Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te, joilla BMI on noin 27 - oletteko mielestänne selvästi ylipainoisia peiliin katsoessanne?

Vierailija
18.01.2026 |

Ja oletko joskus ollut hoikempi tai lihavampi tuosta? Itse olen lihavimmillani nyt.

Itsellä joku hahmotushäiriö, näen itseni hoikempana kuin oikeasti olenkaan. Johtuukohan se siitä, että olin kolmekymppiseksi paljon hoikemmassa kunnossa ja ikäänkuin näen itseni sinä hoikkana vanhana itsenäni?

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis olin kolmekymppiseksi paljon hoikempi kuin nyt reilusti yli nelikymppisenä.

Hoikimmillaan olin 18-vuotiaana. Olin silloin 168 cm ja 50 kg.

Vierailija
2/46 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, miten en vieläkään saanut oikein lausetta.

Eli olin kolmekymppiseksi ASTI hoikempi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en oikein hahmota kokoani aina. Vaatteissa näytän muka hoikalta, mutta alastomana ällöttävältä ihrakasalta. Lihoin noin 12kg vuodessa raskaan elämänvaiheen aikana. Olen selkeästi ylipainoinen ja vaatteet ahdistaa. 168cm ja 78kg. Lihastakin on, mutta läskiä vielä enemmän...

Vierailija
4/46 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki joiden BMI on yli 25 ovat ylipainoisia. 

Vierailija
5/46 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 191cm ja BMI jotain 27, ja ihmiset luulevat että  minulla on anoreksia koska olen niin laiha.

Vierailija
6/46 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki joiden BMI on yli 25 ovat ylipainoisia. 

Äitis on.

Vierailija
7/46 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole noin iso, mutta tunnistan kyllä tuon hahmotushäiriön. Kuvittelen edelleen olevani aivan muodoton ja poikamainen, koska mun kehoa on sellaiseksi pilkattu niin kauan kuin muistan. Ei auta, että lantion ja vyötärön erotus on yli 30 cm ja rinnat d-kuppia, aina vaan ajattelen olevani liian tikku.

Vierailija
8/46 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 191cm ja BMI jotain 27, ja ihmiset luulevat että  minulla on anoreksia koska olen niin laiha.

Things that never happened

Vierailija
9/46 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole noin iso, mutta tunnistan kyllä tuon hahmotushäiriön. Kuvittelen edelleen olevani aivan muodoton ja poikamainen, koska mun kehoa on sellaiseksi pilkattu niin kauan kuin muistan. Ei auta, että lantion ja vyötärön erotus on yli 30 cm ja rinnat d-kuppia, aina vaan ajattelen olevani liian tikku.

Olisko kuvaa laittaa ?

Vierailija
10/46 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisko kuvaa laittaa ?

Tinderistä löytyy.

Vierailija
11/46 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painoindeksissä 27 en näyttänyt selvästi ylipainoiselta, koska minulla on hieman alakroppaan painottuva tiimalasivartalo, eli vyötäröni oli kapea (n. 70 cm). 

Vierailija
12/46 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lihava.

164cm ja painia 70

Vierailija
13/46 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

BMI on huono mittari, se ei erota rasvaa lihaksesta.

Vierailija
14/46 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän sen peilistä selkeästi näkee että BMI:tä pitäisi saada 7 pykälää alas.

Vierailija
15/46 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

BMI on huono mittari, se ei erota rasvaa lihaksesta.

Todella harva on niin lihaksikas, että bmi ei kävisi mittariksi. Useimmiten eivät ainakaan ne, jotka huutavat miten huono mittari bmi on...

Vierailija
16/46 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sen näkee että ylipainoa on eli en todellakaan näe itseäni hoikkana. En nyt mikään megaläskikään ole mutta hieman pullea ja pehmeä. En usko että muutkaan ihmiset pitäisi mua hoikkana.

Vierailija
17/46 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse saman pituinen ja paino melkein 100kg, silti kylkiluut ja solisluu näkyy ja jalat on yhtä laihat kuin kädet.

Vierailija
18/46 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi mittari on ettei vyötärömitta kerrottuna kahdella saisi olla pituutta suurempi.

Vierailija
19/46 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun bmi 44,5 ja näen itseni lihavana.

Vierailija
20/46 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, kun treenaan kovaa mutta jos olisin sohvaperuna bmi27 niin aivan taatusti olisin läski.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yksi