Osa miehistä käyttää lihavia naisia vain seksiin
https://www.iltalehti.fi/keho/a/2bf8b0e0-ab79-4f83-9ab2-57d70bc1915b
Oletko käyttänyt lihavaa naista seksiin? Mie oon joskus käyttäny baarissa valomerkin jälkeen :D Vielä aamulla tuuttasin kassit siinä tyhjäksi ennen kotiinlähtöä.
Kommentit (186)
Osa miehistä on niin lihavia ettei niitä voi käyttää edes seksiin.
Vierailija kirjoitti:
Ei vettu näitä naisia. Minun mieheni on sanonut sitä ja tätä. Joo..o. Varmaan miehet rehellisesti sanoo sellaista, joista tietää naisen suuttuvan xD Ette kai naiset oikeasti ole noin hemmetin yksinkertaisia?
Kummallisia suhteita. Onkohan nämä niitä että pitää kysyä hallitukselta, ämmiä ei voi ymmärtää, mitään ei uskalla sanoa ettei rouva suutu.
Avoin suhde ja ihan voidaan puhua asioista. Fetisseistä ihastuksiin. Menneisyydestä fantasioihin. Monta tässä asiassa samankaltaista paria tullut kohdattua. 🙂
Minä tykkään ns. kehopositiivisista, hieman pulleista naisista, jotka eivät ujostele kroppaansa. Heiltä saan minäkin, vähän ujo mies, ihan taivaallista seksiä. Varsinkin loma- ja työreissulla heistä saa todella upeita kertakäyttövaimoja eli yhden yön suhteita. Väittäisin, että molemmat nauttivat.
Eilen illalla tuli joku ohjelma jostain läskistä "tanssijasta" Aivan kammottavan näköinen hyllyvineen läskeineen. Ja joku haluaa vielä panna tuollaista naista.
Vierailija kirjoitti:
Sehän nyt vaan on fakta, että jos mies pitää itsestään huolta, niin eihän hän edes ajattele parisuhdetta minkään obeesinaisen kanssa. Vaikka miten olisi henkinen yhteys plaaplaaplaa. Ei! Mutta joskus on ehkä tarve päästä tyhjentämään pussit, niin sen voi tehdä vaikkapa lihavaan naiseen tai kumiseen nukkeen. Aina ei vaan huvita vetää käteen. 🙂
Se on juurikin näin!!
Ei vettu näitä naisia. Minun mieheni on sanonut sitä ja tätä. Joo..o. Varmaan miehet rehellisesti sanoo sellaista, joista tietää naisen suuttuvan xD Ette kai naiset oikeasti ole noin hemmetin yksinkertaisia?