Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Liian pitkät jalat naisella eivät ole "kuppini teetä"

Vierailija
17.01.2026 |

Kiinnostaa aidosti. Olenko ainoa mies, jonka mielestä naisen ei kuulu olla liian iso? Pitkiä jalkoja pidetään usein kuumina, ja voivathan jalat olla näyttävät. Mutta mielestäni siinäkin on tietynlainen raja. Oli esimerkiksi eräs 178cm malli, jolla oli upeat kasvot, wow! Mutta sitten hänen kengän kokonsa oli 40, mielestäni 30-alkuinen on jotenkin parempi. Tuon pituisella naisella on lähes väistämättä vähintään 40 kenkä, ehkä 42 todennäköisimmin.

Siispä mielestäni naisen on ihan OK olla monen pituinen, keskipituista pidempikin joskus, mutta sen mukana alkaa sitten tulla liian isoa kinttua ja leveää hartiaa! Näkisin, että kivoin pituus on keskipituista lyhyempi.

Kommentit (196)

Vierailija
121/196 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP , OPETTELE SUOMEN KIELTÄ!!! 

Jos otat pois teekupposet aloituksesta, niin mitä ongelmatiikkaa näet siinä kieliopillisesti? Olen yliopistoihminen ja Laudaturin äidinkielen kirjoittaja, että en usko kaipaavani sinulta mitään suomen oppitunteja, ja vielä vähemmän keltään muulta palstan outolinnulta.

Ongelmatiikkaa 🤔 Laudaturin yliopistoihminen

Sitä paitsi po. "laudatur"

Vierailija
122/196 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehilläkin löytyy ulkonäöstä paljon piirteitä joista naiset ei tykkää. 

Kaulaparta ja Juice-tukka 🥵🔥

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/196 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

EN TAJUU MITÄ TEKEMISTÄ ON JALKOJEN PITUUDELLA JA TEELLÄ 

Tajuamisvaikeudet ovatkin olleet keskiössä tämän palstan kommenteissa alusta saakka. :)

Vierailija
124/196 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskoni on 163 cm pitkä ja sillä on 40 kengän koko. Itse taas oon 160 cm ja kengän kokoni on 36. Ei se pituus aina kerro kengän kokoa.

Muuten. Vaikka kengän kokoni on 36, niin tykkään käyttää 38-39 kokoisia kenkiä, sillä tykkään käyttää villasukkia. Kesällä en tietenkään villasukkia käytä.

Vierailija
125/196 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Useimmilla aikuisilla jalkaterän pituus on suunnilleen sama kuin kyynärvarren pituus.

Jos on pitkät raajat on myös suhteessa isompi kengännumero.

Lol, no ei ole. Hahaha. 

Apua mikä Hessu Hopo -bootsi olisi :DDDDDDDDDDD Kunnon sukset!

Vierailija
126/196 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap pitää siis liian lyhyistä jaloista naisilla. 

Tämä selvä.

Vierailija
127/196 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siskoni on 163 cm pitkä ja sillä on 40 kengän koko. Itse taas oon 160 cm ja kengän kokoni on 36. Ei se pituus aina kerro kengän kokoa.

Muuten. Vaikka kengän kokoni on 36, niin tykkään käyttää 38-39 kokoisia kenkiä, sillä tykkään käyttää villasukkia. Kesällä en tietenkään villasukkia käytä.

Mun 162cm siskolla on todella pitkät jalat ja lyhyt torso. Toinen sisko on ap:n kauhistelema pitkä nainen leveine hartioineen ja 40 kengänkokoineen, hänellä komea ja rikas (ikäisensä) mies jonka kanssa elää parempaa elämää kuin ap ja kaltaisensa koskaan. 

Ja ap:llahan saa olla preferenssinsä, mutta huvittavaa tehdä tällaisia aloituksia. Itse en koskaan tekisi aloitusta palstalle jostain, mistä minä en pidä. En muutenkaan mieti asioita joista en pidä, vaan päinvastoin mietin asioita joista pidän ja oikein hehkuttelen mielessäni kaikkea ihanaa ja hyvännäköistä.

