syytä tämä kaikki on ja wokejen

t. M 55

Trumpin käytös vassarien syytä? Oi että, me vasurit ollaankin sitten mahtavampia kuin maailman mahtavin mies.  Kiitos arvostuksesta! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle nyt on ihan sama kunhan en itse joudu mihinkään taisteluihin. Vassareiden syytä tämä kaikki on ja wokejen

t. M 55

Otahan lääkkeesi.

Vierailija
24/33 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trump päätti lähettää miehitetyn avaruussukkulan kuuta kiertämään maaliskuussa, kun USA:lla on asiat niin hyvässä reilassa just nyt.

En tiedä, onko sukkulalla edes teknisiä edellytyksiä noin pitkään matkaan, kun se on suunniteltu lyhyen matkan kuljetusalukseksi maasta maata kiertävälle avaruusasemalle ja sen jälkeen matkaa kuuhun on vielä yli 400 000 km.

Ehkä Trump ajattelee, että miehistö pidättää hengitystään  ja säästää happea?

Vierailija
25/33 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka siellä USAssa ollaan noin kyvyttömiä siirtämään hullu pois maan johdosta, ihmettelen vaan.

Ja miten hänellä on niin vähän vastustajia republikaanisen riveissä? Eikö Eisenhowerin ja Reaganin perinnöstä ole mitään jäljellä?

Vierailija
26/33 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Senaatin republikaanijohtaja John Thune: Täällä [senaatissa] ei todellakaan ole kiinnostusta joihinkin niistä asioista, joista on puhuttu tai harkittu, hän sanoo Politicon mukaan sotilaallisiin toimiin viitaten. 
Myös Thunen edeltäjä Mitch McConnell on suhtautunut kriittisesti Trumpin Grönlanti-aikeisiin. Hän sanoi The Guardianin mukaan, että sotilaallinen toiminta Grönlantia vastaan olisi strategisesti ennennäkemättömän itsetuhoinen teko.

Vierailija
27/33 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Koska maasi päätti olla myöntämättä minulle Nobelin rauhanpalkintoa kahdeksan sodan ja vielä useamman pysäyttämisestä, en enää koe velvollisuudekseni ajatella yksinomaan rauhaa"

Tämä jää maailmanhistoriaan yhtenä paksuimmista jööteistä, mitä yksikään heimopäällikkö on lausunut.

Vierailija
28/33 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloituksessa on tarkoitushakuinen virhe. Korjaan:

En ajattele enää vain rauhaa.

Vierailija
29/33 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. M 55

Trumpin käytös vassarien syytä? Oi että, me vasurit ollaankin sitten mahtavampia kuin maailman mahtavin mies.  Kiitos arvostuksesta! 

Kyllä. Trump on vallassa vain vassarien älyttömän politiikan ja toiminnan seurauksena.

Vierailija
30/33 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää ajattele on ihan totta trumpin suusta. Vahingossa lipsahtaa joskus totuuskin kun jatkuvasti valehtelee.

Vierailija
31/33 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka siellä USAssa ollaan noin kyvyttömiä siirtämään hullu pois maan johdosta, ihmettelen vaan.

Amerikkalainen exceptionalismi, kansa huolella indoktrinoitu, ja loput pehmittää viihdeteollisuus - olemme suurin, kaunein, rikkain ja älykkäin - ei uskota että mikään mikä täältä tulee voi mennä väärin. Periaatteessa sama tilanne kuin venäjällä, vaikka eri menetelmä.

Vierailija
32/33 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle se on se ja sama mitä Trump ajattelee tai ei ajattele.

Vierailija
33/33 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tanska on vuosikausia harjoittanut Grönlantilaisiin törkeitä ihmisoikeusrikoksia. Se on nyt syy miksi Grönlanti otetaan Tanskalta pois. Ja voimalla!

Aiheesta lisää:

https://keskustelu.suomi24.fi/t/19242916/donald-trump---kunnian-mies

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yksi