Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko myöhemmällä iällä ruvennut parisuhteeseen sellaisen henkilön kanssa, jota et olisi nuorempana huolinut?

Vierailija
18.01.2026 |

Eli vaikkapa joskus 15-20 vuotta sitten. Henkilö olisi siis toki itsekin ollut tuon verran nuorempi, mutta ei olisi aikoinaan ollut niin sanotusti tyyppiäsi. Miksi hän taas nykyään on tyyppiäsi?

Kommentit (64)

Vierailija
21/64 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastaus taitaa vaihdella huomattavasti, kysytkö sitä miehelä vai naiselta. Naisten arvo laskee iän myötä, miesten nousee, joten tilanteet voivat olla hyvin vastakkaiset.

Ööh. Mihin tämän arvon nousun ja alenemisen eron perustat sukupuolten välillä?

Vierailija
22/64 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastaus taitaa vaihdella huomattavasti, kysytkö sitä miehelä vai naiselta. Naisten arvo laskee iän myötä, miesten nousee, joten tilanteet voivat olla hyvin vastakkaiset.

Tieteellisin tutkimuksiin.

- eri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/64 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunsin hänet jo 20v sitten. Silloin hän teki pari lasta kahden eri miehen kanssa. Ajattelin silloin, että hän on löysä lotto. Nyt olen päässyt tekemään lähempää tuttavuutta. Olen Huom annut, että hän on taitavin ja tiukin Doris, mitä olen kokenut. Ahkera lantionpohjan treenaus ja ilmeisesti luonnonlahjakas oravapillu. Nyt en päästä hänestä irti! 

Vierailija
24/64 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Incellit kertoivat ylilaudan markkina-arvoteoriasta. Se on tiedettä.  Koska Laasanen.

Vierailija
25/64 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikääntyneenä ja lihavana pakko lopettaa valkkaaminen

Ei ole, yksin on hyvä, huonoa en huoli.

Vierailija
26/64 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin itse parikymppinen. Vedin kaikkea millä sai pään sekaisin ja vihasin itseäni ja maailmaa.

Hän yritti iskeä minua ja toivotin hänet helvetin alimmille tasoille.

Nyt ollaan oltu yhdessä 15 vuotta, kun sain hommani kasaan ja pääni kuntoon ja hän oli edelleenkin ihana, kaikin puolin kultainen yksilö. Minä muutuin, ei hän.

Vierailija
27/64 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kyllä tuollaista huomannut tapahtuvan kenenkään kohdalla. Toisilla on aina hyvin tarkka maku, toiset taas ovat kaikkiruokaisempia. Omakin miesmaku on aivan sama kuin nuorempana eikä tule muuttumaan - korkeintaan tiukempaan suuntaan tiettyjen, elämässä opittujen asioiden suhteen nimittäin. 

Vierailija
28/64 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedät tämän itsekin varsin hyvin. Ei sinun tarvitse valehdella. 

Vierailija
29/64 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten muuten se on mahdollista, että ne samat ihmiset, joita olette tunteneet, ovat maisemissa vielä 20 vuodenkin kuluttua? Ilmeisesti täällä on paljon ihmisiä hyvin pieniltä paikkakunnilta. 

Vierailija
30/64 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten muuten se on mahdollista, että ne samat ihmiset, joita olette tunteneet, ovat maisemissa vielä 20 vuodenkin kuluttua? Ilmeisesti täällä on paljon ihmisiä hyvin pieniltä paikkakunnilta. 

Öööhh, somet on keksitty.

Vierailija
31/64 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkohan se oli tyytyä tämmöiseen mieheen kun en saanut niin hyvää miestä kun ajattelin

Vierailija
32/64 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Olen ottanut miehen, jolla oli lapsia. Nuorena en olisi ottanut. Mutta kun itsellänikin oli lapsia, niin vaikea asettaa toisenlaisia kriteereitä,

Vierailija
33/64 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meinaatko, että ihmiset lähettelevät vanhoille säädöilleen treffikutsuja facebookin kautta? Miksi he edes olisivat kavereita enää? Pikkupaikkakunnalla ne vanhat treffikaverit tulevat kaupassa vastaan, mutta eihän suurissa kaupungeissa tuollaista tapahdu. En ole ikinä nähnyt jotain epäonnistuneita deittikavereita enkä ole yhteyksissä entisiin koulukavereihinkaan yhtä lukuunottamatta. 

Vierailija
34/64 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meinaatko, että ihmiset lähettelevät vanhoille säädöilleen treffikutsuja facebookin kautta? Miksi he edes olisivat kavereita enää? Pikkupaikkakunnalla ne vanhat treffikaverit tulevat kaupassa vastaan, mutta eihän suurissa kaupungeissa tuollaista tapahdu. En ole ikinä nähnyt jotain epäonnistuneita deittikavereita enkä ole yhteyksissä entisiin koulukavereihinkaan yhtä lukuunottamatta. 

Öööhh, useimmat on kyllä vanhalla iällä ottanu juuri somessa yhteyttä toisiinsa. 

Vierailija
35/64 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyinen on paljossa samanlainen, kuin hän minkä olisin nuorena tahtonut. 

Hänessä on myös piirteitä ja ominaisuuksia, joista olisin dumpannut hänet tai olivat aiemmin haitaksi. Myös siinä toteutumattomassa suhteessa. 

Hän ei kuitenkaan ole kopio tai korvike. On vain luokseni eksyvää tyyppiä. Tietyt asiat ei enää yli 50-vuotiaana järkytä, ja ollaan aikuisia muutenkin. 

Vierailija
36/64 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On kysytty, mutta annoin pakit kun en kelvannut silloin kun itse lähestyin häntä vuosikymmenet sitten. Nyt kun nuoruuden juoksut on juostu ja perhekkin perustettu jonkun tyypin kanssa, niin alkaa niiden ennen vähemmän mielenkiintoisten kysely. Miten edes kehtaa? Minä en halua olla se joka kaivetaan laarin pohjalta kun kaikki parempi on jo päältä syöty.

100% tämä! Ja miksi kuvittelee enää vuosikymmeniä myöhemmin kiinnostavansa, kun on jo vanha, rupsahtanut ja lihonut haahka.

Asenteestasi päätellen, en ihmettele, että olet sinne laarinpohjalle jo nuorena jäänyt. Et ole sen haluttavampi nytkään. 

Vierailija
37/64 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne kiertää ympyrää. 

Vierailija
38/64 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On kysytty, mutta annoin pakit kun en kelvannut silloin kun itse lähestyin häntä vuosikymmenet sitten. Nyt kun nuoruuden juoksut on juostu ja perhekkin perustettu jonkun tyypin kanssa, niin alkaa niiden ennen vähemmän mielenkiintoisten kysely. Miten edes kehtaa? Minä en halua olla se joka kaivetaan laarin pohjalta kun kaikki parempi on jo päältä syöty.

100% tämä! Ja miksi kuvittelee enää vuosikymmeniä myöhemmin kiinnostavansa, kun on jo vanha, rupsahtanut ja lihonut haahka.

Asenteestasi päätellen, en ihmettele, että olet sinne laarinpohjalle jo nuorena jäänyt. Et ole sen haluttavampi nytkään. 

Ei sun tavii mua haluta, mutta moni haluu mm. mun rahoja.

Vierailija
39/64 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennemmin toisin päin. En oikein ymmärtänyt arvoani tai mitä haluan. 

Vierailija
40/64 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kolme