Ujo, introvertti mies on monelle naiselle kauhistus
Täällä pääkaupunkiseudulla on mahdotonta löytää naista, kuka olisi myötämielinen ujoa ja introverttia miestä kohtaan seksuaalisesti ja romanttisesti. Olet heille unohdettava, merkityksetön, arvoton, vaikka itse taas muistaisit heidän naapurinsa kissojen nimetkin yhden kertoman perusteella. Mutta joo, ikävää olla tällainen hyödytön ja epäkelpo muiden muistelija.
Samalla, ujoilla ja introverteilla miehillä ei saa olla mitään standardeja, vaan pitää rakastaa romanttisesti ja seksuaalisesti ties mitä tynnyrin työntäjää. Ei saisi olla toiveita empaattisesti älykkäästä kumppanista, kuka olisi hyvä keskustelija ja kenen kanssa harrastaa luovia harrasteita.
Kommentit (74)
Ongelmasi ei ole ujous eikä introverttiys.
Vierailija kirjoitti:
vaan se, että roikut vauvapalstalla.
Voi ap, sä tarkoitat taas kilttimiehiä, eikö niin?
Minä olen ujo introvertti mies ja saan naisia. Mitäs siihen sanot, ap?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
vaan se, että roikut vauvapalstalla.
Lisäksi se että on mies.
Minulla on ujo ja introvertti miesystävä, yhdessä puuhataan luovia juttuja ja jutellaan syvällisiä.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen ujo introvertti mies ja saan naisia. Mitäs siihen sanot, ap?
Sanon että olet palstamamma joka leikkii miestä. Hyvä yritys, Pirjo.
Sosiaalisesti lahjaton on eri asia kuin introverttiys. Say it with me.
Vaikutat ujon lisäksi toksiselta vänisijältä. Yhyy yhyy seksulia minulle, t marttyyri inkkeli
Hankkiudu eroon tuosta marttyyriasenteesta niin saatat saada seuraa. Ehkä. Aika varmasti kuitenkin karkotat kaikki ihmiset ympäriltäsi jos lähestyt heitä muna kädessä ja/tai itkien, sattuneesta syystä. Grinderissä tosin saattaa olla joku sadisti fetisti, joka kiihottuu itkevästä munanhinkkaajasta. Naisissa tuskin
En ole introverttina mikään ujo. En vain jaksa ihmisten seuraa loputtomasti. Älä samaista noita käsitteitä keskenään.
Taas kiusaajia täys on koko ketju. Perus AV-settiä.
Tuskin nyt kauhistus, ehkä jää enemmänkin vain yhdentekeväksi kun sellaiseen on vaikea tutustua. Itse en ole ujo, mutta introvertti ja alkuun melko pidättyväinen, mutta ei tämä ole ollut mikään este naisten kanssa koskaan.
Mä ymmärrän, että joku parikymppinen nuori mies on ujo naisen seurassa, mutta ei enää 30+ vuotiaana ole normaalia.
Kun siitä introvertistä jää passiivinen kuva.
Miehen pitää olla aktiivinen, sopivasti ulospäin suuntautunut luonne ja omiaan puoltava pärjääjä.
Nyt ap kannattaisi pudottaa ainakin tuo älykkyys pois kumppanivaatimuksistasi. Koska olet tyhmä kuin saapas, älykäs keskustelu on kanssasi mahdotonta. Vai kaipaatko naista, joka hoitaa ajattelun puolestasi?
Ap:lla on kovin harhainen käsitys naisena elämisestä, jos hän kuvittelee, että introvertti mies joka jättää naisen rauhaan olisi naiselle kauhistus.
Introvertti mies ei ole lainkaan ongelma, mutta keskustelutaidoton mies, jolla ei ole sosiaalisia taitoja tai joka pysyy vain kotosalla, on. Muutenkin tykkään miehistä, jotka panostavat itsensä kehittämiseen ja jotka aktiivisesti kehittävät niitä osa-alueita, joissa on parantamisen varaa, sen sijaan että valittaisivat, miten epäreilua elämä on.
Ap hyvä, olet vain ruma, ja kenties muutenkin epämiellyttävää seuraa. Mukava ja komea ujo mies kyllä saa naisia. Vähän pitää tietenkin edes nähdä vaivaa ja työntyä oman kodin ulkopuolelle maailmaan. Eivät ne naiset yleensä tule ovelta hakemaan.