Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Osa miehistä käyttää lihavia naisia vain seksiin

Vierailija
17.01.2026 |

https://www.iltalehti.fi/keho/a/2bf8b0e0-ab79-4f83-9ab2-57d70bc1915b

Oletko käyttänyt lihavaa naista seksiin? Mie oon joskus käyttäny baarissa valomerkin jälkeen :D Vielä aamulla tuuttasin kassit siinä tyhjäksi ennen kotiinlähtöä.

Kommentit (186)

Vierailija
141/186 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kyllä kiinnosta. Ajatuskin että pitää kaivella värkkiä jostain läskien alta... Yhhh

Minä käytän läskejä pelkästään perseseksiin ja suuseksiin. Ovat yleensä parhaita imijöitä. Läskien pillut yleensä ovat tosiaan aika kuvottavia

Vierailija
142/186 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kyllä kiinnosta. Ajatuskin että pitää kaivella värkkiä jostain läskien alta... Yhhh

LOL Et ole naista nähnytkään jos kuvittelet että "värkkiä" pitää mistään kaivella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/186 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

LOL Et ole naista nähnytkään jos kuvittelet että "värkkiä" pitää mistään kaivella.

No kylläpä pitää kun muijan mahareppu roikkuu jalkovälin edessä monella poimulla. Ja reisiläskit valuu mukaan myös. Kyllä siinä tilanteessa seksihalut on jossain ihan muualla. 

Vierailija
144/186 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ja osa vastaa tyhmään aloitukseen menkää töihin köyhät.

Vierailija
145/186 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis nainen käveli minua vastaan eilen kadulla. Hän pysähtyi juttelemaan kanssani niitä näitä.

Yhtäkkiä hän käänsi todella hyvännäköisen farkkupeppunsa minua päin ja päästeli todella polttavaa ja pahanhajuista kaasua pepustaan kovalla paineella, pitkäkestoisesti ja kovalla äänellä rutisten.

Minä lamaannuin täysin ko. Kaasupäästöstä ja putosin maahan puoli tajuttomana. Nainen riisui nopeasti peppunsa paljaaksi ja työnsi sen minuun kiinni. Hän käski minun ryömiä hänen suolistoonsa  peppureiän kautta. No, minulla ei ollut muuta vaihtoehtoa kuin totella. Tein työtä käskettyä ja ryömin naisen suolistoon. Nyt asun täällä suolistossa. Nautin polttavista kaasuista, piehtaroin ihanissa ulosteissa ja syön ruoakseni maukasta ulostetta. Asiani ei voisi olla paremmin.

Vierailija
146/186 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kylläpä pitää kun muijan mahareppu roikkuu jalkovälin edessä monella poimulla. Ja reisiläskit valuu mukaan myös. Kyllä siinä tilanteessa seksihalut on jossain ihan muualla. 

Helpottaa kummasti kun avaa jalat. Kertaa biologian kirjan kuvituksista oikea kohta jos et muuten löydä.

Vierailija
147/186 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Kaikki naiset BMI yli 19, ovat minulle lihavia

Vierailija
148/186 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helpottaa kummasti kun avaa jalat. Kertaa biologian kirjan kuvituksista oikea kohta jos et muuten löydä.

Eihän ne läskit saa jalkojaan auki kuin hätäseen ja väkisin sen 2 senttiä ja siihen rakoon ne läskimakkarat kyllä valuu. 

Ymmärrän kyllä että sinä saat läskistä jotain kiksejä mutta älä ihmeessä luule, että kaikki olisivat kaltaisiasi. 

Vierailija
149/186 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässäkin ketjussa läskejä BMI yli 19 (mistäs sen meedioit kun kehonkoostumus vaikuttaa melkomoisesti siluettiin) ja sitten puhutaan jostain hygieniastaan huolehtimaan kykenemättömistä lähes liikuntakyvyttömistä ihmisistä, joilla varmasti onkin jo pahoja ongelmia painonsa kanssa. Näiden väliin mahtuu aika paljon vaikka mitä tervettä ja kaunista. Enpä itse haluaisi olla lihavista rumasti puhuvien kanssa silti. Eikä tee oikein mitään järkeä, että pidät jotain inhottavana on yhtä kuin haluat käyttää seksiin. Mitä ihmettä. Itse pidän tietynlaisia miehiä inhottavina, enkä todellakaan halua käyttää heitä yhtään mihinkään, en hyötyä heistä millään tavalla enkä todellakaan pilkata heitä. 

Toiv.  itsekin ilmeisesti sairaalloisen lihava nainen BMI: lla 20.6 

Vierailija
150/186 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä nyt kenenkin mielestä on lihava. Minusta paras panokaveri on suunnilleen BMI 24-27, jos paino on lähinnä reisissä ja lantiolla. 

Vierailija
151/186 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavat naiset kelpaavat komeillekkin miehille panoseuraksi, koska tasokkaat miehet panevat seksinystävinä myös alaspäin ja pitävät monenlaisia naisia pantavina ja kiihottavina, ja se voi olla vain seksinnälässä ilman mitään tarkoitusta pariutua!

mutta naiset erehtyvät että he kelpaisivat näille helppoon pilluun tottuneille tinderin menestyjämiehille myös puolisoksi - nainen ei käsitä miehen ajatusmaailmaa! koska he itse panevat vain sellaisia keiden kanssa voisivat olla puolisona tai tyttöystävänä eli itseään kuumempia korkean statuksen miehiä. 

Näin he tulevat hyväksikäytetyksi seksisuhteissa ja ihmettelevät että kaikki miehet haluavat vain panoa, ehkä jotkin miehet haluavatkin, mutta tosiasia on että heillä on valinnanvaraa ja etsivät parempaa korkeamman tason naista, josta voisi ehkä tulla puoliso. 

