Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miespuolinen kaveri alkaa käyttäytyä etäisemmin?

Vierailija
19.01.2026 |

Käytös muuttui lyhyessä ajassa. Viestikeskustelut lyhenivät ja näkyvä somereagointi loppui. Mitä tapahtui? Teorioita?

Kommentit (106)

Vierailija
101/106 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle opetettiin jo nuorena, että se mitä et naiselta saa "heti", et saa koskaan.

Olen tätä seurannut ja tarkkaillut ja huomannut, että tuo on 100% totuus.

Opetus on siis, älä ole se säälittävä roikkuja, kasvata selkäranka ja kunnioita itseäsi.

Ja mitähän siltä kaverilta pitäisi saada? Eihän noin ajatteleva voi olla kenenkään kaveri, ei edes miesten.

Vierailija
102/106 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis jos joku mun (aivan sama minkä sukupuolisista) kavereista rupeasi kyselemään että hei miks sä et enää tykkää mun some-postauksista, tää juttu häiritsee mua niin paljon että menin Vauva-palstalle kyselemään ja angsteilemaan sen sijaan että soitan sulle, aika hätäseen sanoisin että kuule, eiköhän se oo parempi että lopetetaan tää kaveruus tähän 😂

Asioita voi kysyä niin monella tavalla. Jos tuon sijaan kysyisikin että:

Moi! En tiedä tulkitsenko väärin, mutta oot ollut jotenkin normaalia vaisumpi hiljattain. Onko kaikki kunnossa? Onko jotain missä mä voisin auttaa? Olisi kiva nähdä ja vaihtaa kuulumiset. Mentäiskö vaikka kahville viikonloppuna?

Voi sitä mieskaveri-reppanaa, jos on yrittänyt ottaa kohteliasta etäisyyttä tästä ap.sta ja joka sitten alkaa piirittää ja ansoittaa tälläsellä viestillä. Etenkin jos on persoona jolle on vaikea sanoa suoraan miten asiat on esim. "en halua jatkaa kaveruutta sun kanssa".

Kaveruus ja ystävyys kuitenkin on kaksi eri asiaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/106 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis jos joku mun (aivan sama minkä sukupuolisista) kavereista rupeasi kyselemään että hei miks sä et enää tykkää mun some-postauksista, tää juttu häiritsee mua niin paljon että menin Vauva-palstalle kyselemään ja angsteilemaan sen sijaan että soitan sulle, aika hätäseen sanoisin että kuule, eiköhän se oo parempi että lopetetaan tää kaveruus tähän 😂

Asioita voi kysyä niin monella tavalla. Jos tuon sijaan kysyisikin että:

Moi! En tiedä tulkitsenko väärin, mutta oot ollut jotenkin normaalia vaisumpi hiljattain. Onko kaikki kunnossa? Onko jotain missä mä voisin auttaa? Olisi kiva nähdä ja vaihtaa kuulumiset. Mentäiskö vaikka kahville viikonloppuna?

Voi sitä mieskaveri-reppanaa, jos on yrittänyt ottaa kohteliasta etäisyyttä tästä ap.sta ja joka sitten alkaa piirit

Ystävyys kyllä oikeampi sana.

Vierailija
104/106 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaa sinulle nyt tilaa käydä eri miehiä läpi. Odottaa ihan rauhassa, säästäen itseään sinua varten ja sitä hetkeä kun silmäsi aukeavat ja huomaat että hänestä saat parhaan aviomiehen ja isän lapsillesi. Sitten hän on heti valmis antamaan sinulle kaiken mitä tarvitset.

Vierailija
105/106 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antaa sinulle nyt tilaa käydä eri miehiä läpi. Odottaa ihan rauhassa, säästäen itseään sinua varten ja sitä hetkeä kun silmäsi aukeavat ja huomaat että hänestä saat parhaan aviomiehen ja isän lapsillesi. Sitten hän on heti valmis antamaan sinulle kaiken mitä tarvitset.

Hyi helvetti miten creepy. Mut saa vain mies joka tekee selväksi että haluaa mut, ei sellainen joka iskee väliin heikolla hetkellä ja ennen sitä teeskentelee muuta. Jos tämä stalkkeri oikeasti haluaisi tämän naisen, miksei tee asialle heti jotain?

Vierailija
106/106 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi helvetti miten creepy. Mut saa vain mies joka tekee selväksi että haluaa mut, ei sellainen joka iskee väliin heikolla hetkellä ja ennen sitä teeskentelee muuta. Jos tämä stalkkeri oikeasti haluaisi tämän naisen, miksei tee asialle heti jotain?

Koska ap seukkaa ja on seukannut koko ajan. Mies on siis odottanut vuoroaan kaverivyöhykkeellä, mutta ilmeisesti nyt kyllästynyt odottamaan tai sitten löytänyt jonkun toisen naisen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kolme