Pitkästä salasuhteesta selvinneitä?
Löytyykö täältä pitkästä salasuhteesta selvinneitä? Haluaisin kuulla teidän tarinoita. Netistä kun etsii, niin pääasiassa pettämiset ovat olleet muutamasta kerrasta muutamaan vuoteen. Miehelläni oli 8 vuoden salasuhde ja päätimme jatkaa yhdessä. Kaipaisin muiden samassa tilanteessa olevien/olleiden kokemuksia ja vertaistukea.
Kommentit (588)
Vierailija kirjoitti:
Ei ole terveen puhetta. Ihminen, jolle ihmissuhteet ovat peliä ja joka näkee vain itsensä. Mies ja toinen nainen samanlaisia. Eikä mitään ajatusta vaimolle, joka on tuossa se syytön kärsijä.
Vastaus:
Tällaisille ihmisille on ihan lääketieteellisiä diagnoosejakin. Kun moraalikoodisto on olematon/erittäin poikkeava, ja muut ihmiset oman elämän pelinappuloita. Nämä eivät myöskään parane. Suurin mahdollinen Red Flag. Tämä käytös/sairas toiminta ja ajatustapa ei näillä yksilöillä rajoitu vain ihmissuhteisiin/seksiin, vaan kattaa koko elämän. Jäätävää.
Tämä
Ei se vaadi mitään diagnoosia jos kykenee manipuloimaan manipuloijaa.
Vierailija kirjoitti:
Se kyllä vaatii, että ylipäätään haluaa manipuloida ketään.
Ei jokainen toinen nainen ole joku manipuloija ja tunteeton narsisti. Itse ainakin olen rakastunut tähän varattuun mieheen vaikka tiedän, että mies ei aio erota. Otan hänestä sen minkä saan ja niin kauan kuin juttua kestää.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä jatkuva tarve manipuloida ja käyttää ihmisiä hyväkseen on ihan sairausluokituksessa. Kyse ei myöskään ole kykenevyydestä moiseen, vaan halukkuudesta toteuttaa tuollaisia sairaita aivoituksia ylipäätään. Normaali yksilö ei halua manipuloida ketään. Henkilökohtaisesti en halua edes vaikuttaa muihin ihmisiin millään tasolla.
Vierailija kirjoitti:
Totuus ei ole aina kaunista kuultavaa.
Jos yhden miehen kanssa seksin harrastaminen tekee jakotuheroksi, niin sitten sitä on myös jokainen parisuhteessa oleva nainen.
Ei ole. Sinä jaat tuheroasi toisen naisen (tai naisten) miehelle.
Vierailija kirjoitti:
Mitä luin???? KAHDEKSAN VUODEN salasuhde ja päätitte jatkaa, oletko TYHMÄ???? :D
Ap:lla ei ole kaikki hyvin, muuta selitystä ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä ketjusta jää sellainen mielikuva, että nämä kaikki vaimokullat on tulleet petetyksi ja saaneet kauheat traumat, jotka nyt purkautuvat törkeänä kielenkäyttönä.
Tämä on se kaunis versio heidän käytöksestään. Jos he ovat aina olleet tuollaisia, en ihmettele, miksi heidän suhteensa on vaikeuksissa.
Entä miten selität sen, että nämä ketjun toiset naiset vaikuttavat järjestään kuvittelevan olevansa ainoita, joiden kanssa miehellä on himokas seksisuhde? Siksikö, kun mies sanoo heille niin?
Olen eri. Valitettavasti vastaus on kyllä. Nämä pikkukakkostasoiset pellehermannit ovat usein manipuloinnin taitureita, ja jokainen kuvittelee olevansa heille yksi ja ainoa. Tosiasiassa reikää pidetään pyöreänä aina kuin mahdollista, ja mahdollisimma
No juuri niinhän se tuppaa olemaan. Siksi onkin aika ihmeellistä, että se sivusuhde kuvittelee olevansa tämän pellehermannin "the one and only" sivusuhde. Mikähän logiikka siinä oikein on? T. Sama
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos yhden miehen kanssa seksin harrastaminen tekee jakotuheroksi, niin sitten sitä on myös jokainen parisuhteessa oleva nainen.
Kyllä on vaikka miten selittelisit. Jokainen nainen on siis jakotuhero. Kestä se jakotuhero.
