Liian pitkät jalat naisella eivät ole "kuppini teetä"
Kiinnostaa aidosti. Olenko ainoa mies, jonka mielestä naisen ei kuulu olla liian iso? Pitkiä jalkoja pidetään usein kuumina, ja voivathan jalat olla näyttävät. Mutta mielestäni siinäkin on tietynlainen raja. Oli esimerkiksi eräs 178cm malli, jolla oli upeat kasvot, wow! Mutta sitten hänen kengän kokonsa oli 40, mielestäni 30-alkuinen on jotenkin parempi. Tuon pituisella naisella on lähes väistämättä vähintään 40 kenkä, ehkä 42 todennäköisimmin.
Siispä mielestäni naisen on ihan OK olla monen pituinen, keskipituista pidempikin joskus, mutta sen mukana alkaa sitten tulla liian isoa kinttua ja leveää hartiaa! Näkisin, että kivoin pituus on keskipituista lyhyempi.
Kommentit (155)
Monet naiset näyttävät olevan aika ahdistuneita tällä palstalla...
Vierailija kirjoitti:
Pidät pienestä ja sirosta neidosta. Se on yleinen maku.
Tämä! Varmaan 80% maailman miehistä ja varsinkin suomalaisista miehistä tykkää naisista jotka on 150-165cm, pyöreä peppu, keskikokoiset tai pienet kiinteät rinnat, nöpönokka, siro luusto jne.
Ja ap luulee olevansa erikoinen? :D
Vierailija kirjoitti:
Eipä sillä että sulla olisi edes valinnanvaraa.
Tyydy vain siihen, jos onnistut edes jonkun saamaan.
Minä taas en pidä pitkäkoipisista miehistä. En oikeen osaa selittää miksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP , OPETTELE SUOMEN KIELTÄ!!!
Jos otat pois teekupposet aloituksesta, niin mitä ongelmatiikkaa näet siinä kieliopillisesti? Olen yliopistoihminen ja Laudaturin äidinkielen kirjoittaja, että en usko kaipaavani sinulta mitään suomen oppitunteja, ja vielä vähemmän keltään muulta palstan outolinnulta.
Teksti on hyvää jos siihen ei tarvitse laittaa mitään lainausmerkkejä. Lainaus tietenkin erikseen, mutta ei tuollaisessa yhteydessä kun ei osaa ilmaista asiaa oikein.
Haha, ja sinä ilmeisesti luulet, etten olisi osannut kirjoittaa "minun makuuni". Täällä takerrutaan tuohon "teekuppi"-ilmaisuun, joka on täysin irrelevantti asia. Kertoo todella paljon keskustelijoiden kyvykkyyksis
Miksi et sitten käyttänyt suomenkielistä ilmaisua? Yrititkö typerästi saada huomiota? Onnistui, jos halusit naurunalaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikea ymmärtää tämän palstan vihaista ja ilkeilevää keskustelukulttuuria. Myrkyllistä meininkiä
Palstalla pyörii paljon toksisia incelikääpiöitä.
Juuri tuollaiset ilmaisut kertovat sinusta todella paljon. Olet täynnä katkeraa ilmaisua. Vähennä sitä.
Mikä sun ylin tutkinto on, peruskouiu?
Miehiä viehättää eniten sellainen jossain määrin naisellisen/hedelmällisen näköinen kroppa, jossa on vähän kurvia ja kohtuullinen pituus, ei niinkään pitkä. Toki miehiä viehättää kaikenlaiset naiset, 190-senttisetkin, lihaksikkaat, hoikat, lihavat, ihan kaikki. Riippuu miehestä.
AP painajainen kun 180 cm tyttöystävä sanoo joskus kun omat kengät on märät; voinko lainata sun kenkiä kun ne ei ole liian isot villasukan kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Pitkät koivet ok, mutta tyhjä pää ja lasinhauras ego: 🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮
Vierailija kirjoitti:
Joskus katselin, että nämä hollywoodin naistähdet ovat todella monet yllättävän lyhyitä (ja kevyitä) ja juuri heillä on ollut niitä kaikkein kuumimpia ja halutuimpia filmitähtiä kumppaneinaan.
