Iha kohtuu hyvin menee mut en kiinnosta naisia.
Siis elämässä menee kohtuu hyvin asiat mallillaan mut ei kiinnosta naisia. Vakituinen työpaikka kohtuu ok palkka. Toki miinuksia on mut kukaan ei meistä ole täydellinen ehkä ikä tekee kun yli 40.mies ja rupsahtanut ei halua perhettä ja lapsiam
Kommentit (39)
Ehkä yritän liian tasokkaita naisia tai vääränlaisia.
Olen toki yrittänyt mut naiset ei vastaa tai poistaa ghostaa.
Naisista kannattaakin pysyä kaukana.
Vierailija kirjoitti:
Naisista kannattaakin pysyä kaukana.
Miksi? Kyllä minä kaipaan naisen kosketusta ja olla lähellä
Mulla ei mene hyvin, enkä kiinnosta kuin sekopäitä takertujia ja ahidstelijoita.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on vikasi? Ruma naama, lihavuus vai huono hygienia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaa ulkonäkö lihonut ja mahaa on vähän. Hygienia myös varmaa. Iso velka typeryydestä ja viikottain juon melkein alkoholia.
Ei se auta kun jutella eri laisille naisille ja toivoa et tuuri joskus käy. Ei ole mitään pikakeinoa rakkauden löytämiseksi. Ainut mitä voi tehdä niin. Jutella vastakkaiselle sukupuolelle ja olla esillä niim sanotusti. Pitää oma mielenterveys ja fyysinen kunto niin hyvänä kun itse vain voi ja groomata, vaatteet kuoiin tietysti. Muuta ei voi oikein tehdä. Voisin sanoa että 80% on ainaki tuurista kiinni loput on tuota mitä sanoin. Muista että ainoastaan kerran täytyy käydä tuuri ja vaimon löytää. Tsemppiä.
Rahaa on sopivasti et pärjään ja jää ylimäärästäkin.
Jotenki kaikki muuttunut nuorempana naiset otti yhtetttä myös ja halusi treffeille nyt ei mitään
Useasti juominen ei ole hyvä merkki miehessä ja hygienia kohilleen asunto ja oma. Terveet normaalit kunnon ihmiset juo joku pari kolme kertaa vuodessa. Ei joka viikko.
Tinderissä tosi vähän osumia ja silti ei naisia kiinnosta
Taivut hyväksymään naisen ylipainon, niin tilanne voi miuttua. Mutta jos tuon ikäisenä se on kriteeri josta et jousta, niin 3/4 naisista tippuu jo heti pois.
Vierailija kirjoitti:
Useasti juominen ei ole hyvä merkki miehessä ja hygienia kohilleen asunto ja oma. Terveet normaalit kunnon ihmiset juo joku pari kolme kertaa vuodessa. Ei joka viikko.
Ymmärrän se varmasti karttaa itse tykkään juoda ja käydä baareissa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaa ulkonäkö lihonut ja mahaa on vähän. Hygienia myös varmaa. Iso velka typeryydestä ja viikottain juon melkein alkoholia.
Melkein alkoholi? 🤔
Töissä on oltu. Joskus on vähä rahaakin. Älä sano, älä, avaat varmasti oven tyylipuhtaasti. Jumankvita. Vaikee uskoo ettei toi innosta naisia. 0/5.
Vierailija kirjoitti:
Taivut hyväksymään naisen ylipainon, niin tilanne voi miuttua. Mutta jos tuon ikäisenä se on kriteeri josta et jousta, niin 3/4 naisista tippuu jo heti pois.
Alanyassa tehdyt tatuoinnit pitää hyväksyä myös ylipainon lisäksi. Luonteeseen on tyydyttävä, se lienee hankalinta.
Nii naiset om vaativia en ole tasokas mies tosi tavallinen
Ja sen tiedän että täälä jauhetaan paskaa ja ollaan ilkeitä. Se ei mitään uutta.