Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko myöhemmällä iällä ruvennut parisuhteeseen sellaisen henkilön kanssa, jota et olisi nuorempana huolinut?

Vierailija
18.01.2026 |

Eli vaikkapa joskus 15-20 vuotta sitten. Henkilö olisi siis toki itsekin ollut tuon verran nuorempi, mutta ei olisi aikoinaan ollut niin sanotusti tyyppiäsi. Miksi hän taas nykyään on tyyppiäsi?

Kommentit (64)

Vierailija
1/64 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. On tupakoitsija, viikset ja minua selvästi vanhempi. Kaikkea kamalaa siis oli. 

On tyyppiäni nyt, kun hän oli vuosia työkaverini ja ihastuin häneen ihmisenä. Ulkonäkökin alkoi miellyttää. 

Vierailija
2/64 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häntäheikki siittää ja taloudellisesti vakavarainen betamies sitten lopulta elättää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/64 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

pakkohan se on kun kiloja tullut t maisa 24v

Vierailija
4/64 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. 

Vierailija
5/64 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoastaan toisinpäin eli nuorempana olen useammankin kerran alkanut parisuhteeseen sellaisen miehen kanssa jota en todellakaan enää huolisi.

Vierailija
6/64 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikääntyneenä ja lihavana pakko lopettaa valkkaaminen

Vierailija
7/64 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häntäheikki siittää ja taloudellisesti vakavarainen betamies sitten lopulta elättää.

Näinhän ne naiset yrittää, mutta nykyään panen näitä yh:oita muutaman kerran, ja jätän sitten, kun ovat niin elättäjän toivossa, että uskovat kaiken.

- Varakas betamies

Vierailija
8/64 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Ennen halusin miehen joka ei tippaakaan ota alkoholia, sittemmin olen tavannut nykyisen mieheni joka muuten oli aivan täydellinen, mutta juo yhden oluen joskus hyvin harvoin saunan jälkeen. Päätin että en anna sen juomisen tulla onnen tielle koska se on niin pienenpieni ja mitätön määrä alkoholia.

Vierailija
9/64 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika usein on kuullut naisten suusta, että "kyllähän ne pahat pojat kiinnosti silloin nuorempana". Eli varmasti on monella noin.

Vierailija
10/64 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Vierailija
11/64 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikä tekee vaan krantummaksi.

Vierailija
12/64 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päinvastoin. En nykyään vilkaisisikaan niitä joita deittailin nuorempana. Nykyinen puolisoni on taas sellainen, jota olisin todellakin nuorempana pitänyt täysin "out of my league".

Vierailija
13/64 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päinvastoin. En nykyään vilkaisisikaan niitä joita deittailin nuorempana. Nykyinen puolisoni on taas sellainen, jota olisin todellakin nuorempana pitänyt täysin "out of my league".

"out of my league" :D Et kovin vanha taida olla vieläkään.

Vierailija
14/64 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kysytty, mutta annoin pakit kun en kelvannut silloin kun itse lähestyin häntä vuosikymmenet sitten. Nyt kun nuoruuden juoksut on juostu ja perhekkin perustettu jonkun tyypin kanssa, niin alkaa niiden ennen vähemmän mielenkiintoisten kysely. Miten edes kehtaa? Minä en halua olla se joka kaivetaan laarin pohjalta kun kaikki parempi on jo päältä syöty.

Vierailija
15/64 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhän se on useimman ikääntyvän naisen kohdalla. 

Vierailija
16/64 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaus taitaa vaihdella huomattavasti, kysytkö sitä miehelä vai naiselta. Naisten arvo laskee iän myötä, miesten nousee, joten tilanteet voivat olla hyvin vastakkaiset.

Vierailija
17/64 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena seurustelin kaikenlaisten kurahaarojen kanssa, joiden suuntaan en nykyään kusisikaan.

Vierailija
18/64 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole. Pärjään loistavasti ilman miestä. Olen  eronnut aikoja sitten.

Vierailija
19/64 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmastikin moni ihminen muuttuu iän myötä edukseen, muttei nyt tule mieleen, että olisin varsinaisesti ollut tilanteessa, jossa olisin ollut kiinnostunut sellaisesta henkilöstä, jonka tunsin jo nuorena mutten ollut silloin kiinnostunut.

Sen sijaan minuun on ottanut monikin sellainen mies yhteyttä, joka nuoruudessa valitsi jonkun toisen minun sijastani, vaikka minäkin olisin ehkä ollut kiinnostunut. Itselläni ei ole kuitenkaan tapana katsella taaksepäin, enkä ole enää ollut näistä tyypeistä kiinnostunut. Sitäpaitsi minua on ylipäänsä hyvin vaikea saada uudestaan kiinnostumaan ihmisestä, joka on yhden kerran tehnyt minulle selväksi, että joku muu on kiinnostavampi kuin minä :-D 

n50

Vierailija
20/64 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kysytty, mutta annoin pakit kun en kelvannut silloin kun itse lähestyin häntä vuosikymmenet sitten. Nyt kun nuoruuden juoksut on juostu ja perhekkin perustettu jonkun tyypin kanssa, niin alkaa niiden ennen vähemmän mielenkiintoisten kysely. Miten edes kehtaa? Minä en halua olla se joka kaivetaan laarin pohjalta kun kaikki parempi on jo päältä syöty.

100% tämä! Ja miksi kuvittelee enää vuosikymmeniä myöhemmin kiinnostavansa, kun on jo vanha, rupsahtanut ja lihonut haahka.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä viisi