Paljonko maksaisit jos terottaisin veitsesi?
Kommentit (65)
En mitään. Mulla on kotona veitsenteroitin ja sillä kätevä teroitella tarvittaessa vs. soittaisin sut meille teroittelemaan, saatat asua ihan eri puolella suomeakin kun minä.
Vierailija kirjoitti:
5e maksimi. Veitsen teroitus kestää korkeintaan muutaman minuutin.
Tylsän keittiöveitsen teroitus käsin saattaa viedä vähän kauemminkin. Ja puukon vieläkin pidempään.
6€ veitsi. Osaatko teroittaa myös japanilaiset veitset?
Maksaisin 10€/veitsi että et koske veitsiini.
Huonoja veitsiä ei edes kannata teroittaa. Ne on tylsiä jo ensimmäisen käyttökerran jälkeen.
Viidelläkympillä saa jo kohtuu hyvän Veitsen.
Ap. Monta rahalukemaa tarvitset???? Voin joutessani niitä luetella mitä sattuu.....🤣🤣🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
En mitään. Mulla on kotona veitsenteroitin ja sillä kätevä teroitella tarvittaessa vs. soittaisin sut meille teroittelemaan, saatat asua ihan eri puolella suomeakin kun minä.
Fiskarssin "Peltiveitsiin" tuo teroitin sopii ihan hyvin.
Muihin ei.
Vierailija kirjoitti:
Huonoja veitsiä ei edes kannata teroittaa. Ne on tylsiä jo ensimmäisen käyttökerran jälkeen.
Huonoja veitsiähän nimenomaan kannattaa teroittaa, kun pysyvät terässä niin vähän aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tylsän keittiöveitsen teroitus käsin saattaa viedä vähän kauemminkin. Ja puukon vieläkin pidempään.
Teroitan itse kirveeni ja puukkoni. Kourutalttojen teroittamisesta maksan ammattilaiselle 10-15 €/taltta.
On kyllä omatkin vehkeet noihin, teen itse väliteroitukset.
Keittiöveitset teroittaa minuutissa parissa, jos niistä on pudetty huolta.
Kaikkien keittiöveitsieni läpikäynnistä niin, että asioita tunteva kertoisi mitkä kannattaa teroittaa, ja mitkä ovat hävitettävää roskaa, ja seitten vielä teroittaisi ne laadukkaat, voisin maksaa viisi kymppiä.
En mitään. Meillä on itsellä riittävän hyvät teroitusvälineet.
Yrittäjälle jää käteen noin 15€ tuosta 25€:sta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teroitan itse kirveeni ja puukkoni. Kourutalttojen teroittamisesta maksan ammattilaiselle 10-15 €/taltta.
On kyllä omatkin vehkeet noihin, teen itse väliteroitukset.
Keittiöveitset teroittaa minuutissa parissa, jos niistä on pudetty huolta.
Kokemukseni mukaan noin 95%:sta ei ole pidetty huolta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huonoja veitsiähän nimenomaan kannattaa teroittaa, kun pysyvät terässä niin vähän aikaa.
25e kerta ?
Tulee vuodessa Veitselle hintaa.