Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jopas taas ahdisti helsinkiläisessä leikkipuistossa.

Vierailija
27.04.2007 |

Aurinko porotti suoraan puistoon, auringossa lämpöasteita varmasti ainakin lähemmäs 20. Mammat istuskelee penkeillä t-paidat päällä ja aurinkolasit päässä, mutta entäs leikkivät lapset. Toppapukuja, punaisia naamoja, hanskoja, villapipoja. Aivan järkyttävää. Kyllä teki pahaa pikkuisten puolesta. Yhdelläkin taaperolla oli paksu pipo, huppu päässä ja toppahanskat!

Meidän lapsella välikausihaalarin alla ohut paita, sukkikset ja päässä kesähattu suojana auringon porotukselta, eikä todellakaan mitään hanskoja. Yhdellä lapsella oli puvun alla villapusero (hihat näkyivät haalarin hihojen alta).

Miksi te mammat pakkaatte lapsianne enemmän kuin itseänne? Jos teillä on kuuma jo paikallanne kyyhöttäessä, niin miltä luulettel lapsistanne tuntuvan, kun he vielä juoksevat.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
27.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin täällä Helsingin perslävessä oli lämmin, kunnes tuuli jostain mereltä ja silloin oli kylmä...

Vierailija
22/36 |
27.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

valas repäisee hehtaaritakamuksensa ylös penkistä ja alkaa hysteerisenä vauhkota, ettei Nico-Janica saa ottaa hanskoja pois, kun tulee taas korvatulehdus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
27.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

äidit keskusteli vittujen saattelemana kuinka on krapula..siirryin lapseni kanssa takavasemalle aika pian. ei mua haittaa jos on krapula, mut noi vitut vois jättää pois

Vierailija
24/36 |
27.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin ovat pärjänneet, eivät sairastele, eivät palele eikä tarvitse hikoillakaan.

Vierailija
25/36 |
27.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Hyvin ovat pärjänneet, eivät sairastele, eivät palele eikä tarvitse hikoillakaan.

Toisin kuin minä, ne juoksee ja peuhaa suurimman osan ajasta ulkona, mä seisoskelen tai istuskelen.

Vierailija
26/36 |
27.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

korreloivat.

Vierailija
27/36 |
27.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

korreloivat.

Vierailija
28/36 |
27.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

neuvolan ohjeistustakin.

Vierailija
29/36 |
27.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän lapset ei valita kylmää, eikä ole olleet kylmät kädet tai muutakaan, vaikka puen heitä aika reilusti kevyemmin kuin monet. Ainoa paleleva osa heillä on ollut varpaat, ja nekin vain noin -25 asteessa.

Varmaankaan kaikki lapset ei paistu niissä toppahaalareissa, mut joistakin näkee selvästi, että on liian kuuma.

Vierailija
30/36 |
27.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

äidit keskusteli vittujen saattelemana kuinka on krapula..siirryin lapseni kanssa takavasemalle aika pian. ei mua haittaa jos on krapula, mut noi vitut vois jättää pois

Vierailija
31/36 |
27.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvänen aika, sehän on sisälämpötila. Eli periaatteessa pitäisi tareta t-paidassa, mutta jos ottaa tuulen ja auringon ja kylmän maan huomioon, niin collegepuku riittää. Ei lapset jaksa leikkiä jos on liikaa päällä.

Vierailija
32/36 |
27.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

aivan järkyttävä puuskainen tuuli mereltä

Vierailija
33/36 |
27.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen vilukissa ja ihan takki päällä liikuin tänään ulkona. Lapsellakin välikausihaalari ja fleesepipo päässä. Laitan t-paidan itselle ja lapselle, kun on 25 astetta lämmintä. Ihan järkyttävää, kun ensimmäiset shotseissa vetää huhtikuussa.. hrr...

Vierailija
34/36 |
27.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisiko keskittyä sen oman kultamussukan hyvinvointiin?

Vierailija
35/36 |
27.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

molemmat ilman hanskoja. Juuri oikea varustus ainakin täällä Hyvinkäällä=)

Vierailija
36/36 |
27.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli ainakin helvetin kuuma. Jos joku pieni tuulenvire kävikin, niin se vain helpotti.