Ovatko halvan kahvin hamstraajat unohtaneet että kahvi on nautintoaine
Minä ostan ainoastaan laadukkaita pienpaahtimokahveja. 37,50€/kg hinta ei ole pahakaan kun kupin hinnaksi jää 0,56€ ja kahvi on loistavan makuista. Enemmän harmittaisi maksaa 0,28€/kuppi JuhlaMokasta.
Kommentit (40)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset ovat kahvinjuojakansaa joka ei loppujen lopuksi ymmärrä kahvista yhtään mitään. Minusta se on aika erikoista.
Kyllä ymmärtää ja tietää joten voit haistaa paskaa 💩💩💩💩
Kuinka moni suomalainen edes tietää, mikä on latte, espresso tai café au lait?
Tai osaa kertoa arabican ja robustan eroista?
Vierailija kirjoitti:
Aika jännä ettei koiinnosta kahvinjuoja knasaa. Kertonee jotain.
Osaa lukea lääkärien käsinkirjoitusta mutta tässä on jo haastetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Välillä tulee ostettua kallimpia, usein päädyn kuitenkin siihen juhlamokkaan. Pitäisi perehtyä valmistukseen paremmin jotta noista kalliimmista saisi rahan edestä irti.
Eikö makuaisti toimi vai?
Tuliko pakit?
Join ennen melko paljon kahvia, mutta hinnan nousun myötä juon nykyään vain aamulla kaksi kuppia. Olo on nykyään parempi, ei närästä ja saa paljon paremmin nukuttua. En palaa enää entiseen juontimäärään vaikka hinta halpenisi.
Eiköhän se ole makuasia. Jokainen ostakoon sitä, mitä haluaa. Ei se multa ole pois.
Sie oot nyt sekottanut ostos ja juomanautinnot keskenään. Et sinä kahvista välitä vaan siitä kalliin tuotteen ostamisesta tulevasta vallan tunteesta.
Vierailija kirjoitti:
Sie oot nyt sekottanut ostos ja juomanautinnot keskenään. Et sinä kahvista välitä vaan siitä kalliin tuotteen ostamisesta tulevasta vallan tunteesta.
Ootko Lappeenrannasta? Käypä joskus siellä Muukon kahvilassa ja ota käsin uutettu kahvi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset ovat kahvinjuojakansaa joka ei loppujen lopuksi ymmärrä kahvista yhtään mitään. Minusta se on aika erikoista.
Kyllä ymmärtää ja tietää joten voit haistaa paskaa 💩💩💩💩
Kuinka moni suomalainen edes tietää, mikä on latte, espresso tai café au lait?
Tai osaa kertoa arabican ja robustan eroista?
Entä mikä on Stagg, V60, Switch, K-Ultra, ZP6, Kalita tai Yirgachefe. Tiedätkö sinä?
Vierailija kirjoitti:
Aika noloa koittaa päteä jollain kahvilla :)
Jokainen juo juuri semmoista kuin haluaa tai on juomatta. Juhlamokka on ihan hyvää kahvia
Juhlamokka on halpiskahvia isolla hinnalla
Niin nautinkin. AP ei ymmärrä että nämä ovat makuasioita ja makuasia on täysin yksilöllinen. . Ei nekään kahvit mistä AP pitää ole kaikkien mielestä hyviä.
Itse juon yli 20 kuppia päivässä ja jopa Pirkan pikakahvi maistuu mulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen juo juuri semmoista kuin haluaa tai on juomatta. Juhlamokka on ihan hyvää kahvia
Silti ihan hyvää t:eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Se on Arabicaa, joka on kallimpaa kuin Robusta.
Mua aina mietityttää se että eihän kuukausikaupalla kaapissa lojuneet kahvit enää hyvältä maistu.
Vierailija kirjoitti:
Mua aina mietityttää se että eihän kuukausikaupalla kaapissa lojuneet kahvit enää hyvältä maistu.
Kahvi on parin viikon päästä paahtamisesta parhaimmillaan. Kuukaudessa jo vanhaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Välillä tulee ostettua kallimpia, usein päädyn kuitenkin siihen juhlamokkaan. Pitäisi perehtyä valmistukseen paremmin jotta noista kalliimmista saisi rahan edestä irti.
Harva kahvi on 2x parempaa kuin juhlamokka.