Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Osa miehistä käyttää lihavia naisia vain seksiin

Vierailija
17.01.2026 |

https://www.iltalehti.fi/keho/a/2bf8b0e0-ab79-4f83-9ab2-57d70bc1915b

Oletko käyttänyt lihavaa naista seksiin? Mie oon joskus käyttäny baarissa valomerkin jälkeen :D Vielä aamulla tuuttasin kassit siinä tyhjäksi ennen kotiinlähtöä.

Kommentit (112)

Vierailija
81/112 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pullukat on leppoisia ihmisiä.

Vierailija
82/112 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset valittaa aina ja ikuisesti. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/112 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Joo kyl sä oot vaan mun puket listillä ja mulla on lihavuusfetissi, kerran piti päästä lihavaa naista puksauttamaan" noin ne varmasti on sanoneet kun niin tietää.

Kertoo minusta enemmän siltä että nainen on viettänyt aikaansa vauvapalstalla ja sieltä ammentanut tämän tietouden lukemalla parin ylilautalaisjonnen mölinää.

Vierailija
84/112 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä syy olla deittailematta kun olen lihava. 

Tai laihduttaisit?

Vierailija
85/112 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehenä suoraan näen sen että lihavat naiset ovat helppoja. Ei saisi olla, mutta ovat 

Miksi lihavat naiset eivät saisi tykätä seksistä, eli olla "helppoja"? Miksi aseksuaalinen nainen olisi jotenkin parempi?

Saavat tottakai. Enhän sitä sanonut. Mutta minulle on komeaksi kehuttuna miehenä kysyntää kaikenlaisten naisten keskuudessa. Viimeksi eilen illalla juttelin yhden erittäin kauniin ja hoikan naisen kanssa joka sanoi että miehiä kyllä olisi, mutta sinussa on jotain enemmän. Näihin pitää keskittyä enemmän. Mutta jos naisen ulkonäöstä aistii ettei ole omalle itselleenkään niin väliä niin sehän on melkein sama minkälaista poshua mies esittää niin silti saa aina kun haluaa. 

Eihän sais olla ollenkaan niin että mies käyttäytyy naisen mukaan tai että tietyn näköinen nainen olis helpompi kuin toinen, mutta kyllä on

Vierailija
86/112 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme touhua kun ei yhtään mene kyllä tosimaailman kanssa yhteen nämä nettijutut. Eräs pullea naiskaveri on kyllä hyvinkin kysyttyä kamaa parisuhdemarkkinoilla ja miehet aivan normaalivartaloisia sällejä. Toki hänelläkin yksi seksihullu sattui kohdalle jonka piti vaan päästä panemaan mutta niillä lukemilla tuollaisia on ehkä yksi kymmenestä.

Vierailija
87/112 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai laihduttaisit?

Olen eri, mutta

-tykkään ruoasta

- tykkään seksistä

- saan molempia

Miksi laihduttaisin?

Vierailija
88/112 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai laihduttaisit?

Olen eri, mutta

-tykkään ruoasta

- tykkään seksistä

- saan molempia

Miksi laihduttaisin?

Bonuksena vielä se, että pyöreän naisen kumppaniksi ei siunaannu kalorikyttääjää tai kehokyylää. Ihanan miehen olen löytänyt. Voimme rauhassa nauttia toisistamme. 

Vierailija
89/112 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö heti olla reva auki, sitte vingutaa..

Vierailija
90/112 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisas Mies käyttää naista ainoastaan seksiin muuhun hän ei naista tarvitse -  siis puhuin älykkäästä miehestä.

Vierailija
91/112 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ei kannata deittailla miehiä, ymmärrän.

Vierailija
92/112 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kunhan ei oo mikään kallu. En haluu kostoksi mitään puukkoa sojottamaan kylkeen

Vierailija
93/112 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehetkö on ihan itse kertoneet nuo asiat muka tuolle naiselle? Tuntuu vähän siltä että on kovasti itse keksitty asioita miten ne miehet ajattelee.

Paksu melkein viiskymppinen mimmi yrittää saada suhteeseen ihan liian paljon yli oman tasonsa olevaa miestä. Sitten kun tajuaa ettei tämäkään kaikkien himoitsema uros ollutkaan unelmieni aviomies vaikka olen maailman ihanin joku somemimmi, katkeroidutaan ja syytetään miehiä hyväksikäytöstä.