Tämä on siis täysin ristiriidassa tuon malli-ilmiön kanssa.
Ehkä mallin tulee olla sitten vain näyttelyssä tai kuvissa näyttävä ja se on eri asia, miltä luonnossa näyttä.
Minulle tulee ainakin heti sellainen pikkuveli olo, jos nainen on lähes yhtä pitkä kuin minä itse, vaikka olisi 10 vuotta nuorempikin, eli ei toimi ollenkaan, eikä auta kauneus tuossa, en tunne itseäni siinä rinnalla jotenkin "suureksi ja vahvaksi mieheksi".
Sinulla on lyhyyskompleksi. Onhan se tieten kurjaa olla...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikea ymmärtää tämän palstan vihaista ja ilkeilevää keskustelukulttuuria. Myrkyllistä meininkiä
Palstalla pyörii paljon toksisia incelikääpiöitä.
Juuri tuollaiset ilmaisut kertovat sinusta todella paljon. Olet täynnä katkeraa ilmaisua. Vähennä sitä.
Mikä sun ylin tutkinto on, peruskouiu?
Siis yliopisto, kuten sanoit. Entä sinun? Ja miksi olet niin raivona koko ajan? :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP , OPETTELE SUOMEN KIELTÄ!!!
Jos otat pois teekupposet aloituksesta, niin mitä ongelmatiikkaa näet siinä kieliopillisesti? Olen yliopistoihminen ja Laudaturin äidinkielen kirjoittaja, että en usko kaipaavani sinulta mitään suomen oppitunteja, ja vielä vähemmän keltään muulta palstan outolinnulta.
Ongelmatiikkaa 🤔 Laudaturin yliopistoihminen
Vierailija kirjoitti:
Inseli projisoi kybällä omia fiiliksiään.
Kuule, älä käytä kolmea pistettä virkkeen lopussa, koska vaikutat Aila-tädiltä internetissä (72v.)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Useimmilla aikuisilla jalkaterän pituus on suunnilleen sama kuin kyynärvarren pituus.
Jos on pitkät raajat on myös suhteessa isompi kengännumero.
Niin, ja?
JA? Sievät pitkät sääret ja käsivarret.
Lyhyet tullerot eivätoe sievät.
Miksi tietyille pitää kaikki selittää kuin ensiluokkaaisille.
Vierailija kirjoitti:
AP painajainen kun 180 cm tyttöystävä sanoo joskus kun omat kengät on märät; voinko lainata sun kenkiä kun ne ei ole liian isot villasukan kanssa.
Ap ilmeisesti lyhyt ja isoräpyläinen. Aku Ankka-tyyppinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haha, ja sinä ilmeisesti luulet, etten olisi osannut kirjoittaa "minun makuuni". Täällä takerrutaan tuohon "teekuppi"-ilmaisuun, joka on täysin irrelevantti asia. Kertoo todella paljon keskustelijoiden kyvykkyyksistä
Kuppi teetä ja kyvykkyyksiä 😁
Vierailija kirjoitti:
Miehiä viehättää eniten sellainen jossain määrin naisellisen/hedelmällisen näköinen kroppa, jossa on vähän kurvia ja kohtuullinen pituus, ei niinkään pitkä. Toki miehiä viehättää kaikenlaiset naiset, 190-senttisetkin, lihaksikkaat, hoikat, lihavat, ihan kaikki. Riippuu miehestä.
Leveät synnyttäjän lantiot ja kohtuullisen kokoiset rinnat jotka eivät roiku imetysten jälkeen navan tasolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Inseli projisoi kybällä omia fiiliksiään.
Kuule, älä käytä kolmea pistettä virkkeen lopussa, koska vaikutat Aila-tädiltä internetissä (72v.)
Sivusta: Aila on 90 v naisen nimi.
Vierailija kirjoitti:
Minä taas paljon mieluummin mies jolla on pitkät koivet, kuin mies jolla on lyhyet koivet. Pitkä selkä ja lyhyet jalat eivät ole ollenkaan omaan silmääni viehättävät, eikä iso peppu tai reidet.
Ap on max. 165 cm.