Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Osa miehistä käyttää lihavia naisia vain seksiin

Vierailija
17.01.2026 |

https://www.iltalehti.fi/keho/a/2bf8b0e0-ab79-4f83-9ab2-57d70bc1915b

Oletko käyttänyt lihavaa naista seksiin? Mie oon joskus käyttäny baarissa valomerkin jälkeen :D Vielä aamulla tuuttasin kassit siinä tyhjäksi ennen kotiinlähtöä.

Kommentit (186)

Vierailija
121/186 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pidän hiukan pyöreistä pullukoista, mutta en mistään sairaalloisen lihavista naisista. Mutta oman, tosin kohtuullisen suppean kokemuksen perusteella nämä liian lihavat tyrkyttävät pahiten itseään saatesanoin "eikö tekisi mieli kokeilla".

Nykyinen puoliso (takana jo ~20v) oli juuri mieleiseni hiukan pullukka mutta ei lihava kun aloitettiin seurustelemaan. Sellaisena hän pysyikin kunnes ~10 vuoden yhdessä olemisen kohdalla hän tuli raskaaksi ja synnytti. Raskauden jälkeen hän laihdutti normaalipainoiseksi, vaikka raskauden aikana ei edes kertynyt ylimääräisiä kiloja.

Nyt tuosta synnytyksestä/laihdutuksesta on kymmenisen vuotta niin asun kontrollifriikin itsestään epävarman kalorinlaskijan kanssa. Spontaanisti ei voi mennä ulos syömään, koska vähintään viikkoa etukäteen pitäisi olla tiedossa jotta voi laskea kalorit jotka pitää huomioida etu- ja takakäteen ettei kuukauden kokonaiskalorit mene pieleen. Nättinä kesäiltana kun kaikki ystävät menevät terassille yksille, me pysymme kotona, koska alkoholin kalorit. Seksiä onneksi voidaan harrastaa, koska se kuluttaa kaloreita. Mutta jos sattuu olemaan liian herkässä, niin pitää jatkaa vaikka puoliveltolla väkisin hankausihottumaan asti jotta kuluu tarpeeksi kaloreita.

Joten yhteenvetona; miehet haluavat harrastaa seksiä naisen kanssa, joka ei ole itsestään epävarma, uskaltaa heittäytyä asioihin spontaanisti, ei koe tarvetta kontrolloida kaikkea ympärillään ja on sinut itsensä kanssa. Pullukat/lihavat ovat usein tällaisia.

Vierailija
122/186 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en kelpuuta lihavaa edes seksiin.

Se on sinun oikeutesi. Mikä muuten on lihava, bmi yli 18?

No joku 28 alkaa olla jo aika lihava ja yli 30 on sitten jo virtahepokategoriaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/186 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en kelpuuta lihavaa edes seksiin.

Se on sinun oikeutesi. Mikä muuten on lihava, bmi yli 18?

Mitä tekee bmi:llä, kun on silmät päässä. Niillä näkee hyvin, kuka on läski ja kuka taas ei ole.

Vierailija
124/186 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tulisi mieleenkään. 

Vierailija
125/186 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikemminkin lihava tai pullea nainen on käyttänyt minua seksiin. Vaati vielä, että purkaudun paljaalla pilluun. Sanoi, että emättimen limakalvo tarvitsee spermaa. 

Vierailija
126/186 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Artikkelissa oleva nainen ei ole mikään tyttönen. Jos mies haluaa perhettä on mahdollista, että ylipaino arveluttaa. Lihavuus on yksi syy hedelmättömyyteen. Tunnen ylipainoisen naisen, joka yritti nelikymppisenä tulla raskaaksi hedelmöityshoidoilla. Lukemattomia keskenmenoja ja raskaita hoitoja. Pidin lääkäreitä vastuuttomina. Jossain kohtaa pitää sanoa, ettei hoitoja enää jatketa noin monen keskenmenon jälkeen.

Vierailija
127/186 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö nainen nautikaan seksistä seksin vuoksi? Onko se sittenkin niin että mies saa ja nainen antaa?

Vierailija
128/186 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet nyt panee ketä vaan kunhan saavat. Ja arvatkaa mitä se nainen saa,,,ihan riippumatta painosta, aivokapasiteetista tai kouvolatukasta, tautoinneista tai ihan múuten omasta itsestään.

