Liian pitkät jalat naisella eivät ole "kuppini teetä"
Kiinnostaa aidosti. Olenko ainoa mies, jonka mielestä naisen ei kuulu olla liian iso? Pitkiä jalkoja pidetään usein kuumina, ja voivathan jalat olla näyttävät. Mutta mielestäni siinäkin on tietynlainen raja. Oli esimerkiksi eräs 178cm malli, jolla oli upeat kasvot, wow! Mutta sitten hänen kengän kokonsa oli 40, mielestäni 30-alkuinen on jotenkin parempi. Tuon pituisella naisella on lähes väistämättä vähintään 40 kenkä, ehkä 42 todennäköisimmin.
Siispä mielestäni naisen on ihan OK olla monen pituinen, keskipituista pidempikin joskus, mutta sen mukana alkaa sitten tulla liian isoa kinttua ja leveää hartiaa! Näkisin, että kivoin pituus on keskipituista lyhyempi.
Kommentit (155)
Pidät pienestä ja sirosta neidosta. Se on yleinen maku.
Oikein kuppi teetä, että mä vihaan fingliskaa!
Hyvä. Mä olen 175 cm pitkä, mutta jalat on niin lyhyet, että ne sopisivat paremmin 160-senttiselle. Selkä taas on niin pitkä, että parimetriset miehetkin on istuessaan mua lyhyempiä. Sekö sitten on hyvä?
Kiinnostaa kuin kilo paskaa jonkun random-Pertin teekupposet.
Eipä sillä että sulla olisi edes valinnanvaraa.
Teekuppeihin saa tulla ihan kaikenkokoisilla jaloilla 😎
Niin kuin persjalkaisella ap:lla olisi varaa valita.
Mitä sinä oikein pähkäilet? Mihin pyrit? Mitä yrität sanoa? Joku sinua nyt kovasti askarruttaa. Mutta miksi?
Olen huomannut samaa, että pitkillä naisilla kengän koko voi olla jopa 42! Itse olen 164 cm ja kenkä 38-39. Miehet tykänneet aina ja mieluummin olen tällainen vähän lyhyempi.
Vierailija kirjoitti:
Olen huomannut samaa, että pitkillä naisilla kengän koko voi olla jopa 42! Itse olen 164 cm ja kenkä 38-39. Miehet tykänneet aina ja mieluummin olen tällainen vähän lyhyempi.
Kumma kun pitkillä naisilla ei ole tarvetta ylentää itseään verrattuna lyhyisiin...
Tämä on taas tätä. Kovasti kun on pohdittu mikä se oma ulkonäkömieltymys on niin samalla tulee rajattua osa kandidaateista pois. Jos sitten tulee vastaan ihana nainen (tai mies, naisillahan on omat kriteerilistansa myös), jolla ei tätä ominaisuutta ole niin siinä ollaan omien sisäisten ristiriitojen kanssa solmussa. Ja itsehän olen ollut samassa jamassa, onneksi vain tuli niin voimakas ihastuminen ja rakastuminen, että se vei voiton.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sinä oikein pähkäilet? Mihin pyrit? Mitä yrität sanoa? Joku sinua nyt kovasti askarruttaa. Mutta miksi?
Joku runkku pohtii jalkafetissiään.
Vierailija kirjoitti:
Pidät pienestä ja sirosta neidosta. Se on yleinen maku.
Ei se ole.
Idiomeja rupeavat kääntämään vain idiootit, kuten ap.
Mä olen 168cm nainen ja kengänkoko ollut 40 ja nykyään jo 42, jalka levinnyt. Mun isosiskot on mua pidempiä mutta niillä on pienempi jalka silti, vain 38. Mutta mä olen muutenkin roteva nainen,a
Öhöm. Liian pitkät jalat = iso nainen liian isoilla jaloilla? Eli liikaa kaikin puolin.
Onnellisuus on sitä että elää onnellisena elämää. Helpottaa kun keskittyy siihen mistä pitää ja mistä nauttii.
Mulla on niin pieni ja söpö 24v thai tyttöystävä.
Kyllä minullekin on huomautettu jaloistani. Noin kaunis ja noin isot jalat!
Kiitos, peruin kutsun Italaiaan ja Kroatiaan purjereissulle jalkojeni takia.
Asiaan kuuluu että olen ollut urheilija, pikaluistelu, ja jalkani ottaneet selkään siitä,
Isot, koko 39?
Aha. Onnea etsintään.