Liian pitkät jalat naisella eivät ole "kuppini teetä"
Kiinnostaa aidosti. Olenko ainoa mies, jonka mielestä naisen ei kuulu olla liian iso? Pitkiä jalkoja pidetään usein kuumina, ja voivathan jalat olla näyttävät. Mutta mielestäni siinäkin on tietynlainen raja. Oli esimerkiksi eräs 178cm malli, jolla oli upeat kasvot, wow! Mutta sitten hänen kengän kokonsa oli 40, mielestäni 30-alkuinen on jotenkin parempi. Tuon pituisella naisella on lähes väistämättä vähintään 40 kenkä, ehkä 42 todennäköisimmin.
Siispä mielestäni naisen on ihan OK olla monen pituinen, keskipituista pidempikin joskus, mutta sen mukana alkaa sitten tulla liian isoa kinttua ja leveää hartiaa! Näkisin, että kivoin pituus on keskipituista lyhyempi.
Kommentit (155)
Vierailija kirjoitti:
Joskus katselin, että nämä hollywoodin naistähdet ovat todella monet yllättävän lyhyitä (ja kevyitä) ja juuri heillä on ollut niitä kaikkein kuumimpia ja halutuimpia filmitähtiä kumppaneinaan.
Tämä on siis täysin ristiriidassa tuon malli-ilmiön kanssa.
Ehkä mallin tulee olla sitten vain näyttelyssä tai kuvissa näyttävä ja se on eri asia, miltä luonnossa näyttä.
Minulle tulee ainakin heti sellainen pikkuveli olo, jos nainen on lähes yhtä pitkä kuin minä itse, vaikka olisi 10 vuotta nuorempikin, eli ei toimi ollenkaan, eikä auta kauneus tuossa, en tunne itseäni siinä rinnalla jotenkin "suureksi ja vahvaksi mieheksi".
Voi miten hauras oletkaan, pikkuinen tuulen vietävä "mies". Eikä sua edes hävetä myöntää, että nainen on sulle pelkkä kulissi, jolla yrität päteä muille yhtä heikoille "miehille".
Vierailija kirjoitti:
Vaikea ymmärtää tämän palstan vihaista ja ilkeilevää keskustelukulttuuria. Myrkyllistä meininkiä
Palstalla pyörii paljon toksisia incelikääpiöitä.
Se on ihan yleinen asia, että miehet eivät kaipaa itsensä pituista hongankolistajaa. Sillä ei ole tekemistä miehen epävarmuuden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikea ymmärtää tämän palstan vihaista ja ilkeilevää keskustelukulttuuria. Myrkyllistä meininkiä
Juuri tuollaiset ilmaisut kertovat sinusta todella paljon. Olet täynnä katkeraa ilmaisua. Vähennä sitä.
Jos lahkeen sisäpituus on alle 70 cm, henkilö on midgetti.
Hohhoijaa. Jos aloitus olisi ollut päinvastainen, se olisi jo poistettu...
Mun pienille jaloille on aina ennemminkin naureskeltu että sinulla on lasten kengät. Pituuteni on 160cm ja jalka 36. Minusta pienet jalat ja varpaat on söpöt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tekis mieli lätkiä niitä puunuijalla kupoliin kuten myyriä Lintsillä. Muita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tekis mieli lätkiä niitä puunuijalla kupoliin kuten myyriä Lintsillä. Muita?
Ehdottomasti.
Pikkuiset miehet on kuin lapsia. En pysty kiinnostumaan enkä kiihottumaan niistä. Miksi pitäisikään?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minullekin on huomautettu jaloistani. Noin kaunis ja noin isot jalat!
Kiitos, peruin kutsun Italaiaan ja Kroatiaan purjereissulle jalkojeni takia.
Asiaan kuuluu että olen ollut urheilija, pikaluistelu, ja jalkani ottaneet selkään siitä,
Isot, koko 39?
39 on ehdottomasti yleisin koko. Kengät loppuu aina ensin siinä koossa.
Vierailija kirjoitti:
Se on ihan yleinen asia, että miehet eivät kaipaa itsensä pituista hongankolistajaa. Sillä ei ole tekemistä miehen epävarmuuden kanssa.
Se on vain ja ainoastaan miehen epävarmuutta.
Ja: katkeruutta siitä, ettei minkään mittaiset naiset kiinnostu.
Useimmilla aikuisilla jalkaterän pituus on suunnilleen sama kuin kyynärvarren pituus.
Jos on pitkät raajat on myös suhteessa isompi kengännumero.
Vierailija kirjoitti:
Useimmilla aikuisilla jalkaterän pituus on suunnilleen sama kuin kyynärvarren pituus.
Jos on pitkät raajat on myös suhteessa isompi kengännumero.
Niin, ja?
Typeryys miehissä ei kiinnosta.
N 159 cm
Kuulostaa siltä, että ap on lyhyt mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TÄMÄ. Uli kiskoo yksin kaljaa lauantaina ja vollottaa naisista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi sua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minullekin on huomautettu jaloistani. Noin kaunis ja noin isot jalat!
Kiitos, peruin kutsun Italaiaan ja Kroatiaan purjereissulle jalkojeni takia.
Asiaan kuuluu että olen ollut urheilija, pikaluistelu, ja jalkani ottaneet selkään siitä,
Isot, koko 39?
39 on ehdottomasti yleisin koko. Kengät loppuu aina ensin siinä koossa.
Nykynuorilla on jo isommat jalat. 40 ja 41 on nuorilla naisilla ihan yleisiä kokoja.
Haha, ja sinä ilmeisesti luulet, etten olisi osannut kirjoittaa "minun makuuni". Täällä takerrutaan tuohon "teekuppi"-ilmaisuun, joka on täysin irrelevantti asia. Kertoo todella paljon keskustelijoiden kyvykkyyksistä.