Vierailija
129/186 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet nyt panee ketä vaan kunhan saavat. Ja arvatkaa mitä se nainen saa,,,ihan riippumatta painosta, aivokapasiteetista tai kouvolatukasta, tautoinneista tai ihan múuten omasta itsestään.

Mä en pane. Mulle ei kelpaa läskit, kouvolatukat, värityskirjat eikä tyhmät.

Vierailija
130/186 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baarissa pari kertaa kun joku runsaampi kiimamamma yrittänyt iskeä niin olen kertonut suoraan että ei kannata koska olen ällöttävä pervo joka haluaisi päästä vain tekemään sitä ja tätä. No sehän on nimenomaan toiminut ja sitten olen päässyt tekemään ne kaikki irstaimmatkin mielihaluni. Eli kyllä.. Olen käyttänyt lihavia naisia vain seksiin. Ovathan hekin samalla käyttäneet minua vain seksiin.

Vierailija
131/186 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en pane. Mulle ei kelpaa läskit, kouvolatukat, värityskirjat eikä tyhmät.

Onneksi kukaan ei siihen pakotakaan.

Vierailija
132/186 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö nainen nautikaan seksistä seksin vuoksi? Onko se sittenkin niin että mies saa ja nainen antaa?

No totta, Eihän suuri osa naisista saa edes vakisuhteessa, miksi saisi jonkun randomn kanssa. Onko suurikin uutinen.

Vierailija
133/186 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihava kanssa, ei varmasti seisoisi. Ajatuskin on jo hylätty.

Vierailija
134/186 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy myöntää että pidän pehmeistä naisista. Ja monesti seurustellut pehmeän naisen kanssa.  

Vierailija
135/186 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyy myöntää että pidän pehmeistä naisista. Ja monesti seurustellut pehmeän naisen kanssa.  

Samoin, isot tissit ja leveä perse kiihottaa!

Vierailija
136/186 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne antaa niin paljon helpommin.

Vierailija
137/186 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On toki yksi asia jos naiiviuttaan joutuu jonkun valehtelevan säätäjän uhriksi, joka vannoo etsivänsä sitä oikeaa, mutta yhtäkkiä laahaakin jalkojaan kun paneminen on saatu käyntiin. 

Mutta muuten en ymmärrä miten voi tulla käytetyksi seksiin? Seuraa hakiessahan toki on ihan ylitarjonta valehtelevia roskamiehiä pillun perässä (rahkeet ei riitä siihen irtoseksin saantiin rehellisesti?) ja ne pitää vaan lyödä takaisin omalle paikalleen tai jättää huomiotta. Se on sellaista roskahälyä. Sitten voi paremmin keskittyä miehiin, jotka oikeasti hakevat samaa.

Olen itse normaalipainoinen, jopa liikunnallinen ja kyllä vain sain minäkin aivan törkeää ja loukkaavan laiskaa panoehdotusta lukutaidottomilta ja ihan luokattoman rumilta miehiltä, jotka eivät istuneet lähellekään sitä mitä haen. Yrittävät kaikkea, eli tuo haastateltu nainen ehkä ottaa hieman liian henkilökohtaisesti, että siinä oltaisiin läskiviha edellä loukkaamassa juuri häntä. 

Vierailija
138/186 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin sitten pitäisi käyttää?

Vierailija
139/186 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Baarissa pari kertaa kun joku runsaampi kiimamamma yrittänyt iskeä niin olen kertonut suoraan että ei kannata koska olen ällöttävä pervo joka haluaisi päästä vain tekemään sitä ja tätä. No sehän on nimenomaan toiminut ja sitten olen päässyt tekemään ne kaikki irstaimmatkin mielihaluni. Eli kyllä.. Olen käyttänyt lihavia naisia vain seksiin. Ovathan hekin samalla käyttäneet minua vain seksiin.

Hyvä konsti. Ottaa pissat,pierut, oksennukset ja kakat esille perverssitoiveissaan,niin eiköhän saa olla rauhassa.

Vierailija
140/186 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä kiinnosta. Ajatuskin että pitää kaivella värkkiä jostain läskien alta... Yhhh