Sain ekaa kertaa peppua
Olen 30v mies ja sain vasta nyt ekaa kertaa naiselta peppureikää. Nyt todellakin ymmärrän miksi miehet tätä haluavat aiemmin en ymmärtänyt sitä. Vaikka naista vähän sattuisi niin hän silti haluaa antaa miehelle nautintoa ja se on todella kunnioitettava teko naiselta. Mies tuntee saavansa palkinnon ja myös nainen pitää siitä ajatuksesta.
Kommentit (5)
Saispa papanaluukkua joskus joltain rohkealta naiselta
Ap, todella itsekäs ja vastenmielinen tapa harrastaa seksiä.
Minäkin sain ekaa kertaa peppua ja se tuli täytenä yllätyksenä.
Nainen ratsasti päälläni ja sitten muna lipsahti pois sisältä. Ihmettelin kun nainen siinä jotain ähelsi ja muutti asentoaan ja alkoi uudestaan laskeutua muna sisässään. Se tuntui niin paljon tiukemmalta, naisen ilme oli muuttunut hieman erilaisemmaksi, jotenkin vakavampi ja se jotenkin äännähti oudosti istahtaessaan minun päälleni.
Sitten se jatkoi ratsastamistaan ja äänteli jotenkin kovemmin, vilkaisin alas ja vasta sitten tajusin, että mulkkuni on sen perseessä! Olin niin hämmästynyt, että minun oli pakko sanoa se ääneen, ei jumalauta, mun mulkkuni on sun perseessä.
Silloin otin ohjat käteeni ja kaadoin naisen alleni ja aloin työntelemään pitkiä hitaita vetoja, katsoen naista suoraan silmiin.
Luulen että taisin rakastua.
Vierailija kirjoitti:
Ap, todella itsekäs ja vastenmielinen tapa harrastaa seksiä.
No on. Ei se anaaliseksi muuten, joka voi olla todella kivaa, mutta tuo olettamus että naisen kipu olisi ok ja "kunnioitettavaa". Oksennus.
Parasta peppuseksi miehen näkökulmasta on kun nainen oikeasti nauttii siitä ja saa siitä orgasmin, haluten vastaavaa jatkossakin. Sellaisen koettuaan tajuaa vasta mitä ilman on aiemmin elänyt.