Naisten pitäis ymmärtää lopettaa seksin käyttö vallankäytön, juonittelun ja analysoinnin sekä ennustamisen välineenä, niin ehkä asia oikenisi. Meinaan tällä sitä, että jos nainen jo lähtökohtaisesti on tällaisella "jos mies ei ekan panon jälkeen vie mua viikonlopuksi Pariisiin, se on aika ja vain pillun perässä", on lähtökohdat minkään kestävän suhteen perustamiselle aika ohuet.

Vierailija
94/112 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lihavat naiset siis saavat rusinat pullasta. Muut saavat hoitaa kodinhoidon ja mieslapsen kasvatuksen.

Siitä vaan pullaa suuhun jos haluaa pullakaksi

Vierailija
95/112 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Joo kyl sä oot vaan mun puket listillä ja mulla on lihavuusfetissi, kerran piti päästä lihavaa naista puksauttamaan" noin ne varmasti on sanoneet kun niin tietää.

Kertoo minusta enemmän siltä että nainen on viettänyt aikaansa vauvapalstalla ja sieltä ammentanut tämän tietouden lukemalla parin ylilautalaisjonnen mölinää.

Luulen, että todennäköisempää on se, että miehen bucket listoilla on

"Panna sometähteä/julkkista", kuin että "panen random nobody läskiä".

Vierailija
96/112 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihme touhua kun ei yhtään mene kyllä tosimaailman kanssa yhteen nämä nettijutut. Eräs pullea naiskaveri on kyllä hyvinkin kysyttyä kamaa parisuhdemarkkinoilla ja miehet aivan normaalivartaloisia sällejä. Toki hänelläkin yksi seksihullu sattui kohdalle jonka piti vaan päästä panemaan mutta niillä lukemilla tuollaisia on ehkä yksi kymmenestä.

En pidä kovin suurena menestyjänä parisuhdemarkkinoilla, jos puhutaan jo kymmenistä kumppaniehdokkaista.

Vierailija
97/112 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin muuhun käytttäisit lihavaa naisia? Saattaa vaikuttaa vittuilulta,  mutta kysyn tosissani 

No mihin "käytät" yhtään ketään muutakaan? Lihava sopii aivan yhtä hyvin puolisoksi kuin hoikempikin.

Lihava ei ole yhtä viehättävä kuin laiha joidenkin mielestä. Ja puolison yleensä halutaan olevan viehättävä. Siksi.

N20

Eli 72% miehistä ei ole parisuhdematskua. 

Jos ajatellaan että tuo jäljelle jäävä 28% miehistä on kuitenkin kappalemääräisesti about vajaa miljardi eri miestä maailmassa, niin aika ronkeli saa olla jos ei sieltä sopivaa löydy.

Vierailija
98/112 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin muuhun käytttäisit lihavaa naisia? Saattaa vaikuttaa vittuilulta,  mutta kysyn tosissani 

No mihin "käytät" yhtään ketään muutakaan? Lihava sopii aivan yhtä hyvin puolisoksi kuin hoikempikin.

Lihava ei ole yhtä viehättävä kuin laiha joidenkin mielestä. Ja puolison yleensä halutaan olevan viehättävä. Siksi.

N20

Eli 72% miehistä ei ole parisuhdematskua. 

Jos ajatellaan että tuo jäljelle jäävä 28% miehistä on kuitenkin kappalemääräisesti about vajaa miljardi eri miestä maailmassa, niin aika ronkeli saa olla jos ei sieltä sopivaa löydy.

Normaalipainoisia miehiä on vähemmän kuin normaalipainoisia naisia. Ei ole kauhean "ronkelia" haluta mies, joka ei ole suhteessa jonkun toisen kanssa..

Vierailija
99/112 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En pidä kovin suurena menestyjänä parisuhdemarkkinoilla, jos puhutaan jo kymmenistä kumppaniehdokkaista.

Jos kymmenet miehet tekevät naiselle selväksi, että haluavat parisuhteeseen tämän naisen kanssa, niin kyllä mä väittäisin että tommonen nainen on aikamoinen menestyjä parisuhdemarkkinoilla. 

Vierailija
100/112 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää tykkään sillai kohtuu normaaleista, lihavat tai kovin skinit ei nappaa. Jotkut tykkää muhkummista jotkut ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä seitsemän