En kehtaa mennä yksin kahvilaan tai ravintolaan
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Baariin vähän noloa mennä yksin naisena jos ei heti löydä sopivaa porukkaa mihin soluttautua. Yksin ei kuitenkaan kauaa tarvi olla kun ihmiset tulevat kysymään miksi olen yksin. Eli aina on seuraa saanut, yleensä heti ja joskus menee hetki. Kahvilassa tai ravintolassa en ole tksin käynyt.
Ei ole noloa. Mä menen joskus viinilasilliselle lukemaan päivän uutiset töiden jälkeen. Se on mukavaa ja rentouttavaa.
Seuraa ei tarvi ottaa vastaan, siitä voi myös kohteliaasti kieltäytyä.
Vierailija kirjoitti:
Sitten et ansaitse syödä. Oliko muuta?
En ole ikinä tajunnut kaltaisiasi heikkoja ihmisiä, enkä aio käyttää jouleakaan energiaa tajutakseni. Et vaan ole sen arvoinen.
Olet todella röyhkeä ja halveksit arkoja ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole noloa. Otat luonnollisen ilmeen, etkä hätiköi. Katselet ympärillesi. Sitten valitset pöydän jostain keskivaiheilta,, et mistäänseinän vierestä. Keskityt kahviisi ja haet ehkä jotain suuhunpantavaa ja jatkat luonnollisesti.
Voit katsella ympärillesi ja jos joku katsoo silmiin niin hymyilet. Sen oppii aikanaan. Ensimmäinen kerta on aina vaikea. Rennosti vaan.
En koskaan, ikinä, missään halua istua "keskivaiheilla" vaan aina reunassa. Vaikka meitä olisi useampia.
Minä kehtaisin nykyjään mennä kaffilaan yksin, mutta minulla on paniikkihäiriö (ja lääkitys) joten nuo tilanteet eivät ole ihanteellisia. Rakastan oman kotsan rauhaa.
Jaa no nysvää sitten kotona. Valintojen maailma.
En minäkään kehtaa, koska se on tylsää.
T itäsuomalainen
Ei ole noloa. Reippaasti vaan herkuttelemaan!
Minä jopa ihailen ihmisiä jotka ovat yksin ravintolassa tai kahvilassa, heistä tulee fiilis että ovat sinut itsensä kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Baariin vähän noloa mennä yksin naisena jos ei heti löydä sopivaa porukkaa mihin soluttautua. Yksin ei kuitenkaan kauaa tarvi olla kun ihmiset tulevat kysymään miksi olen yksin. Eli aina on seuraa saanut, yleensä heti ja joskus menee hetki. Kahvilassa tai ravintolassa en ole tksin käynyt.
Minulla taas ei ole mitään tarvetta mennä yksin baariin hakemaan seuraa, olen onnellisesti naimisissa.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole noloa. Reippaasti vaan herkuttelemaan!
Minä jopa ihailen ihmisiä jotka ovat yksin ravintolassa tai kahvilassa, heistä tulee fiilis että ovat sinut itsensä kanssa.
Tämä. Ihmisiä, joilla on itsetuntoa. Itseäni joskus aiemmin myös ujostutti mennä yksin, mutta sitten harjoittelin tuollaisia tilanteita aivan tietoisesti, ja elämänlaatu parani huomattavasti. Itsetunto ja rohkeus parani paljon.
Joka paikkaan voi mennä yksin! Jos tekee mieli kahvilaan, syömään, drinkille, keikalle, risteilylle tai matkalle, niin senkun tilaat, varaat ja menet.
Minä menen urheilemaan, elokuviin ja kaupungille yksin, jos siltä tuntuu. Toki myös seurassa.
Säälittää naiset, jotka ei pääse edes tavalliseen jumppaan tai kävelylenkille ilman seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et kehtaisi? Jos sulla on nälkä, niin voit ihan hyvin poiketa kahvilassa syömässä sämpylän tai ravintolassa lounaalla. Mä ihmettelen ihmisiä, jotka tarvitsevat joka asiaan kädestä kiinni pitäjän.
Tulee halvemmaksi ostaa kaupan paistopisteeltä vaikka riisipiirakoita.
Kaikille se halpuus ei ole tärkeintä.
Ei minullekaan. Voin hyvin ostaa kahvilasta vaikka aamupalaksi sämpylän, rahkan ja jonkun makean. Mutta jos olen yksin, menen syömään ne autoon. Eri
Senkun menee kukaan ihmettele, jotkut päivän siellä hakkaa konetta. Istahtaa ja nauttii hetkestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et kehtaisi? Jos sulla on nälkä, niin voit ihan hyvin poiketa kahvilassa syömässä sämpylän tai ravintolassa lounaalla. Mä ihmettelen ihmisiä, jotka tarvitsevat joka asiaan kädestä kiinni pitäjän.
Ei minullekaan. Voin hyvin ostaa kahvilasta vaikka aamupalaksi sämpylän, rahkan ja jonkun makean. Mutta jos olen yksin, menen syömään ne autoon. Eri
Tuo autossa kökkiminen nyt on paljon nolompaa kuin kahvilassa oleminen, jos jostain pitää nolostua.
Minä olen mennyt kahviloihin ja ravintoloihin yksin 20 vuoden ajan. Ketään ei oikeasti kiinnosta, kaikki miettivät vain omaa napaansa ("mitä ne muut minusta ajattelevat?" -> Eivät mitään, he miettivät, mitä sinä ajattelet heistä) ja yrittäjä kiittää saamastaan asiakkaasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo autossa kökkiminen nyt on paljon nolompaa kuin kahvilassa oleminen, jos jostain pitää nolostua.
No eipä sitä moni ihminen näe, niin ei ole noloa. En tietenkään jää mihinkään ikkunoiden eteen, vaan ajan jonnekin syrjään 😄
Eikö ole ankeaa olla riippuvainen toisista ihmisistä?
Vierailija kirjoitti:
Sitä kannattaa rohkaistua ja harjoitella. Kun on pari kertaa käynyt niin sitten ei enää ole noloa, vaan mukavaa.
Minusta on kivaa istua kahvilassa ja katsella kun ihmiset kiiruhtavat ohi tai lukea lehteä tai kirjaa.
Minulta ei onnistu lukeminen julkisissa paikoissa. Pikaisesti juon pullakahvit ja vähintään viiden minuutin jälkeen äkkiä ulos. Ihmisten katselu on maailman tylsintä hommaa.
Aion mennä vaihteeksi yksin kahvilaan ihan mielenkiinnostakin, ja istua siellä jonkin aikaa katselemassa porukkaa tai lukemassa jotain lehteä. Seuraava haaste olisi mennä ravintolaan tai pubiinkin kuuntelemaan jotain bändiä ilman, että hakisin edes seuraa. Jälkimmäinen vaatisi enemmän rohkeutta.
Vierailija kirjoitti:
Miehenä minulla ei ole ollut tuota ongelmaa. Jos menen baariin yksin, niin yksin saan myös olla, vaikka tuntikaupalla siellä istuisin. Ei ole kukaan tullut koskaan kyselemään, miksi olen yksin.