No juuri niinhän se tuppaa olemaan. Siksi onkin aika ihmeellistä, että se sivusuhde kuvittelee olevansa tämän pellehermannin "the one and only" sivusuhde. Mikähän logiikka siinä oikein on? T. Sama
Mikähän logiikka sulla on kuvitella, että jokaisella sivusuhteessa olevalla miehellä on useita sivusuhteita. Eihän se nyt tuota tarkoita. Jotkut oikeasti rakastuu toiseen ja on vain tämä yksi sivusuhde ja lopulta eroaa vaimostaan ollakseen vain tämän uuden rakkaan kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä jatkuva tarve manipuloida ja käyttää ihmisiä hyväkseen on ihan sairausluokituksessa. Kyse ei myöskään ole kykenevyydestä moiseen, vaan halukkuudesta toteuttaa tuollaisia sairaita aivoituksia ylipäätään. Normaali yksilö ei halua manipuloida ketään. Henkilökohtaisesti en halua edes vaikuttaa muihin ihmisiin millään tasolla.
Mutta nyt sinä kerrot jotakin eri tarinaa. Et tunne koko asiaa, etkä minua henkilönä. Tämä on keskustelupalsta.
Diagnooseja jos halutaan heitellä, niin ohutnahkainen narsismi ja läheisriippuvuus ovat nekin jonkinlaisia diagnooseja.
Jos omalla suhteellani olisi ollut samaan aikaan joku kolmas nainen, niin olisin vain ihmetellyt, että miten hän olisi ajallisesti ehtinyt siihen.
Ihan normia, että toisella on pitkä salasuhde tai useampia peräkkäin ja limittäin. Vaimot vain peittävät silmänsä asialta. Miehet kehittyvät kiinnijäämisistä ja ovat huolellisempia ja se vaimoille sopii, kunhan saavat pitää mukavan vaimonelämänsä. Turha vinoilla ap:lle. Olette luultavasti itsekin petettyjä, mutta pidätte itsekunnioituksenne olemalla sokeita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on vaikka miten selittelisit. Jokainen nainen on siis jakotuhero. Kestä se jakotuhero.
Et ymmärrä jakotuheron konseptia.
En minä sinulta aivotoimintaa odottanutkaan.
Vierailija kirjoitti:
Ihan normia, että toisella on pitkä salasuhde tai useampia peräkkäin ja limittäin. Vaimot vain peittävät silmänsä asialta. Miehet kehittyvät kiinnijäämisistä ja ovat huolellisempia ja se vaimoille sopii, kunhan saavat pitää mukavan vaimonelämänsä. Turha vinoilla ap:lle. Olette luultavasti itsekin petettyjä, mutta pidätte itsekunnioituksenne olemalla sokeita.
Sitten on minun kaltaiseni henkilö, joka joskus sai tarpeekseen ja antoi miehen maistaa lopulta omaa lääkettään. Mutta silloinkin jaksetaan vain kauhistella, että oo olipa rumaa toimintaa. Joo, niin olikin. En suosittele, enkä ajatellut tehdä uudestaan. Ei mikään ainakaan muutu sillä, että kieltäytyy näkemästä totuutta ja toivoo vain oikein kovasti, että joku toinen muuttuu.
Oletko Jussi Halla-Ahon vaimo, ap?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ymmärrä jakotuheron konseptia.
En minä sinulta aivotoimintaa odottanutkaan.
Sä tässä et ymmärrä mitään. Mulla on seksiä vain yhden miehen kanssa joten en ole mikään jakotuhero tms. En ole myöskään tyhmä. Olen varmasti koulutetumpi kuin sä.
Ehkä tuon yhden jankkaajan kannattaisi vaikka vähän jaella jonnekin. Voisi olla elämä mukavampaa.
Olen eri. Valitettavasti vastaus on kyllä. Nämä pikkukakkostasoiset pellehermannit ovat usein manipuloinnin taitureita, ja jokainen kuvittelee olevansa heille yksi ja ainoa. Tosiasiassa reikää pidetään pyöreänä aina kuin mahdollista, ja mahdollisimman monessa osoitteessa. Ihminen on uskomattoman halukas ja taitava (!) pettämään itseään tunneasioissa.