Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten suhtautua, kun deittimies kysyy uudelleen asiaa, josta jo juteltiin?

Vierailija
18.01.2026 |

Tulee kummallinen olo, kun puhuttiin tietystä asiasta ja nyt hän kysyy siitä aivan kuin ei olisi mitään mielikuvaa siitä, mitä aiheesta puhuttiin. Mulle tää on jopa vähän turn off, koska huonomuistiset miehet ovat kuormittaneet mua aika paljon aiemmissa suhteissa. Asia sinänsä on vähäpätöinen, mutta liittyy viime aikaisiin tekemisiin ja juttelimme aiheesta kasvotusten useamman minuutin.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoista myös, että hän teki ekallakin kerralla aloitteen aiheesta keskusteluun, eli aihe oli hänelle kiinnostava. Kommentoin aihetta, että on tuttu mullekin. Nyt sitten kysyi asiaa uudestaan, onko aihe mulle tuttu, ikään kuin ei olisi asiasta puhuttu. Alle 50-v mies, eli ei nyt dementiakaan voi olla. Ap.

Vierailija
2/17 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kauheeta, että ihminen unohti että olette jo puhuneet asiasta, onneksi sinulle ei koskaan niin käy, muille vain 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin nyt kysyi asiaa viestillä. Mietin, että mikä olisi kohtelias tapa vastata ja viittaanko ihan suoraan siihen, että hei - mehän juteltiin jo tästä aiheesta. 

Kyseessä siis varsin uusi tuttavuus. Ap.

Vierailija
4/17 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei ollut tyytyväinen sinun vastaukseen ja mielipiteeseen, vaan haluaa toisenlaisen vastauksen. Oletko itse valmis kompromisseihin? Itse suhtaudun skeptisesti.

- skeptikko

Vierailija
5/17 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treffailee niin montaa yhtä aikaa ettei enää muista mitä kenenkin kanssa puhuttu.

Vierailija
6/17 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää varmistaa että sitä reunaa kanssa sitten irtoaa.

Vierailija
7/17 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun deittailee useampaa samaan aikaan, ei voi muistaa, kenen kanssa asiasta jo puhuttiin.

Vierailija
8/17 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kauheeta, että ihminen unohti että olette jo puhuneet asiasta, onneksi sinulle ei koskaan niin käy, muille vain 

Muistan kyllä kaiken, mitä ollaan tähän saakka juteltu. Mulle tämä on vähän varoitusmerkki siitä, että kuinka kevyesti hän jutustelee, jos sama kysymys tulee viikon sisään kahdesti. Oisi kiva, että hän muistaisi, mitä olen hänelle vastannut. Ap.

Vierailija
9/17 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä on niin monta deittailuihmistä kierroksessa, ettei muista, kenen kanssa mitäkin on jo puhuttu. Onneksui heräsit asian tolaan jo tässä vaihessa ja voit lopettaa tämän suhteenkuvatuksen.

Vierailija
10/17 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta deittiä menossa, mies on mennyt sekaisin, kenen kanssa puhunut mitäkin. Minullekin on useampaa saman aikaisesti deittailessa käynyt näin. Jos toistuu vielä uudestaan, voit huomauttaa asiasta "tästähän me jo juttelimme pariin otteeseen". 

Vierailija
11/17 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hänellä on niin monta deittailuihmistä kierroksessa, ettei muista, kenen kanssa mitäkin on jo puhuttu. Onneksui heräsit asian tolaan jo tässä vaihessa ja voit lopettaa tämän suhteenkuvatuksen.

Ei se välttämättä deittailua vaadi, kyllä mä välillä unohdan että olenko keskustellut jostain aiheesta työkaverin, harrastuskaverin vai vaikka puolison kanssa.

Vierailija
12/17 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisesta kiinnostunut muistaa kyllä mitä on puhuttu, pieniä yksityiskohtia myöten. Tyyppi ei joko ole tarpeeksi kiinnostunut tai tapailee muitakin samaan aikaan ettei tiedä mitä kenellekin on puhunut. Eli ei ole oikeasti kiinnostunut. 

Huomauttaisin jotenkin, "...ettei mielipiteeni tästä asiasta ole muuttunut kun siitä viimeksi keskustelimme" -tyyppisesti ja seurailisin reaktiota.

Vierailija
13/17 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Treffailee niin montaa yhtä aikaa ettei enää muista mitä kenenkin kanssa puhuttu.

No siis sehän tässä tuli itsellekin mieleen. Itse kun olen jo sen verran vanha, etten millään jaksa pyörittää useampaa kerralla.

Ja toiselle kommentoijalle, että kyseessä ei ole mielipidejuttu, vaan tekeminen, jota on joko tehnyt tai ei ole tehnyt. Ja tämä on mulle tuttu tekeminen ja nyt ihmetyttää, miksi kysyi siitä uudelleen, kun jo kerroin, et on tuttu juttu. Ap.

Vierailija
14/17 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin 

Vierailija
15/17 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pidät yhteyttä hänen kanssaan? Eikö tuon voisi unohtaa, kun kommunikointi- ja kuuntelutaidot eivät kohtaa?

Vierailija
16/17 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistan kyllä kaiken, mitä ollaan tähän saakka juteltu. Mulle tämä on vähän varoitusmerkki siitä, että kuinka kevyesti hän jutustelee, jos sama kysymys tulee viikon sisään kahdesti. Oisi kiva, että hän muistaisi, mitä olen hänelle vastannut. Ap.

Kysy suoraan. "Viime tiistaina tästä juteltiin, muistatko mitä silloin vastasin?"

Vierailija
17/17 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pidät yhteyttä hänen kanssaan? Eikö tuon voisi unohtaa, kun kommunikointi- ja kuuntelutaidot eivät kohtaa?

No olen vasta luomassa kuvaa hänestä ja hän on ollut tähän saakka aivan poikkeuksellisen hyvä keskustelija ja kuuntelijakin. Siksi tää särähti ja pysähdyn tässä nyt vähän miettimään, miten toimin. Ehkä tosiaan vastaan, että mehän tästä jo juteltiinkin ja toistan aiemmin kertomani. Ja jutustelen tietysti muuta ja jään sit odottelemaan reaktiota.

Olen siis jo keski-ikäinen nainen ja kokemus miehistä kyllä on selvästi huonomuistisempi kuin naiset keskimäärin. Edellisen kumppanin kanssa etsittiin puhelinta elokuvateatterista seuraavana päivänä, alkuvaiheessa hän kyseli isäni näkemystä erääseen asiaan, vaikka olin kertonut isäni kuolleen jo monta vuotta sitten. Ja nämä unohtelut olivat hänellä viikottaisia.

Tältä pohjalta vähän mietin, että haluanko toimia enää kenenkään miehen muistiapurina ja kalenterina :D AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan neljä