Maalittaako Hesari tarkoituksella punalaputettuja tuotteita ostavan naisen?
Silakat ovat käyneet somessa näiden punalaputettuja ostavien ihmisten kimppuun, jos näillä on ollut varallisuutta. Punalaputetut tuotteet on silakoiden mielestä varattu vain köyhille.
Kommentit (37)
Selkeä vihavasemmiston agenda tuosta paistaa läpi, taattua hs laatua.
Ja mistä ihmeestä se silakka tietäisi onko minulla varallisuutta vai ei jos ostan jonkun päiväykseltään vanhaksi menossa olevan tuotteen kaupasta?
Ihme hulluuteen tuo someaktivismikin on menossa, ja siksipä onkin parempi pysyä sieltä kokonaan poissa.
Median kuningasajatus: unohdetaan tyhmä ja kallis journalismi ja ruvetaan touhottamaan mitä päähän juolahtaa kuten somevaikuttajat, mikä voisi mennä pieleen!!!
Ketä kiinnostaa mitä silakat typeröitsevät?
No ei siitä ihan aloittajan maalaamaa kuvaa saa, mutta toki Tesla mainitaan useammin kuin kerran.
Ehkä myös siksi, että säästämällä jossain asiassa voi saada jotain muuta.
Toki nuo ostokset mitä listalla oli, onko ne kaikki oikeasti tarpeen, eli saako saman säästön kun jättää kakut ja keksit ostamatta.
Toisaalta, tuota kalaakin saa tarjouksessa ihan tuoreenakin edullisemmin. Ostaisi ja pakastaisi silloin.
En itse ostaisi varsinkaan S-ryhmästä vanhoja kaloja.
Miten niin maalittaa? Sehän oli ihan positiivisessa hengessä kirjoitettu.
Vierailija kirjoitti:
Sitä joka on maalituksen kohde?
Vierailija kirjoitti:
Ja mistä ihmeestä se silakka tietäisi onko minulla varallisuutta vai ei jos ostan jonkun päiväykseltään vanhaksi menossa olevan tuotteen kaupasta?
Ihme hulluuteen tuo someaktivismikin on menossa, ja siksipä onkin parempi pysyä sieltä kokonaan poissa.
Median kuningasajatus: unohdetaan tyhmä ja kallis journalismi ja ruvetaan touhottamaan mitä päähän juolahtaa kuten somevaikuttajat, mikä voisi mennä pieleen!!!
No ehkä ne Hesarin tyypit ei kauhean köyhiä olleet kun oli uusi Tesla, 300 euron toppatakki jne.
Tesla on käytännössä arvoton. Muuten me ei tiedetä tuon ihmisen rahatilanteesta mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä joka on maalituksen kohde?
Millä tavalla maalitettiin? Nehän itse halusivat tulla kertomaan lehdelle kuinka paljon säästävät ja miten ovat ekologisiakin.
Tuskinpa Hesarin toimittaja on metsästellyt kaupoissa punalapputuotteiden katselijoita päästäkseen kirjoittamaan näistä maalitettavalla tavalla. Kyllä tuo pariskunta on tullut julkisuuteen ihan omasta halustaan.
Vierailija kirjoitti:
No ei siitä ihan aloittajan maalaamaa kuvaa saa, mutta toki Tesla mainitaan useammin kuin kerran.
Ehkä myös siksi, että säästämällä jossain asiassa voi saada jotain muuta.
Toki nuo ostokset mitä listalla oli, onko ne kaikki oikeasti tarpeen, eli saako saman säästön kun jättää kakut ja keksit ostamatta.
Toisaalta, tuota kalaakin saa tarjouksessa ihan tuoreenakin edullisemmin. Ostaisi ja pakastaisi silloin.
En itse ostaisi varsinkaan S-ryhmästä vanhoja kaloja.
Itsekin katsoin että ei kauhean järkeviä ostoksia päiväystuotteina esim. kala, kakut ja täytetyt patongit. Kala on riski ja jälkimmäiset tuskin maistuvat kovin hyviltä enää. Syökö ne kaiken samana iltana jos ei voi pakastaa? Vai eikö ne ole kovin tarkkoja "viimeinen käyttöpäivä" -merkinnän suhteen?
Kohta kaupat päästetään piinasta ja kielletään punalaput. Eihän niistä kerry edes alvia.
Vierailija kirjoitti:
Silakat kuolivat omaan hajuunsa jo aikoja sitten.
Vierailija kirjoitti:
Tuskinpa Hesarin toimittaja on metsästellyt kaupoissa punalapputuotteiden katselijoita päästäkseen kirjoittamaan näistä maalitettavalla tavalla. Kyllä tuo pariskunta on tullut julkisuuteen ihan omasta halustaan.
Varmaan siten, että pariskunta on kertonut kokemuksistaa Sanoman lomakkeella, joka tässä taannoin oli vastaavan jutun ohessa.
En kyllä katkarapujakaan ostaisi punalaputettuna 🤢
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ehkä ne Hesarin tyypit ei kauhean köyhiä olleet kun oli uusi Tesla, 300 euron toppatakki jne.
Jutun tuotteet ovat sellaisia, ettei niitä työtön pysty ostamaan edes ilta-alesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan siten, että pariskunta on kertonut kokemuksistaa Sanoman lomakkeella, joka tässä taannoin oli vastaavan jutun ohessa.
Nimenomaan siis työntynyt itse julkisuuteen.
Plussaa heille siitä, että kuvituksena ei ollut huultenmutristelu- ja pyllykuvia, kuten useimmiten näissä kato mua -artikkeleissa.
Vierailija kirjoitti:
En kyllä katkarapujakaan ostaisi punalaputettuna 🤢
Viikon säilyvät ihan hyvin. Hyllyaikakin on varmaan kaksi kuukautta.
Maalittamista ei ole, kun toimittaja kirjoittaa jonkin jutun tai kun ihmiset keskustelevat siitä mammapalstalla. Se on maalittamista, kun vauhkot ihmiset kerääntyvät johtajansa käskystä toimittajan henkilökohtaiselle sometilille riehumaan ja suoltamaan asiattomuuksia ja uhkauksia tai ihan fyysisesti oven taakse heinäseivästä tai vasaraa kourassa.
Mitä kenellekään kuuluu mitä muut ostavat kaupasta?