Naiset saisivat kumppanin alemman tason miehistä joita tinder onnpullollaan, mutta he aina lankeavat tyydyttämäön hetkellisesti komeampien urosten seksinnälkää. Sitten he valittavat kun miehet ovat huonoja ja pettävät tai hylkäävät heidät, mutta he itse ovat rajanneet valinnoillaan miehistä kuumimpaan ja hyväksikäyttävimpään 10%:iin joilla on kiusaus ollakin huonoa puolisoainesta.

On kuitenkin tasokkaita yksiavioisia miehiä kuten minä, mutta emme olekaan markkinoilla kuin puolison kuollessa tms. eli todella harvoin.

Vierailija
152/186 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo se on kyllä totta että lihavat antaa heti jos mies on komea, luulevat raukat pääsevänsä trendikkään menestyjämiehen puolisoksi, juuri kuten tuossa edellisessä kirjoitetaan. 

Mutta vaatiihan se kyllä näiltä miehiltä aikamoista sisua seksi obeesin kanssa, mutta kai joillain on niin paha puute joskus, että kaikki käy. 

Vierailija
153/186 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa minua pettänyt mies on ollut opiskelut keskeyttänyt, työtön ja "kiltti" (passiivisaggressiivinen, arka, huonoitsetuntoinen) nuoruuden poikkis. Sanoi itsekin, että olen paljon häntä nätimpi ja halutumpi. Ehkä totta, mutta rakastin häntä. 

Että en nyt ehkä menisi neuvomaan, että laadukkaat komeat miehet hyvä, rumemmat "alemman tason miehet" uskollisia kilttejä kultaisianoutajia jotka odottavat, että pääsisivät pitämään kuin kukkaa kämmenellä :D 

Eihän joku tinderistä paljon irtoseksiä hakeva ole uskollista ainesta oli minkänäkoinen ja missä varallisuusasteessa hyvänsä. 

Vierailija
154/186 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainoa minua pettänyt mies on ollut opiskelut keskeyttänyt, työtön ja "kiltti" (passiivisaggressiivinen, arka, huonoitsetuntoinen) nuoruuden poikkis. Sanoi itsekin, että olen paljon häntä nätimpi ja halutumpi. Ehkä totta, mutta rakastin häntä. 

Että en nyt ehkä menisi neuvomaan, että laadukkaat komeat miehet hyvä, rumemmat "alemman tason miehet" uskollisia kilttejä kultaisianoutajia jotka odottavat, että pääsisivät pitämään kuin kukkaa kämmenellä :D 

Eihän joku tinderistä paljon irtoseksiä hakeva ole uskollista ainesta oli minkänäkoinen ja missä varallisuusasteessa hyvänsä. 

-tämä on poikkeava tilanne, koska alemman tason miehellä ei ole niin paljoa valinnanvaraa

Vierailija
155/186 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loistava analyysi tilanteesta.

Vierailija
156/186 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon vähän pullea nainen ja panen parin firman miehen kanssa. Mulle on ihan sama mitä ne musta ettii, mä ite etin seksiä.

Vierailija
157/186 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on osittain totta ja osittain ei. Jos pyylevä nainen etsii realistista parisuhdetasoaan parempaa seuraa niin joo, kyllä käytetään vain seksiin. Olen huomannut, että kun vaikka 90 kiloiset naiset saa seksiä ns normaalivartaloisilta miehiltä, niin heille tulee kuvitelma, että se on se heidän kokonaisvaltainen tasonsakin. Jos ajatellaan, niin väittäisin, että keskimäärin 90 kiloiset miehet seurustelee oikeissa vakisuhteissa sellaisten 60-70 kiloisten naisten kanssa. Tuskin heittää kauas, vaikka ei sataprosenttista tutkimustietoa olekaan. Tässä laskussa 90 kiloiselle naiselle "vastaava mies" olisi joku 120 kiloinen, mutta ei muuten kelpaa. He ovat saaneet seksiä niiltä normaalivartaloisemmilta häntäheikeiltä, niin heille on syntynyt illuusio, että he ikään kuin saavat parempaa myös vakisuhteeseen.

Tässä tullaan myös siihen, että moni nainen ei ymmärrä miesten ja naisten välistä eroa seksuaalisessa ajattelussa. Se häntäheikki-mies ei pidä sitä 90 kiloista naista minään muuna kuin spermaputkenaan ja vaihtoehtona hanskaanvetämiselle. Sillä ei ole mitään tunnetason juttua sitä naista kohtaan, hyvä jos suunnilleen ihmisenä pitää.  Tätä naiset ei oikeasti usko, koska itse ajattelevat eri tavoin ja peilaavat siihen niitä ajatuksiaan. Nämä miehet voi pitää niitä naisia lähes vastenmielisenä, mutta välttää pussien tyhjennykseen, koska ei siinä ole sen enempää tunteita pelissä kuin kumista barbaraa hässiessäkään.

Vierailija
158/186 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei niitä paistorasvaksikaan voi käyttää.

mikä estää?

olisi hyvää tavaraa valurautapannun rasvapolttoon.

Vierailija
159/186 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei niitä paistorasvaksikaan voi käyttää.

mikä estää?

olisi hyvää tavaraa valurautapannun rasvapolttoon.

ja fight clubissa niistä tehtiin laatusaippuaa

Vierailija
160/186 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiin niitä laihojakin käytetään  tosin ne on tylsää seuraa kun suurin huolenaihe on että miltä näyttää tai sitten luulee olevansa täydellisiä eikä tarvi kun maata ja hymyillä