Vierailija
128/196 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä selvä.

Sopivista.

Vierailija
129/196 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä selvä.

Sopivista.

Pituutesi?

Vierailija
130/196 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun 162cm siskolla on todella pitkät jalat ja lyhyt torso. Toinen sisko on ap:n kauhistelema pitkä nainen leveine hartioineen ja 40 kengänkokoineen, hänellä komea ja rikas (ikäisensä) mies jonka kanssa elää parempaa elämää kuin ap ja kaltaisensa koskaan. 

Ja ap:llahan saa olla preferenssinsä, mutta huvittavaa tehdä tällaisia aloituksia. Itse en koskaan tekisi aloitusta palstalle jostain, mistä minä en pidä. En muutenkaan mieti asioita joista en pidä, vaan päinvastoin mietin asioita joista pidän ja oikein hehkuttelen mielessäni kaikkea ihanaa ja hyv

Mukavaa huomata, että kaltaisiasi hyväntahtoisia ihmisiä on! Toivon siskollesi ja miehellesi kaikkea hyvää! :)

Vierailija
131/196 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä selvä.

Sopivista.

Pituutesi?

186cm.

Vierailija
132/196 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä taas en pidä pitkäkoipisista miehistä. En oikeen osaa selittää miksi. 

Minä taas paljon mieluummin mies jolla on pitkät koivet, kuin mies jolla on lyhyet koivet. Pitkä selkä ja lyhyet jalat eivät ole ollenkaan omaan silmääni viehättävät, eikä iso peppu tai reidet. 

Miehessä ei viehätä: leveä lantio ja takapuoli, hintelät hartiat, puikkarin mallinen peenis (kärjestä kapea). Selkä saa olla suhteessa jalkoihin pidempi kuin naisella, mutta lyhyt pikku töppöjalka ei. Kuikelius eli todella laiha ja pitkä olemus ei myöskään viehätä. Karvainen selkä ei viehätä. Vahva ylipaino ei viehätä.

Siinäpä näitä.

Vierailija
133/196 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvipuistohullu kirjoitti:

Teekuppeihin saa tulla ihan kaikenkokoisilla jaloilla 😎

Mä olen kirjoittanut tämän varmaan ennenkin, mutta minusta on mahtavaa, miten keksit aiheesta kuin aiheesta jotain huvipuistoihin liittyvää! Näistä tulee aina hyvälle tuulelle. 😊🎡🎢

Vierailija
134/196 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä selvä.

Millaiset olisivat liian pitkät tai liian lyhyet jalat? Kai niillä molemmilla ylettää maahan?

Vierailija
135/196 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkät sääret eivät tarkoita samaa kuin isot jalat.

Vierailija
136/196 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö naisten nyt mielestäsi sahata jalkansa poikki sinua varten vai mikä oli pointtina?

Vierailija
137/196 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Useimmilla aikuisilla jalkaterän pituus on suunnilleen sama kuin kyynärvarren pituus.

Jos on pitkät raajat on myös suhteessa isompi kengännumero.

Lol, no ei ole. Hahaha. 

Olen joskus käynyt treffeillä pitkän naisen kanssa ja tällä oli lenkkarien nauhat niin tiukalle kiskottu että soivat. 

Vierailija
138/196 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP painajainen kun 180 cm tyttöystävä sanoo joskus kun omat kengät on märät; voinko lainata sun kenkiä kun ne ei ole liian isot villasukan kanssa.

Ulkona vastaan tulee vielä kavereita jotka huomaavat tyttöystävällä olevan jalassaan ap kengät;D

Vierailija
139/196 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyet naiset ovat kyllä söpömpiä kuin pitkät. Pitkien hoikkisten ihailu juontanee osittain juurensa tuolta homovetoisesta malliteollisuudesta, ja ehkei oo niin yleistä heteroille

Vierailija
140/196 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitkät sääret eivät tarkoita samaa kuin isot jalat.

Esim. mallien pitää mahtua standardi kokoisiin näytöskenkiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kaksi